Søtpotita Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Har hatt ei dongerikåpe med pelskantar frå Replay dei siste åra og diverse halvside kåper og boblejakker. Lurer no på å kjøpa ei vinterjakke med pelskant på hetta.. Det eg lurar på er korleis jakke kjem du til å ha i vinter? Er du på jakt etter ei spesiell?
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Jeg har kjøpt meg ei enkel, brun ullkåpe fra hm. Kommer nok ikke til å ha noen annen ny enn den, men kommer sikkert til å bruke min svarte "boblejakke" og ei annen beige vinterjakke med hvit pels på også.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Jeg har litt lyst på en kort kåpe, til over kneet. Men den skal ikke være svart, den skal ikke være så veldig dyr (maks. 1000), og den skal heller ikke se billig ut, eller ha veldig mye dilldall på seg. Ikke lett (i hvertfall ikke når man ikke har tid til å lete). Ellers går det (dessverre) altfor mye i gore-tex her i gården, pga. vedvarende drittvær.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 Kommer vel til å fortsette å bruke min ordinære dynejakke på sprengkalde dager tenker jeg. Ellers har jeg ei fotsid ullkåpe fra HM. Har imidlertid tengt å skaffe meg en allværsjakke med uttagbart for til bruk på drittværdager som det uten tvil er mest av.
Adonia Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 har kjøpt meg en pen ny vinterkåpe fra hm. går litt over knærne, svart, med en stor krage. vedig elegant. ellers har jeg en litt røffere, brun kåpe fra i fjor som jeg kommer til å fortsette å bruke i år også.
lene24 Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 har kjøpt meg en grønn vinterjakke med pelskant på JC, ( eve )
En som vet Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Jeg har faktisk kjøpt meg en rosa kåpe i år.... Men den var ikke skikkelig babyrosa altså! Lys gammelrosa med pels på hetta (som man kan ta av) og skikkelig god og ordentlig fôra! Går til litt over knærne og ser litt parkas-aktig ut... Kjøpte den på hm for 500 kr!
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Ønsker meg skijakka de har på hm jeg. Flytter i vinter, og da får jeg 10 minutters gåtur til bussen hver morgen, så da kan det være greit med noe som varmer. Skulle gjerne hatt tilhørende bukse og, men den blir nok for kort
Gjest Gitte Skrevet 19. september 2005 #9 Skrevet 19. september 2005 har kjøpt meg en deilig ullkåpe fra HM jeg også. gikk for hvitt i år.. orker ikke mer svart, heller ikke flere boblejakker.
Gjest Isabellas Skrevet 20. september 2005 #10 Skrevet 20. september 2005 Jeg har faktisk kjøpt meg en rosa kåpe i år.... Men den var ikke skikkelig babyrosa altså! Lys gammelrosa med pels på hetta (som man kan ta av) og skikkelig god og ordentlig fôra! Går til litt over knærne og ser litt parkas-aktig ut... Kjøpte den på hm for 500 kr! ← Jeg har kjøpt akkurat samme! Bare min var litt beige eller noe slikt i farven, eller kanskje den var rosa? Har ikke sett riktig etter... MÅTTE bare kjøpe den, for den virka så varm og god! Så nå blir ikke vinteren så ille likevel! Ellers har jeg kjøpt en kort faux fur jakke i sort med hette på, den er skikkelig varm og god. Fra før har jeg en svart ullkåpe til litt over kneet, men syns ikke den er varm nok, og en hvit bomberjakke med hette med pelskant på. Er nok forberedt på vinteren nå ja... Iallefall mht jakker. Men ser fortsatt etter en bomberjakke med hette med pelskant på som er svart, men ikke for dyr... :rosasmil:
En som vet Skrevet 20. september 2005 #11 Skrevet 20. september 2005 Jeg har kjøpt akkurat samme! Bare min var litt beige eller noe slikt i farven, eller kanskje den var rosa? Har ikke sett riktig etter... MÅTTE bare kjøpe den, for den virka så varm og god! Så nå blir ikke vinteren så ille likevel! ← Da er det nok den samme, for kjæresten min nektet å tro at den var rosa og ikke beige.... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå