AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Vi må kjøre et stykke når vi skal hente valpen hjem. Dette blir jo valpens første biltur og den er sikkert redd. Hva er best da? Ha den inne i bilen med oss slik at den kan få litt kos og trøst underveis. Eller i bur bak? Anonymkode: dd553...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Spør oppdretter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Ha den nede med beina i passasjersetet. Det har vi alltid gjort når vi henter valp. Den blir tatt fra mammaen sin, så da er det greit å slippe å sitte alene bak i bilen, innestengt i et bur. Anonymkode: a4f0f...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg har hentet to valper og hatt valpekull selv. Vi hadde tilvenning med valpene i bil, så det gikk bra. De var vant med det, men det var ikke de vi hentet. Begge gangene satt jeg baki med valpen i en liten, myk hundekurv og koste med den og hadde hånda i kurven. Sov mesteparten av turene, og gråt et par ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 Man skal sikre valpen i bilen..... men da vi hentet vår, forsvant all fornuft og vi satt med den på fanget. Valpene hadde vært på mange turer i bil. Både som flokk og alene, men forandringen ble likevel så stor at den gråt så sårt at jeg nesten fikk melkespreng før jeg satt med den i fanget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Del Skrevet 5. august 2021 Vi spør oppdretter. Blir nok sikkert å ha den i bilen og på fanget eller gulv. Sikkert det valpen vil oppleve som tryggest. ❤️ Anonymkode: dd553...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg har brukt bur i baksetet og så har jeg satt meg ved siden av. Men det forutsetter jo at man har med seg sjåfør. Hadde jeg skulle kjørt selv, ville jeg hatt buret i passasjersetet. På den måten er valpen sikret og jeg kan følge med på den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg kjørte alene for å hente valp. Da hadde jeg bur festet på passasjersetet så jr gkunne se valpen og den kunne se meg. Det gikk supert, men den var allerede veldig vant til å kjøre. Hadde jeg hatt med sjåfør, så ville jeg ha sittet baki med valpen på fanget/i en hundeseng så den kunne føle seg trygg og ivaretatt. Det skjer nok forandringer allerede, når den blir tatt vekk fra mor og søsken. Da skal den slippe å sitte helt alene i bur i bagasjerommet. Anonymkode: 1a8e3...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Bur med pledd over. Å ha et lukket mørkt område gjør den rolig. Og da kan den også sovne, som er beste utfall. Har du den løs i bilen kan du for det første få en saftig bot. For det andre, så skjønner jeg at dere tenker det er tryggere for valpen å være med dere, men dere er ukjente mennesker og det vil nok gjøre vondt verre for valpen med alle disse nye inntrykkene. Ha den i bur og stopp og la hunden få tisse om det er lang reisevei Anonymkode: a6ea4...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå