AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Hei. jeg har en tatovering på halsen som jeg vurderer å fjerne. Jeg elsker den, og den er egentlig liten (er tre ord på linje i tynn løkkeskrift). Den betyr også mye for meg. Det er på siden av halsen, men man ser den om jeg ikke går i høyhalset topp. Knepper jeg en skjorte helt opp så er den skjult. Det har aldri hindret meg i jobb, verken som butikkselger eller i helsevesenet. Dette er jobben jeg fikk etter jeg tok tatoveringen. Svært få kommenterer den, og jeg har hittil stort sett fått hyggelige kommentarer (utenom eldre damer som generelt sett synes tatoveringer på jenter er stygge) Men jeg så et bilde av meg selv i dag, hvor den synes mer enn hva jeg alltid har tenkt at den gjør. Det ga meg litt panikk, det er kanskje litt for mye? Jeg er ganske tatovert, men forsøker å holde det slik at klær skjuler det om jeg vil. Ble litt redd for at det ikke så så fint ut som jeg selv har trodd, men heller litt «lurvete» om dere skjønner? Ble litt mer selvbevisst er kanskje mer riktig å si. Følte plutselig på den «hva tenker folk om meg???» med klump i magen. Jeg har aldri brydd meg, men nå fikk jeg denne tanken. Så jeg spør jeg, alle dere fremmede for å høre deres meninger. Jeg vurderer å fjerne den, og evnt ta tatoveringen et annet sted. Vil jo helst beholde, men nå må jeg bare spørre ha dere andre tenker/ mener/ synes om sånne tattoveringer? For jeg fikk nå en kaotisk følelse i meg, aldri har jeg noen gang tvilt på noen tattoveringer. Har det overhode ikke sånn her med noen andre tattoveringer. Men nå fikk jeg en sånn stressa klumpende følelse i magen, for hva andre må tenke om meg. skjønner det er super teit å bry seg.. Gjerne kom med noe konstruktivt, ikke ufint ☺️ Legger ved bilde som ligner på den, min er like langt frem. Bare med 3 ord som går videre bakover. Ca samme skrifttype også. Anonymkode: 30106...d17 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Hvorfor tenker du at det er for mye? Å merke kroppen sin permanent er en ganske stor beslutning, og det er overraskende at så mange gjør det. At noen angrer på tatoveringene sine, tror jeg er helt vanlig, spesielt om man tatoverer seg som ung. Noen er også ukritiske til tatovørene og går for det billigste. Tenk å være gnien når det kommer til å merke kroppen sin til evig tid.... Klarer ikke helt å forstå det der. Har sett flere videoer på Youtube av kvinner spesielt som angrer på tatoveringene sine. Hun ene var tatovert fra topp til tå. Du kan søke opp slike videoer om det er av interesse, og høre om deres erfaring rundt det å angre på en tatovering. Og enten du liker det eller ikke, så vil folk tenke sitt om deg. De mest negative tankene noen har hatt om deg, handlet neppe om tatoveringen din. Det er en grunn til at det er godt vi ikke vet hva alle tenker. Kanskje vi hadde blitt svært smigret, men også såret for livet. Jeg har tatoveringer selv og angrer ikke på dem. Gikk gjennom en liten identitetskrise for et par år siden, hvor jeg kjente på litt anger, men det var fordi jeg var altfor påvirket av andres meninger. Når jeg går i meg selv og ser hva jeg selv liker og foretrekker, så faller jeg alltid tilbake på tatoveringer. Har likt det helt siden jeg var liten jente, og går mot slutten av 20-årene, og jeg kommer bare til å ta flere. Du kan ta laser for å fjerne den om du angrer mye. Men neste gang du står ovenfor et valg om å endre eller pynte på utseendet, så bør du kanskje tenke på hva du selv liker og vil, fremfor hva andre mener. Er mange der ute som mener at tatoveringer er heslig og stygt, mens andre liker det. Slike enkle, trendy tatoveringer er ikke noe annet enn mainstream i mine øyne. Jeg syns ikke det er stygt, men syns ikke det er kult heller. Men mainstream tatoveringer som "alle" har kan være fine de også. Den på bildet du viser til, likte jeg godt. Det forteller meg at vedkommende slengte seg på en trend for å passe inn. Dette er noe som kan endre seg hos en person, mens andre er nikkedokker livet ut. Der er helt sikkert noe som er mainstream med mine tatoveringer også, men jeg har latt meg inspirere fremfor å kopiere, bortsett fra når det kommer til ett av motivene, den er direkte kopiert uten å ha lagt til eller fjernet noe. Er nok mange som mener jeg ser heslig ut med dem, men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg liker det jeg ser i speilet og det er "meg". Vil også gjøre deg oppmerksom på at sannheten er brutal ofte, og at ærlighet kan være ufint. Spørsmålet er om du burde bry deg så mye om det. