AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 På studiet jeg står på venteliste til har det i søknadsweb hele tiden stått «svarfristen var 19.juli», og nå står det plutselig «svarfristen er 06 august». Har prøvd å få tak i opptakskontoret uten hell. Betyr det nytt suppleringsopptak man tro? Kanskje noen her har mer peiling enn meg?😇 Anonymkode: d38a9...acc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Det betyr vel gjerne at svarfristen er forskjøvet da..? Førsteinntaket hadde svarfrist 19.juli, suppleringen 6.august. Er min umiddelbare tanke. Anonymkode: f6cd3...e03
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På studiet jeg står på venteliste til har det i søknadsweb hele tiden stått «svarfristen var 19.juli», og nå står det plutselig «svarfristen er 06 august». Har prøvd å få tak i opptakskontoret uten hell. Betyr det nytt suppleringsopptak man tro? Kanskje noen her har mer peiling enn meg?😇 Anonymkode: d38a9...acc betyr ikke noe mer enn at svarfristen er forskjøvet. Anonymkode: 81dd6...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå