Gå til innhold

Jeg har aldri fått pussypics!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av den andre tråden.

Joda. Jeg har faktisk fått noen få. Fikk en gang av en jente som viste at hun onanerte (vi hadde enda ikke møttes), men dagen etter var jeg borte fra sosiale medier. Tipper hun ble flau etter et øyeblikks kåthet og fikk kalde føtter. Har vel fått en gang tidligere også utenom det. 

Egentlig kan jeg ikke si at det er et savn, så jeg skjønner de jenter som synes det kan være slitsomt med dickpics dagen lang. 

Hva tenker dere jenter på KG? Sender dere pussypics?

Anonymkode: 59779...8a2

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

😅 Ja jeg er ikke flau for det, sender til mannen min jeg da, ikke random folk på internettet 🤣 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Men da skal du få et, hver så god 😊

Katt, Forskning | Hvorfor liker katter å sove i pappesker?

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Egentlig kan jeg ikke si at det er et savn, så jeg skjønner de jenter som synes det kan være slitsomt med dickpics dagen lang. 

Anonymkode: 59779...8a2

Egentlig et veldig godt poeng. Jeg er minst like glad i kvinnelig kjønnsorgan som en vilken som helst annen mann, men det er faktisk ikke alle situasjoner det er like festlig å åpne en snap og intetanende få nærbilde av høna trykket i ansiktet. Hvis kontekst er riktig er det selvfølgelig helt greit.

...og ikke det at det er noe stort problem, men det har skjedd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

That sure was some hairy pussies looking back at me

Anonymkode: c3a2c...6e6

Skrevet

Sender ikke uoppfordret bilder til folk, nei. 

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg klarer ikke se for meg en eneste situasjon hvor jeg skulle blitt sjokkert eller provosert over slike bilder mottatt anonymt. Ikke til mobilen som jeg lar slenge fritt uten kodelås. Det siste ville vært direkte pinlig, om det var aldri så opphissende 😂.

Skrevet

Ikke fått, og ikke spesielt interessert i å få heller. Om noen har veldig lyst at jeg skal se dem naken kan de heller invitere meg på besøk.

• Liker 1
Skrevet
Athena79 skrev (1 time siden):

Næææ, så nusselig pussy❤️... det er første gangen jeg har sett ei som ha to🤪

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ville aldri sendt slikt bilde. 

Anonymkode: 56f10...675

• Liker 1
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 time siden):

😅 Ja jeg er ikke flau for det, sender til mannen min jeg da, ikke random folk på internettet 🤣 

Nei please ikke legg ut musa di offentlig, det vakreste er fremdeles usett🤞

Skrevet

Er jo bare å Google female genitals så kommer det vel opp nok bilder. Da velger en nå selv når en vil se på de og ikke. Skjønner ikke det der at det må være noen ukjent som sender det. Gjelder dick pics også. Bedre å Google fremmede peniser da slipper du å forholde deg til idioten den satt på😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva følte du når du leste meldingen til ts , og hva fikk deg til å sende dette bildet som svar på ta sitt spørsmål? 

Anonymkode: 9d62a...4d9

Skrevet

Kvinner som sender undertøysbilder er mye mere sexy og spennede, viser hun kjæledyret sitt atpåtil blir jeg spinnvill. Ikke at jeg tenner på dyr altså, men det sier så mye om hjertet hennes❤️🥰

Skrevet

Fått mange, men sjelden av tilfeldige damer.

AnonymBruker
Skrevet

Katter har jeg aldri likt, ikke pga utseende, men pga personligheten. Personlighet teller altså.

Anonymkode: 79aee...91b

Skrevet

Kan du være glad for. Nærbilde av fitter i høy-oppløsning er veldig lite vakkert 🤮 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Bamseklemmer skrev (19 minutter siden):

Nei please ikke legg ut musa di offentlig, det vakreste er fremdeles usett🤞

Du kan være helt trygg, det blir ikke det neste profilbildet for å si det sånn🤣🤣🤣

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva følte du når du leste meldingen til ts , og hva fikk deg til å sende dette bildet som svar på ta sitt spørsmål? 

Anonymkode: 9d62a...4d9

Følte for å gi et flåsete svar. 

Gjest Maxwell
Skrevet

Heter det ikke clitpics? Har fått noen, men det er ikke interessant å få sånne bilder fra randoms. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...