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Del Skrevet 4. august 2021 Ikke tenk så mye på hva andre mener. Hvis du ønsker å fjerne den gjør du det, hvis ikke beholder du den. Jeg syns den på bilde var fin. Har selv sleeve og jobber i helsevesenet, aldri fått negative kommentarer utenom spørsmål og jeg har vært på sjøen, eller om jeg er klar over at de vil være der hele livet🤦♀️ Anonymkode: 1685e...8e3 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 Du spør, og da svarer jeg:) Jeg syns tatovering på halsen er lite pent. Uansett om det er et dødningshode eller en linje med "visdomsord". 7 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Del Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (2 minutter siden): Hvorfor tenker du at det er for mye? Å merke kroppen sin permanent er en ganske stor beslutning, og det er overraskende at så mange gjør det. At noen angrer på tatoveringene sine, tror jeg er helt vanlig, spesielt om man tatoverer seg som ung. Noen er også ukritiske til tatovørene og går for det billigste. Tenk å være gnien når det kommer til å merke kroppen sin til evig tid.... Klarer ikke helt å forstå det der. Har sett flere videoer på Youtube av kvinner spesielt som angrer på tatoveringene sine. Hun ene var tatovert fra topp til tå. Du kan søke opp slike videoer om det er av interesse, og høre om deres erfaring rundt det å angre på en tatovering. Og enten du liker det eller ikke, så vil folk tenke sitt om deg. De mest negative tankene noen har hatt om deg, handlet neppe om tatoveringen din. Det er en grunn til at det er godt vi ikke vet hva alle tenker. Kanskje vi hadde blitt svært smigret, men også såret for livet. Jeg har tatoveringer selv og angrer ikke på dem. Gikk gjennom en liten identitetskrise for et par år siden, hvor jeg kjente på litt anger, men det var fordi jeg var altfor påvirket av andres meninger. Når jeg går i meg selv og ser hva jeg selv liker og foretrekker, så faller jeg alltid tilbake på tatoveringer. Har likt det helt siden jeg var liten jente, og går mot slutten av 20-årene, og jeg kommer bare til å ta flere. Du kan ta laser for å fjerne den om du angrer mye. Men neste gang du står ovenfor et valg om å endre eller pynte på utseendet, så bør du kanskje tenke på hva du selv liker og vil, fremfor hva andre mener. Er mange der ute som mener at tatoveringer er heslig og stygt, mens andre liker det. Slike enkle, trendy tatoveringer er ikke noe annet enn mainstream i mine øyne. Jeg syns ikke det er stygt, men syns ikke det er kult heller. Men mainstream tatoveringer som "alle" har kan være fine de også. Den på bildet du viser til, likte jeg godt. Det forteller meg at vedkommende slengte seg på en trend for å passe inn. Dette er noe som kan endre seg hos en person, mens andre er nikkedokker livet ut. Der er helt sikkert noe som er mainstream med mine tatoveringer også, men jeg har latt meg inspirere fremfor å kopiere, bortsett fra når det kommer til ett av motivene, den er direkte kopiert uten å ha lagt til eller fjernet noe. Er nok mange som mener jeg ser heslig ut med dem, men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg liker det jeg ser i speilet og det er "meg". Vil også gjøre deg oppmerksom på at sannheten er brutal ofte, og at ærlighet kan være ufint. Spørsmålet er om du burde bry deg så mye om det. Hehe jeg er kanskje ikke så voldsomt ung, og tok den i en alder av 28🤓Det er noen år siden. Jeg reiste til en seriøs tatovør som