AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Se for deg en mann, gift med en dame som han har barn, hus og et liv sammen med. Mannens kompis , som også kjenner hans kone, har kontakt på telefonen som mannen ikke er klar over. Det viser seg etter spørsmål at de har møttes på tur i skogen/joggeturer , og det har skjedd at de har klint på disse turene. Kone og kompis nekter for sex, bare kyss. Hva tenker du da, om hans kone og om hans kompis? Anonymkode: 3f657...59b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 At begge er like horete Anonymkode: 343da...d42 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Tenker at de er avskyelige og har bedratt mannen på det groveste: både kompisen og kona. Hva annet er det å tenke? Anonymkode: 7909a...209 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Kona bør dumpes, «kompisen» likeså. Syntes fremstillingen om at kompisen «går etter kona» blir litt feil her, da kona også har et ansvar når hun går med på å treffe kompisen bak mannens rygg. Anonymkode: caf16...59f 12
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Kona har sviktet, kompisen har sviktet, enten de har hatt sex eller ei. De har gått bak ryggen din. Ikke så vanskelig å forstå hva de bedriver, når det må hemmeligholdes. Anonymkode: 5250b...791 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Tenker ektemannen får som fortjent. Han har helt sikkert ikke behandlet sin kone som en dronning fra morgen til kveld, overøst henne med gaver og vist henne med ord og handling at hun er alt for han. Anonymkode: 8cd70...d00 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kona bør dumpes, «kompisen» likeså. Syntes fremstillingen om at kompisen «går etter kona» blir litt feil her, da kona også har et ansvar når hun går med på å treffe kompisen bak mannens rygg. Anonymkode: caf16...59f Dette!! Anonymkode: 70763...164 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker ektemannen får som fortjent. Han har helt sikkert ikke behandlet sin kone som en dronning fra morgen til kveld, overøst henne med gaver og vist henne med ord og handling at hun er alt for han. Anonymkode: 8cd70...d00 Lol Anonymkode: 343da...d42 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Jeg tenker det verste er kona, som er utro og bryter sitt løfte til deg. Kompisen har heller ikke oppført seg ok. Han har bedratt deg han også fordi han er kompisen din, og fordi man forventer at kompiser ikke blir med på sånt bak din rygg, så har han også brutt en tillitt. Jeg synes det å være med noen som er utro ikke er greit uansett, men det blir et enda verre tillittsbrudd mot deg når det er snakk om en kompis. Anonymkode: 751ad...334 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Tenker det er tryggest for henne å forlate denne ulveflokken. Anonymkode: ca3a9...111
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker ektemannen får som fortjent. Han har helt sikkert ikke behandlet sin kone som en dronning fra morgen til kveld, overøst henne med gaver og vist henne med ord og handling at hun er alt for han. Anonymkode: 8cd70...d00 Det vet vi ingenting om faktisk. Men om så er tilfelle kan det være han ikke har vært en god ektemann, bare at å ta igjen ikke er løsningen. Enten kan man prøve å løse det, eller slå opp... Anonymkode: 751ad...334
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Se for deg en mann, gift med en dame som han har barn, hus og et liv sammen med. Mannens kompis , som også kjenner hans kone, har kontakt på telefonen som mannen ikke er klar over. Det viser seg etter spørsmål at de har møttes på tur i skogen/joggeturer , og det har skjedd at de har klint på disse turene. Kone og kompis nekter for sex, bare kyss. Hva tenker du da, om hans kone og om hans kompis? Anonymkode: 3f657...59b Dude. Stopp med å kalle han kompis! Han er tydeligvis ikke din kompis. Jeg ville dumpet begge to. Makan til uakseptabel oppførsel av de begge. Umulig å stole på videre, og ingen av de fortjener tittelene sine i ditt liv. Jeg hadde bedt de begge dra åt h... Anonymkode: a7f5d...cc7 3
ItchyBitchySpider Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Se for deg en mann, gift med en dame som han har barn, hus og et liv sammen med. Mannens kompis , som også kjenner hans kone, har kontakt på telefonen som mannen ikke er klar over. Det viser seg etter spørsmål at de har møttes på tur i skogen/joggeturer , og det har skjedd at de har klint på disse turene. Kone og kompis nekter for sex, bare kyss. Hva tenker du da, om hans kone og om hans kompis? Anonymkode: 3f657...59b Hadde jeg vært mannen, ville jeg ha droppet både kona og kompisen. Her oppsøker begge to utroskap aktivt og fører mannen bak lyset. Fysj.
Million Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 (endret) Kompisen har sviktet tilliten og brutt den hellige "bro-code"; man går ikke etter dama/kona til en kompis. Kona har også sviktet på det groveste og brutt all tillitt, hun sto faktisk og ga et løfte under vielsen (i motsetning til kompisen). Jeg hadde nok fjernet begge fra min omgangskrets. Er det barn i bildet, må jo den bedratte part ha en viss kontakt med eks-kona ang. barna, men det kan holdes på en "need to know basis". Endret 5. august 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Var det ikke en post en god stund tilbake hvor en kvinne fortalte at hun brukte å møte kompisen til mannen for å gå tur i skogen, og at de hadde kysset litt? Anonymkode: 7909a...209 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 Å skille seg bare for noe kyssing og klining er kanskje litt voldsomt når det er barn og greier, men jeg hadde i allefall kutta kompisen og tatt et skikkelig oppgjør med kona. Anonymkode: d1a70...203 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Hvorfor så dramatiske? Hvem har sagt at det bare er plass til to i et forhold? Anonymkode: d6f7c...099 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Kompisen er ikke lengre kompis. Ferdig snakka. Så må du ta tak, få satt deg ned med kona, og finne ut hvordan dette har skjedd. Sånt skjer ikke hvis hun føler seg sett og elsket i forholdet. Du har ikke nødvendligvis gjort noe galt, men en eller annen mismatch er det. Bestill time til parterapi på familievernkontoret. Dere trenger hjelp til å komme til bunns i dette. Og først etter det skal du ta noen avgjørelse i forhold til hva du ønsker å gjør med forholdet. Hilsen ei som selv har opplevd å få følelser for andre enn mannen (men dog aldri gått så langt som din kone), men fikk hjelp til å finne tilbake til forholdet med mannen. Anonymkode: a6b0f...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvem har sagt at det bare er plass til to i et forhold? Anonymkode: d6f7c...099 De som er i forholdet, tipper jeg Anonymkode: 62b32...b9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå