Gå til innhold

Wet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir du som kvinne kåt av at sexpartner ser deg tisse, som en fetish, eller er du kun med på leken for å tilfredsstille mannens lyster? 

Endret av mannfolket
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er Wet??

Anonymkode: ec462...c18

Skrevet

Det forundrer meg at et tilsynelatende voksent menneske klarer å lire av seg så lite konkret informasjon og samtidig generalisere så mye i en enkelt setning.

Er du så kåt at alt blodomløp forsvant nedover og ikke er i stand til å formulere ett reelt spørsmål det faktisk er mulig å ha en diskusjon på?

Skrevet
24 minutter siden, nomore82 said:

Det forundrer meg at et tilsynelatende voksent menneske klarer å lire av seg så lite konkret informasjon og samtidig generalisere så mye i en enkelt setning.

Er du så kåt at alt blodomløp forsvant nedover og ikke er i stand til å formulere ett reelt spørsmål det faktisk er mulig å ha en diskusjon på?

Takk for saklig og informativ tilbakemelding🤣 

Skrevet (endret)
1 hour ago, mannfolket said:

Endret av mannfolket
Skrevet

Nei, ikke min kink. 

AnonymBruker
Skrevet
mannfolket skrev (3 timer siden):

Blir du som kvinne kåt av at sexpartner ser deg tisse, som en fetish, eller er du kun med på leken for å tilfredsstille mannens lyster? 

Har snakket med menn som vil se meg tisse og det er nok sikkert null problem å få til men hvis det er å tisse på dem.. nei æsj. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har snakket med menn som vil se meg tisse og det er nok sikkert null problem å få til men hvis det er å tisse på dem.. nei æsj. 

Tisse på blir en annen historie😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...