Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Ex kone forlot meg for en annen for ca 2 mnd siden. Var/er et helt jævelig brudd for det kom helt utav det blå.  Men så fikk jeg en singel uke(barn hos mor). Var ute med en del venner og hadde det bare bare morro. Etter exen forlot meg hadde jeg litt issues å se for meg å finne noen som var minst like pen, så jeg la inn happn appen og fikk et crush med ei som bor 1 time unna. Vi har treftes og hun er helt magisk. Hun liker å kose, liker å knu, og hun liker meg for den jeg er. Har aldri likt å kysse, må nå kan jeg kline i en time liksom...

Men så kommer det en liten realitycheck. For 2 uker siden sto jeg på kne for å få ex tilbake. Nå synes jeg ikke hun er pen en gang. Den nye bor 1 time unna, og er etter det jeg ser ikke flyttbar. Og det samme gjelder meg. Pga barn. Hvor langt skal man strekke det, hva om kroppen min bare plastrer såre etter bruddet?

Ex ba meg komme meg videre, men så ble hun kjempe lei seg når jeg fortalte at jeg hadde datet. Jeg trodde hun skulle bli gla? Hun hadde jo trossalt type før vi gjorde det slutt? Jeg trodde hun ville høre at det gikk bra med meg? 

Anonymkode: 2c207...ae9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det du føler er rett for deg, bare vær ærlig med hun nye.

Anonymkode: 0ac6e...ead

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1 time er ikke verdens undergang. Jobber dere begge er der jo mest i helgene dere ser hverandre uansett? Og selv om dere ikke anser dere som flyttbare nå, kan det endre seg med tiden.

Kanskje finner dere et sted midt i mellom. 30min til jobb er det mange som har 

Anonymkode: 2116e...a88

• Liker 8
Skrevet

Typisk dette. Dama vil ikke være sammen med deg, men heller ikke at du skal finne no ny. Du skal være singel, og det skal svi!! Måte på å måtte mene noe annet 😵💫

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Ex kone forlot meg for en annen for ca 2 mnd siden. Var/er et helt jævelig brudd for det kom helt utav det blå.  Men så fikk jeg en singel uke(barn hos mor). Var ute med en del venner og hadde det bare bare morro. Etter exen forlot meg hadde jeg litt issues å se for meg å finne noen som var minst like pen, så jeg la inn happn appen og fikk et crush med ei som bor 1 time unna. Vi har treftes og hun er helt magisk. Hun liker å kose, liker å knu, og hun liker meg for den jeg er. Har aldri likt å kysse, må nå kan jeg kline i en time liksom...

Men så kommer det en liten realitycheck. For 2 uker siden sto jeg på kne for å få ex tilbake. Nå synes jeg ikke hun er pen en gang. Den nye bor 1 time unna, og er etter det jeg ser ikke flyttbar. Og det samme gjelder meg. Pga barn. Hvor langt skal man strekke det, hva om kroppen min bare plastrer såre etter bruddet?

Ex ba meg komme meg videre, men så ble hun kjempe lei seg når jeg fortalte at jeg hadde datet. Jeg trodde hun skulle bli gla? Hun hadde jo trossalt type før vi gjorde det slutt? Jeg trodde hun ville høre at det gikk bra med meg? 

Selv om hun er ferdig med deg, kan hun får en helt irrasjonell reaksjon når du har gått videre - enda et bevis på at drømmen om familieliv ikke har gått i oppfyllelse. Og du trenger virkelig ikke å trykke datingen din i trynet på henne rett etter brudd. 

Anonymkode: 5a897...02d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For at hun skal være ferdig med deg og du skal være ferdig med ekskona er det lurt å holde kjeft om alt av dating. Da slipper du at hun blander seg i det. Og du skal bare pule rundt, som er sunt og fornuftig for å riste av deg eksen. Men for all del ikke begynn å tenke på et nytt forhold allerede. Det blir det bare tull av. Dere har barn også. Vent en god stund til du har landa etter bruddet før du i det hele tatt tenker forhold. Før det er det bare lek og moro. Men gi beskjed om det før du puler forhåpningsfulle damer med barn.

Anonymkode: 0a04e...5f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (44 minutter siden):

Typisk dette. Dama vil ikke være sammen med deg, men heller ikke at du skal finne no ny. 

Akkurat som menn, med andre ord 😜

Anonymkode: a2cda...f59

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

1 time er da ikke noe. Mange som pendler så lenge til og fra jobb. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal kunne funke.

Anonymkode: 32cbd...fc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet her egentlig? Er ikke alt good? Avstand helt innenfor, ny dame innenfor. Forstår ikke problemet

Anonymkode: a3cb0...871

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nysingle skygger jeg unna . 
Rett og slett pga de ikke er ferdig med det de kom fra. 
Er det ikke fornuftig og godt å få en pause fra alt før en engasjerer seg på nytt? 
Å tørre å være i sitt eget selskap og har en barn så tørrhet en for at overgangen blir så grei som det er mulig å få til. 
Separerte menn er mest interesserte i å få sex uten forpliktelser 

Anonymkode: 0eda2...3ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på dating som et problem. Men i fremtiden er det greit for barnet at dere begge bor nærme skole og fritidsaktiviteter og barnas venner.

Anonymkode: 43224...7e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Akkurat som menn, med andre ord 😜

Anonymkode: a2cda...f59

Hmm vel når du sier det .. 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du må roe litt ned. Å date noen andre allerede nå er ditt eget valg, men har du helt ærlig kommet over bruddet rent følelsesmessig? Altså fått bearbeidet det som var gått galt? Ikke bare det med hvordan din eks ser ut?

Hvorfor har folk slikt hastverk med å sjekke om ny flørt er flyttbar? Ro ned!! Like mye for ditt barns del som for din egen del!

Anonymkode: 0c507...551

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en rebound, og det er jo vel og bra det, så lenge du avklarer dette med den andre parten. Ellers kan dere begge gå på en smell. Men herregud, kos deg og ikke bry deg om hva eksen måtte mene om du dater - hun forlot tross alt deg! 

Anonymkode: 419e3...d19

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Men hvordan vet man at det er rebound. Føler selv ikke jeg gjør det for sexen sin skyld. Vi dater i smug uten at barna vet. Det har vi vært tydelige på at vi skal ikke blande inn barna nå. Vi har omtrent sitti i 3 dager å snakket og gjort ting vi begge liker  Men så, er hun liksom alt det eksen ikke var. Og egentlig det jeg ønsker meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjør det du føler er rett for deg, bare vær ærlig med hun nye.

Anonymkode: 0ac6e...ead

Ts. Har vært ærlig. Når skjedde bruddet, hvordan osv osv. Om hun lytter er en annen ting for hun er jo lik langt opp i skyene som meg.

Skrevet

Hvis det fungerer, så tvihold på henne 😄

Alt av hindringer kan overstiges, er det vilje, er det vei.

• Liker 1
Skrevet

Ikke bry deg med å overtenke dette. Dere nyter hverandre, du finner en glede i henne du ikke så for deg å finne i et annet menneske. La det være sånn. Om det varer eller ei, vil kun tiden vise. 

FF, rebound, ditt livs kjærlighet? Tiden vil vise det ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står litt i samme situasjon. Jeg har også en ny, og jeg kjenner nok på litt de samme følelsene som du gjør på det området. Føler meg sikker på at han er en jeg virkelig kan ha det bra sammen med.. Jeg gjør det som føles rett for meg oppi dette. Jeg har vært helt ærlig om alt, og skulle det ikke fungere så får det bare være. Verdt å ta sjansen, selv om ikke alt er helt avklart i bruddet.

Anonymkode: 686e8...11b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke poenget med å binde  deg til en. Du er singel! Nyt det. 

Anonymkode: df86f...863

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...