mannfolket Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 (endret) Blir du som kvinne kåt av at sexpartner ser deg tisse, som en fetish, eller er du kun med på leken for å tilfredsstille mannens lyster? Endret 5. august 2021 av mannfolket
nomore82 Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Det forundrer meg at et tilsynelatende voksent menneske klarer å lire av seg så lite konkret informasjon og samtidig generalisere så mye i en enkelt setning. Er du så kåt at alt blodomløp forsvant nedover og ikke er i stand til å formulere ett reelt spørsmål det faktisk er mulig å ha en diskusjon på?
mannfolket Skrevet 5. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2021 24 minutter siden, nomore82 said: Det forundrer meg at et tilsynelatende voksent menneske klarer å lire av seg så lite konkret informasjon og samtidig generalisere så mye i en enkelt setning. Er du så kåt at alt blodomløp forsvant nedover og ikke er i stand til å formulere ett reelt spørsmål det faktisk er mulig å ha en diskusjon på? Takk for saklig og informativ tilbakemelding🤣
mannfolket Skrevet 5. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2021 (endret) 1 hour ago, mannfolket said: Endret 5. august 2021 av mannfolket
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 mannfolket skrev (3 timer siden): Blir du som kvinne kåt av at sexpartner ser deg tisse, som en fetish, eller er du kun med på leken for å tilfredsstille mannens lyster? Har snakket med menn som vil se meg tisse og det er nok sikkert null problem å få til men hvis det er å tisse på dem.. nei æsj. Anonymkode: ec462...c18
mannfolket Skrevet 5. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Har snakket med menn som vil se meg tisse og det er nok sikkert null problem å få til men hvis det er å tisse på dem.. nei æsj. Anonymkode: ec462...c18 Tisse på blir en annen historie😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå