Gå til innhold

krusete kjønnshår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så fascinert av tanken på krusete kjønnshår- det symboliserer for meg  virilitet  - no itt villt

Aner ikke hvorfor.   noen som kjenner det igjen?

Anonymkode: 97335...1e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det mennesker som ikke har krusete kjønnshår?  Trodde alle hadde det jeg 🙈

Anonymkode: cfe81...b80

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finnes det mennesker som ikke har krusete kjønnshår?  Trodde alle hadde det jeg 🙈

Jeg har ikke det. 

Anonymkode: 4167e...51e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rett kjønnshår ser bare rart ut

Anonymkode: 30cb5...420

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men at de er  krusete, synes jeg altså er fint. 

Endret av Dubidu
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten hatt komplekser for alt mitt krusete kjønnshår. Penis ser ut som en bortkommen fugleunge oppi der.  Har lite hårvekst ellers på kroppen, men hode, ansiktet, og kjønnshår, yess.

Anonymkode: 53765...39e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker krusete hår. Noen menn har det jo ellers på kroppen også. En brystkasse med krusete hår er vanvittig fint 🤩.

Anonymkode: 40f12...b89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tvert i mot. Det vokser ofte i et fint mønster.

Anonymkode: 5c45b...82e

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er så fascinert av tanken på krusete kjønnshår- det symboliserer for meg  virilitet  - no itt villt

Aner ikke hvorfor.   noen som kjenner det igjen?

Nei over hode ikke. Bedre med vokset eller glatt  dåse å slikke på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har nesten hatt komplekser for alt mitt krusete kjønnshår. Penis ser ut som en bortkommen fugleunge oppi der.  Har lite hårvekst ellers på kroppen, men hode, ansiktet, og kjønnshår, yess.

Hva med å klippe håret da?

Anonymkode: c7e4c...f66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tvert i mot. Det vokser ofte i et fint mønster.

Anonymkode: 5c45b...82e

Enig, rett kjønnshår ser også fint ut. Jeg har en forkjærlighet for det krusete, men kjønnshår er fint uansett. På både damer og menn.

På menn ser det maskulint ut med masse hår på kroppen. Jeg skjønner ikke hvorfor menn barberer seg nedentil, det gjør dem jo mindre maskuline. Hår er opphissende og det setter seg alle mulige gode dufter i dem (så sant hygienen opprettholdes selvfølgelig).

På en kvinne ser det derimot vakkert og moderlig ut. Drømmen er en nydelig hippiedame med tykt, langt hår til livet og naturlig hårvekst på kroppen. Jeg elsker hår 🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dame med tykt langt hår på hodet og krusete hår på fitta... mørkt eller nesten mørkt...herlig

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Enig, rett kjønnshår ser også fint ut. Jeg har en forkjærlighet for det krusete, men kjønnshår er fint uansett. På både damer og menn.

På menn ser det maskulint ut med masse hår på kroppen. Jeg skjønner ikke hvorfor menn barberer seg nedentil, det gjør dem jo mindre maskuline. Hår er opphissende og det setter seg alle mulige gode dufter i dem (så sant hygienen opprettholdes selvfølgelig).

På en kvinne ser det derimot vakkert og moderlig ut. Drømmen er en nydelig hippiedame med tykt, langt hår til livet og naturlig hårvekst på kroppen. Jeg elsker hår 🥰

Kunne ikke vert mer enig. Det må gjerne være velstelt, men helt glattbarbert/vokset over det hele er ikke min greie. Hverken på kvinner eller menn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trodde jeg også 😅

Anonymkode: daa49...d4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å klippe håret da?

Anonymkode: c7e4c...f66

Jeg har begynt å gjøre det. Trimmer vekk ca halvparten.  Har ikke hørt om mange kvinner som foretrekker glattbarbert. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er ialle fall råsexy med en dusk hår foran, gjerne en trekant. og såpass lange at de får krølle seg, og dekker hele trekanten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lang krøllete lyst blondt hår på hodet, og rødt stridt hår på musa. Ikke bra, så jeg barberer helt nedentil🙈

Anonymkode: 04627...9f7

Skrevet

Jeg liker også kjønnshår, har ikke tenkt så mye over om det er krusete eller ikke 😅 Synes glattbarbert er turn-off.

Selv har jeg rett kjønnshår, barberer de ytre kjønsleppene og bikinilinjen, også trimmer jeg trekanten med hårtrimmer.

Anonymkode: 13e3f...086

• Liker 2
Skrevet
On 8/5/2021 at 8:52 AM, AnonymBruker said:

Hahaha denne lo jeg av! Så søtt, ser det for meg🥰

Anonymkode: 53799...854

Skrevet

Glatt eller krøllete spiller ingen rolle så lenge det er midtskill..

Fletter derimot er både rart og imponerende på samme tid. 😛

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...