AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Hei! Jeg skal ned 10 kg ved hjelp av kostholdsendring. Går ca 30-40 minutter tur hver kveld - det er min egentid og alt jeg har tid til. Og dette alene vil ikke få meg ned i vekt. Har en hektisk jobb, er alene med barn osv, og har innsett at det er kostholdet jeg må endre for å gå ned i vekt. Ønsker derfor tips til vanlig, enkel hverdagsmat som kan hjelpe på vektnedgang, spesielt middager. Er så middagslei for tiden, og det må ofte gå fort i laginga. Noen tips? Anonymkode: 5007f...8b7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Røkte kjøttpølser og grønnsaker ved siden av (kjøp en frossenpakke du liker, jeg bruker mest bukettgrønnsaker fra eldorado). Det tar deg ikke mer en 10 minutter å lage. Du kan også bytte ut kjøttpølser med fisk, kylling, svin, biff eller noe annet protein du liker. Hvis ungen din ikke vil ha grønnsaker, så kan du lage litt pasta/ris/poteter i tillegg, men du skal ikke ha så mye av det 😉 Wok er både sunt og godt og tar ikke mye tid. Wrap med svinestrimler og grønnsaker. Det var det jeg kom på sånn i farta. Søk evt. Opp matretter hos matprat. De har masse forslag og du kan søke spesifikt etter tidsbruk på ting 😊 Anonymkode: 06204...e23 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Og sånn for å gi deg litt mer hverdagstrening. Ta trappa i stedet for heisen, bytt ut brødet med knekkebrød, delta aktivt i lek på lekeplassen med ungen en times tid før leggetid (løpe, hoppe, klatre, skli, huske osv.) - kvalitetstid sammen, og overraskende god trening for deg 😉 Dra i svømmehallen sammen på en lørdag formiddag. All aktivitet som ikke er å sitte stille er bra! Og husk at for å gå ned i vekt må du spise nok, du må bare spise riktig 😊 Masse lykke til med vektnedgang! Anonymkode: 06204...e23 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Rent kjøtt og grønnsaker går det i her. Feks koteletter, annet kjøtt, fisk, kylling. Koker litt brokkoli eller blomkål, lager blomkålris eller brokkolisalat, eller vanlig salat av ferdigblanding, tilsett tomat, agurk, avokado osv. Anonymkode: 62c55...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå