Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om menn også prøver på det her som damer gjør. Jeg personlig har opplevd at menn kommer litt mer automatisk når man har kjæreste, enn nær man er singel. Veldig ofte faktisk. Derfor spør jeg?

Anonymkode: 3373a...962

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Klar de gjør, men alt er lov i kjærlighet og krig.. eller? 

Jeg tror ikke forskjellene mellom kjønnene er så stor som mange skal ha det til. Vi er bare mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke forskjellene mellom kjønnene er så stor som mange skal ha det til. Vi er bare mennesker. 

Det tenker jeg også

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd mer interesse når jeg er i forhold. Men ikke alle mennene har visst at jeg var i forhold, for eksempel på hobby-ting.

Jeg tror det er en del psykologi i bildet, når jeg er i forhold så har jeg vært lykkeligere og ikke sett på menn som potensielle partnere. At jeg ikke har vært på tilbudssida på noe som helst vis virker nesten attraktivt på en del menn.

Anonymkode: e4b64...8d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det samme

Skrevet
Elder Millennial skrev (13 minutter siden):

Challenge accepted😅

AnonymBruker
Skrevet

Bodde på landet en del år, to forskjellige steder. Opplevde at alle prøvde seg på alle, menn på kompisers koner, og kvinner på veninners menn. Vet ikke om det er verre på bygda enn i byen, eller kanskje man går utenfor venneflokken i byen, siden man har anledning til det. Men begge kjønn er like ille. Kunne tro kjønnsdriften var helt ukontrollerbar på bygdefester.

Anonymkode: 77230...684

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som prinsipp gjør jeg det ikke med en fremmed jente. Om en opptatt jente vil prøve seg på meg får være en annen sak.

Men en gang var jeg veldig forelsket i en jente jeg oppdaget var opptatt etter at det var for sent. Siden jeg ønsket noe mer enn kun en flørt følte jeg ikke at jeg kunne gi opp så lett, så jeg gjorde noen forsiktige fremstøt til, men gav meg når jeg forstod at jeg ikke kom meg noen vei.

Anonymkode: 9ed17...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om menn også prøver på det her som damer gjør. Jeg personlig har opplevd at menn kommer litt mer automatisk når man har kjæreste, enn nær man er singel. Veldig ofte faktisk. Derfor spør jeg?

Ja de gjør det.

Er pissa lei svaret på at jeg er gift er at de er motgift (seriøst, bruk fantasien litt bedre)

Anonymkode: 8f93a...096

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt jeg er opptatt og nå gift, og menn ikke har brydd seg og ikke gidd seg. 

Anonymkode: e30f6...021

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne tro kjønnsdriften var helt ukontrollerbar på bygdefester.

Bygdefester med en del alkohol skjer det mye rart, alle knuller med "alle".  Både rundt om i buskene, og på nach etterpå. En av bygdas gamle ungkarer hadde fått seg ei yngre importbrud. Det var populært blandt flere yngre menn å skjenke han dritings, og så pule kona.  Skal ikke nevne noe mer her, men kunne ha skrevet bok tror jeg, Jeg har vært med på en del selv, er ikke noe bedre.  Mange familieforhold som har både blitt til, og blitt oppløst pga. sånne fester. 

Anonymkode: a756c...086

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bygdefester med en del alkohol skjer det mye rart, alle knuller med "alle".  Både rundt om i buskene, og på nach etterpå. En av bygdas gamle ungkarer hadde fått seg ei yngre importbrud. Det var populært blandt flere yngre menn å skjenke han dritings, og så pule kona.  Skal ikke nevne noe mer her, men kunne ha skrevet bok tror jeg, Jeg har vært med på en del selv, er ikke noe bedre.  Mange familieforhold som har både blitt til, og blitt oppløst pga. sånne fester. 

Anonymkode: a756c...086

:fnise:

Anonymkode: 6c6cf...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det har skjedd ofte at menn som vet jeg er godt gift åpenbart har vært på sjekkern. Har også blitt sjekket opp mens jeg har vært ute med mannen. Må si "unnskyld men mannen mitt sitter rett her, nei du kan ikke få mine kontaktopplysninger" !

Anonymkode: b3cdf...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...