jeg har vært hos tidligere, han er en kar som jeg har full tillit til. Jeg er også tatovert fra under brystene(sidene) og hele veien ned mot ankelen på ene beinet (med litt luft må det sies) så er full klar over konsekvenstenkning rundt permanente endringer på utseende 😬 Det med å hive seg på en trend uten å tenke traff ikke mitt tilfelle, men godt poeng i forhold til andre som gjør det uten å tenke igjennom det, kun fordi det er «kult» blant vennegjengen 👍🏻 Men elsket argumentet med at man kan jo endre mening, og at man må bare gi faen og fokusere videre på hva man egentlig ønsker og vil. Det er kanskje en liten identitetskrise jeg også fikk nå, når jeg så tatoveringen min. Den har jo betydning i og med det er navnet til sønnen min. Og jeg har aldri angret, men fikk panikk akkurat nå. Som en under her nevner er det bare å fjerne om jeg ender med å virkelig angre. Hannah80 skrev (10 minutter siden): Du spør, og da svarer jeg:) Jeg syns tatovering på halsen er lite pent. Uansett om det er et dødningshode eller en linje med "visdomsord". At denne kom nå etterpå var egentlig fint, og herlig ærlig. Følte det minnet meg på at jeg skal fokusere mer på meg selv i stedet for andres meninger. Elsker ærligheten din likevel. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke tenk så mye på hva andre mener. Hvis du ønsker å fjerne den gjør du det, hvis ikke beholder du den. Jeg syns den på bilde var fin. Har selv sleeve og jobber i helsevesenet, aldri fått negative kommentarer utenom spørsmål og jeg har vært på sjøen, eller om jeg er klar over at de vil være der hele livet🤦♀️ Anonymkode: 1685e...8e3 Og takk for kommentaren din! Det er jo ikke værre enn å fjerne og lage en ny et annet sted, om det blir en for stor greie. Du forenklet problemet mitt, takk! Det er en lett løsning, men nå begynner den klumpen i magen å forsvinne igjen. Fjernet sprengte blodkar i fjeset i 2019, så er også godt innforstått med smerten laser vil gi (dessverre) 🙆🏻♀️🥲 Når andre ser tattoveringene våre får vi dessverre litt «morsomme» spørsmål her og der. «Har du tegna på deg du da?» Føler med deg 😂 takk for ærlige svar ❤️ Uavhengig om man har like meninger enige eller ei, så er det satt pris på konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 30106...d17 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. august 2021 #6 Del Skrevet 4. august 2021 Åååh, nå fikk jeg dårlig samvittighet. For du ga så fin tilbakemelding🥰 Men jeg mener selvsagt som de andre. At du ikke skal bry deg om hva andre mener:) Min mor feks, maser jevnlig om at jeg må klippe håret. Damer på over 40 kan ikke ha langt hår, mener hun. Hadde det vært opp til henne, så hadde jeg hatt konesveis fra 25-års alderen 😂 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Del Skrevet 4. august 2021 Har en del tatoveringer selv, men ikke på halsen. Men har feks. på håndledd og underarm. Ser helt ærlig ikke at det skulle være noe stor forskjell å ha dem der eller på halsen. Vanskelig å skjule dem helt også. Anonymkode: 4eaf0...843 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Del Skrevet 4. august 2021 Hannah80 skrev (5 minutter siden): Åååh, nå fikk jeg dårlig samvittighet. For du ga så fin tilbakemelding🥰 Men jeg mener selvsagt som de andre. At du ikke skal bry deg om hva andre mener:) Min mor feks, maser jevnlig om at jeg må klippe håret. Damer på over 40 kan ikke ha langt hår, mener hun. Hadde det vært opp til henne, så hadde jeg hatt konesveis fra 25-års alderen 😂 Neida ikke få dårlig samvittighet ❤️ Du var ærlig med din mening og det setter jeg veldig pris på. Det er veldig godt at gjengangeren i tilbakemeldingene er at jeg ikke burde bry meg. Og i værstefall fjerner jeg den. Men jeg har alltid elsket den. Tatoveringer er også mer akseptert. Uavhengig av andres meninger. Uansett tusen takk for at du var ærlig, det var det jeg ønsker. Du var også konstruktiv, ikke vemmelig på noen måte, fortsett med det når andre trenger det 😁 nå var det lettere å gå inn i meg selv og fokusere på hva jeg egentlig vil. Det finnes jo folk med flotte tatoveringer på hendene også, og de lever godt med det uten å bli «dytta» ned i gjørma. Jeg får minne meg selv på at andres meninger er ubetydelige i slike tilfeller som dette. Nå tror jeg at jeg fint kan legge meg til å sove uten å dvele noe mer med denne usikkerheten ❤️ Anonymkode: 30106...d17 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2021 #9 Del Skrevet 4. august 2021 Hvis skrifttypen er like diskret og tynn som på bildet er det null stress. Jeg er sjøl ganske så tatovert (nærmer meg full sleeve på begge armer, chestpiece og begynt på en legg), men hals og ansikt styrer jeg unna. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Del Skrevet 4. august 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Hvis skrifttypen er like diskret og tynn som på bildet er det null stress. Jeg er sjøl ganske så tatovert (nærmer meg full sleeve på begge armer, chestpiece og begynt på en legg), men hals og ansikt styrer jeg unna. Ja, mer som en tynn smal autograf kanskje? Bare uten løkker og at bokstavene går veldig opp og ut, om du forstår hva jeg mener? Ganske lik denne skrifttypen på bildet her. super kult på bryst! Var det vondt? Vurderer en liten sak der, men skal tygge på det en liten stund først 😂 Anonymkode: 30106...d17 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2021 #11 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, mer som en tynn smal autograf kanskje? Bare uten løkker og at bokstavene går veldig opp og ut, om du forstår hva jeg mener? Ganske lik denne skrifttypen på bildet her. super kult på bryst! Var det vondt? Vurderer en liten sak der, men skal tygge på det en liten stund først 😂 Anonymkode: 30106...d17 Bryst er det eneste vonde stedet jeg har tatovert so far. Grein på slutten faktisk. 😂 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Del Skrevet 4. august 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Bryst er det eneste vonde stedet jeg har tatovert so far. Grein på slutten faktisk. 😂 Oh, okei takk for svar. Er det vondere enn innsiden av knærne så spørs det om jeg kommer til å makte den smerten🙆🏻♀️ Anonymkode: 30106...d17 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 4. august 2021 #13 Del Skrevet 4. august 2021 Synes ikke den høres for stor og prangende ut. Synes du skal beholde den om den betyr mye for deg! Jeg er ikke glad i tatoveringer i halsen/nakken og heller ikke skrift. Likevel er jeg opptatt av at tatoveringer som betyr noe er viktigere enn plassering og noe som ikke er "min stil". 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Del Skrevet 4. august 2021 Sheik skrev (Akkurat nå): Synes ikke den høres for stor og prangende ut. Synes du skal beholde den om den betyr mye for deg! Jeg er ikke glad i tatoveringer i halsen/nakken og heller ikke skrift. Likevel er jeg opptatt av at tatoveringer som betyr noe er viktigere enn plassering og noe som ikke er "min stil". Takk for et godt svar! Det er vel det å minne meg selv på hvorfor jeg tok valget i utgangspunktet, gå litt tilbake til røttene 🌼 hadde den hatt mindre verdi hadde den ikke vært på meg heller. Evnt stått ved siden av «ride or die» Harry Potter tatoveringen min jeg tok som 16-åring, så det kunne blitt en egen «skammekrok» 😂 Anonymkode: 30106...d17 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august 2021 #15 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oh, okei takk for svar. Er det vondere enn innsiden av knærne så spørs det om jeg kommer til å makte den smerten🙆🏻♀️ Anonymkode: 30106...d17 Ikke prøvd innsiden av knærne, så det skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Del Skrevet 4. august 2021 Tatovering på halsen er sjemmende, og jeg tenker rus, psykiatri/ kriminalitet. Beklager men det er sånne assosiasjoner jeg får. Anonymkode: f7521...ec8 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 5. august 2021 #17 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tatovering på halsen er sjemmende, og jeg tenker rus, psykiatri/ kriminalitet. Beklager men det er sånne assosiasjoner jeg får. Anonymkode: f7521...ec8 Ehh, det kommer jo VELDIG an på hva man har tatovert? 🙄 Det er jo forskjell på å ha en svær slange oppover halsen og en søt liten tatovering som den ts har. Førstnevnte lyser jo av et slitsomt liv, mens sistnevnte ikke gir samme assosiasjoner. I min verden er jeg dog enig med deg i det store og det hele. Tatoveringer på halsen er litt tacky, men hendene er enda verre. Synes tatovering på hendene lyser rusmisbruk lang vei... Ts, hvis den seriøst er som den på HI ville jeg bare beholdt den. Jeg ville aldri ha tenk noen tanker om den verken den ene eller den andre veien. Jeg har selv en stor Liverpooltatovering (skrift: You never walk alone) på hele venstre armen. Jeg vil jo alltid være glad i klubben, men tror ikke jeg hadde tatt den idag. Anyway, gjort er gjort tenker nå jeg. Man lever én gang Det siste året har jeg fundert en del på om jeg skal ta en kristen tatovering et eller annet sted på kroppen også ettersom at jeg er en svært troende person (sannsynligvis på motsatt underarm...). Jeg lever et streit liv og har kun ved en eneste anledning fått kritiske tilbakemeldinger på Lpool tattisen min i forbindelse med menighetsaktivitet eller lignende. Man skulle jo tro at vi som er kristne var blant de mest kritiske til tatoveringer, så dersom problemet er så lite blant oss kan det umulig være super-utbredt blant andre deler av samfunnet. Hva du enn gjør bør du ihvertfall ikke løpe av gårde å fjerne den snarlig. Tygg godt på det! Mange opplever et dårlig resultat ved fjerning. Du kan bli sittende igjen med en svært blass tatovering hvor kun deler av den overlevde laseren. Giftstoffene i blekket kan også være kreftfremkallende ved fjerning. Det som skjer er jo at man "skyter" i stykker blekket, som deretter transporteres bort igjennom blodsystemet og lymfesystemet. Hvorfor sier jeg dette? Fordi fjerning er både dyrt, smertefullt og en helserisiko. Tatoveringer bør ikke fjernes med mindre du virkelig, virkelig ikke kan leve med den på kroppen. Endret 5. august 2021 av Den Sagnomsuste 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg syns ikke noe om tatoveringer i ansiktet eller på halsen. Sikkert fordi jeg har sett så mange kriminelle på tv som har det, sier absolutt ikke at du er det😂 men så var jo den på bildet ganske liten da.. Anonymkode: 17876...599 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28060993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Del Skrevet 5. august 2021 Ts her. Takk for flere konstruktive kommentarer 😁 Jeg har aldri drevet med kriminalitet eller gjort noe annet enn å røyke hasj 2 ganger i mine yngre dager (en gang som 17-åring og som 25-åring). Det var ikke noe for meg. Jeg verken røyker eller snuser, og jeg drikker alkoholfritt. Ikke fordi jeg er avholds, men de to ølene er ikke lenger verdt hodepinen dagen etter. Alkoholfri vin smaker ikke godt så drikker det med alkohol om jeg nå først skal analysere rusinntaket nøye for dere🥴 Men okei, jeg føler meg bedre i dag. Tenker at hvis det blir en vedvarende tanke vil jeg kontakte en klinikk som kan gi meg god info på det med fjerning. Som en over her nevnte så er det kjipere om jeg ender med en tatovering som ikke gikk helt vekk 🙉 Anonymkode: 30106...d17 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28062650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Del Skrevet 5. august 2021 Siden du spør så skal jeg svare hva jeg mener: Tatoveringer generelt er skikkelig blodharry og lite pent. Verst er tatoveringer på fingre, hals og ansikt. Jeg føler svært liten respekt for de som tatoverer nevnte steder. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal tatovere andre steder heller, stygt er det hvor enn det blir plassert. Anonymkode: b0fd8...dd9 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1501780-tatovering-p%C3%A5-halsen/#findComment-28062688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå