Danspartan Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Jeg savner eksdama noe helt sinnsykt? Nå har jeg hørt at hun har drukket kaffe med en fyr på kafe. Dette har hun ikke sagt noe om til meg. Jeg har nektet å ha samvær med barnet så eksdama ikke skal ta med en fremmed mann inn i mitt barns liv. Hvordan kan jeg få henne tilbake. Vi har barn sammen så jeg synes hun burde fortelle meg hvem hun treffer. Noen erfaringer om å få tilbake eksdama?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Hun som krever deg for penger? Hvorfor i huleste skulle hun ta deg tilbake nå? Denne skjønner jeg heller ikke: "Jeg har nektet å ha samvær med barnet så eksdama ikke skal ta med en fremmed mann inn i mitt barns liv". Hun står fritt til å introdusere hvem hun vil, du er uansett ikke i bildet. Anonymkode: ac040...404 17
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Når du nekter å ha samvær med barnet, så har hun nok forstått at du ikke er noe å samle på. Så enkelt. Anonymkode: b905c...416 35
Gjest NoDiablo Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Hvordan forhindrer det henne å ta med en ny mann inn i barnets liv ved at du nekter samvær med barnet? Jeg har ikke erfaringene du etterlyser. Men skulle tro at, dersom dere bare ikke har vokst fra hverandre, så må du endre deg til den hun ønsker at du skal være. Så er spørsmålet om det er verd det, og om du klarer det.
Danspartan Skrevet 5. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun som krever deg for penger? Hvorfor i huleste skulle hun ta deg tilbake nå? Denne skjønner jeg heller ikke: "Jeg har nektet å ha samvær med barnet så eksdama ikke skal ta med en fremmed mann inn i mitt barns liv". Hun står fritt til å introdusere hvem hun vil, du er uansett ikke i bildet. Anonymkode: ac040...404 HALLO! Jeg er faren til barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (1 minutt siden): HALLO! Jeg er faren til barnet. Du er ikke gammel nok til å få barn. Gå ut og lek, slutt å trolle på KG. Anonymkode: 78ee9...006 19
Cirkelin Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Du kan jo starte med å oppføre deg som en god far. Ha samvær med barnet. Ta ansvar. 5
ItchyBitchySpider Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (6 minutter siden): Jeg savner eksdama noe helt sinnsykt? Nå har jeg hørt at hun har drukket kaffe med en fyr på kafe. Dette har hun ikke sagt noe om til meg. Jeg har nektet å ha samvær med barnet så eksdama ikke skal ta med en fremmed mann inn i mitt barns liv. Hvordan kan jeg få henne tilbake. Vi har barn sammen så jeg synes hun burde fortelle meg hvem hun treffer. Noen erfaringer om å få tilbake eksdama? Du bruker barnet som et middel til å kontrollere eksdama slik at hun ikke kan finne en ny mann? Du straffer eksen gjennom barnet som savner faren sin? Du får henne ikke tilbake. Glem det. Hadde min eks prøvd å kontrollere meg og mitt privatliv etter bruddet og nektet samvær med vårt felles barn som straff mot meg, ville jeg heller kontaktet barnevernet. 13
ItchyBitchySpider Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (2 minutter siden): HALLO! Jeg er faren til barnet. Hadde du vært faren til barnet, ville du ikke ha nektet å se ditt eget barn. Så enten er du en bedriten far, eller så troller du. 13
Krutegodt Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Hallo? du høres ut som en søppelgutt - ta dæ sammen å gå videre i livet og prøv å bli en bedre partner enn det du gir uttrykk for her nu... Hilsen Mann! 2
Danspartan Skrevet 5. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2021 Vi har et barn sammen. Barnet ønsker at vi skal bli sammen igjen. Kanskje eksdama burde tenke på barnets beste og ikke bare på seg selv og penger
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Det er en logisk brist i i resonnementet ditt - du har ikke samvær, slik at det ikke kommer andre menn inn i ungens liv......? Hun kommer til å bringe inn en farsfigur siden du ikke stiller opp. Anonymkode: 7e61b...2bf 8
Danspartan Skrevet 5. august 2021 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en logisk brist i i resonnementet ditt - du har ikke samvær, slik at det ikke kommer andre menn inn i ungens liv......? Hun kommer til å bringe inn en farsfigur siden du ikke stiller opp. Anonymkode: 7e61b...2bf Jeg har alltid hatt samvær når jeg har hatt tid. Tror ikke det er så lett for eksdama og date med ungen på slep
Delfin82 Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 (endret) Haha.. Nydelig. Lurer på hvor dine foreldre gikk feil i oppdragelsen av deg. Vil lære av av deres feil så jeg ikke gjør samme med mine barn. Når du har tid til samvær? Får man unger så tar man seg tid. Og tro meg, eksen din klarer fint å date selv om hun er alenemor. Ikke tenk på det. Håper hun får en flott fyr som oppdrar ditt barn sånn som barnet ditt fortjener ❤️ Endret 5. august 2021 av Delfin82 feil ord 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Er du han samme trollkaren som drakk for mye alkohol i jula og mange andre tøyseinnlegg? Kjenner igjen skrivemåten😆😂 Anonymkode: e5ea3...3e3 4
ItchyBitchySpider Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (15 minutter siden): Vi har et barn sammen. Barnet ønsker at vi skal bli sammen igjen. Kanskje eksdama burde tenke på barnets beste og ikke bare på seg selv og penger Skal hun være sammen med en mann hun ikke elsker for barnets skyld? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (13 minutter siden): Jeg har alltid hatt samvær når jeg har hatt tid. Tror ikke det er så lett for eksdama og date med ungen på slep Barnevakt.....😏 Anonymkode: 7e61b...2bf 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (17 minutter siden): Jeg har alltid hatt samvær når jeg har hatt tid. Tror ikke det er så lett for eksdama og date med ungen på slep Hvis jeg hadde visst hvem hun var hadde jeg tilbydd meg å sitte barnevakt så hun kunne finne seg en flott mann. Anonymkode: 78ee9...006 11
Fru Uperfekt Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Danspartan skrev (21 minutter siden): Vi har et barn sammen. Barnet ønsker at vi skal bli sammen igjen. Kanskje eksdama burde tenke på barnets beste og ikke bare på seg selv og penger Barnets beste er ikke alltid å vokse opp med begge foreldrene slik du har skrevet her inne så er du gift for mor og da bør hun aldri ta deg tilbake 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå