Gå til innhold

Kvinner: ville dere datet en yngre mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en som er 8 år yngre😱 jeg er 40. Må si jeg er skikkelig ambivalent. Men han er verdens fineste. Jeg har alltid vært med menn typ 10 år eldre enn meg. Noen som har erfaring med yngre menn?

Anonymkode: 19c02...8f3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nop og kommer aldri ha. 

Anonymkode: 2f500...184

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har møtt en som er 8 år yngre😱 jeg er 40. Må si jeg er skikkelig ambivalent. Men han er verdens fineste. Jeg har alltid vært med menn typ 10 år eldre enn meg. Noen som har erfaring med yngre menn?

Aldri i livet. Mennene jeg dater MÅ være eldre. De yngre tilfredsstiller meg ikke intellektuelt. Synes alltid at menn har hengt etter kvinner i modenhet. Husker noen som var 4-5 år yngre enn meg tok kontakt på Tinder, var helt uaktuelt for meg. De som var 10-15 år yngre tenkte jeg det var no rart med eller de trengte økonomisk bistand ha ha. Jeg er 35.

Anonymkode: 214d8...456

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg er gift med en mann som er 15 år yngre og vi passer perfekt sammen. 

Anonymkode: 148f6...9fe

• Liker 5
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, men det kommer an på hvor mye yngre. Synes ikke at 8 år er så ille og yngre menn er ikke nødvendigvis mer umoden. 

Så ville ikke tenkt så mye på det om dere begge er interessert i hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det KAN fungere. Men som regel er det en dårlig match. Fordi mange menn vil med tiden kjede seg med ei så mye eldre dame, samt venner kan bli en utfordring, barn, stedet man er i livet. Tror dere er et unntak heller enn regelen. 

Anonymkode: 214d8...456

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow 15 år yngre, kan jeg spørre hvor gamle dere er? TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært mange spørsmål rundt dette siste ukene merker jeg. Min erfaring er at jeg trodde jeg hadde en 12 år yngre elsker da jeg var 34. Så viste det seg at han hadde hodet til en 40-50 åring og kroppen og lekenheten til en 22 åring🥰Han ble mannen i mitt liv og 7 år senere er vi gift og har barn. Fortsatt like forelsket som i starten🥰

Det er ikke lengre fordommer på samme måte i dag når det gjelder aldersforskjell andre veien, som for bare 10 år siden. Litt pes vil du nok oppleve, men det går fort over. Ihvertfall om han har kommet for å bli en stund.

Kom gjerne med spørsmål, om det er noe mer du lurer på,  så skal jeg svare så godt jeg kan:)

Anonymkode: 8bfb6...e96

• Liker 6
Skrevet

Kanskje. Merkelig nok mange i begynnelsen av tyveårene som sender like på Happn. Ellers er ikke markedet så stort for min del, da menn i min aldersgruppe ønsker barn. Så kanskje jeg skal gå for en viril tjueåring neste gang, fremfor en førtiåring. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vært mange spørsmål rundt dette siste ukene merker jeg. Min erfaring er at jeg trodde jeg hadde en 12 år yngre elsker da jeg var 34. Så viste det seg at han hadde hodet til en 40-50 åring og kroppen og lekenheten til en 22 åring🥰Han ble mannen i mitt liv og 7 år senere er vi gift og har barn. Fortsatt like forelsket som i starten🥰

Det er ikke lengre fordommer på samme måte i dag når det gjelder aldersforskjell andre veien, som for bare 10 år siden. Litt pes vil du nok oppleve, men det går fort over. Ihvertfall om han har kommet for å bli en stund.

Kom gjerne med spørsmål, om det er noe mer du lurer på,  så skal jeg svare så godt jeg kan:)

Anonymkode: 8bfb6...e96

Helt enig !  45 år og 29 årig elsker/kjæreste. Går aldri tilbake til jevnaldrende eller eldre menn.  Nyter livet til fulle.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kunne gjerne datet en yngre mann. Mine 2 siste kjærester var 5 år yngre enn meg.

Det eneste jeg ville tenkt på, er om han ønsker seg barn. For det er det ikke sikkert at du kan gi han.

Jeg hadde og et FF forhold med en som var 11 år yngre enn meg, og hvor vi endte opp med og forelsket oss. Men vi måtte avslutte det, for vi var på helt forskjellige steder i livet, han var i starten av 20 årene, ønsket å studere, leve livet, etterhvert få barn, jeg var i 30 årene, og hadde fått mine 2 barn.

Anonymkode: 1ba55...11b

AnonymBruker
Skrevet

jeg kunne ikke vært med en som var så mye som 10 år eldre enn meg. Men når det gjelder yngre menn så hadde jeg nok vært litt usikker når det er snakk om så mye som 8 år. Hadde nok vært redd for at det ikke ville vare. Om 10 år når du er 50 er han tidlig i 40 åra og kan fint få damer rundt 30 sannsynligvis. Det hadde nok plaget meg, at potensielle konkurrenter kan være så mye yngre når man selv begynner å merke alderen. I tillegg må man være på samme sted i livet da. For meg vil det bety bl.a. at han har egne barn som helst ikke er så mye yngre enn mine, og det skal mye til. Men om det var på plass så hadde nok opptil 4-5 år yngre ikke vært noe jeg hadde tenkt over.

Jeg er 44 selv og får også mye meldinger fra menn rundt 30. Men jeg tar ikke de seriøst. De er ute etter sex, ikke noe mer.

Anonymkode: b348a...926

• Liker 1
Skrevet

Ja har kun datet yngre aldri noen eldre. Om 1 mnd kommer forhåpentligvis en 15 år yngre kjekk ung mann hele veien fra Nederland for å hilse på det gledes👍🏻😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Menn på min egen alder er ofte mer satt, «mette» og gubbete. Jeg foretrekker yngre, gjerne 10-15 år. K43. 

Anonymkode: 457e1...f65

AnonymBruker
Skrevet

Eksen var jevnaldrende, og de jeg har datet etterpå har vært 8-10 år eldre. Lå med en som er 6 år yngre en liten periode, og syns egentlig det var ganske forfriskende og romantisk, det var bare fysisk for meg, men var noe som føltes så godt ut å være med en som ikke har blitt hard og bitter av kjærlighetsrelasjoner enda. Følte han tok så godt vare på meg 🥰

Anonymkode: c1c2e...88c

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode svar. Det er det med barn som er min største reservasjon. Jeg har 3 og skal ikke ha flere, han har ingen. Vi har ikke snakket om det enda, men hvis han vil ha barn så må jeg la han gå. Men enig med AB over, det er noe vanvittig forfriskende over en mann som ikke er 'skadd' av skuffelser :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det orker jeg ikke. Jeg har vært sammen med flere som har vært et par år yngre nå, og de er så umodne. Nå vil jeg ha en mann som tar ansvar og som faktisk er voksen. Jeg nærmer meg 40, så er ikke akkurat sånn at jeg har datet ungdommer heller 😅

Jeg har ett barn og vil heller ikke ha flere, så det er også kjekt med voksne menn. De trenger forhåpentligvis ikke å tenke på det. 

Anonymkode: 5d180...fd5

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for mange gode svar. Det er det med barn som er min største reservasjon. Jeg har 3 og skal ikke ha flere, han har ingen. Vi har ikke snakket om det enda, men hvis han vil ha barn så må jeg la han gå. Men enig med AB over, det er noe vanvittig forfriskende over en mann som ikke er 'skadd' av skuffelser :)

TS

Ja, for en følelse å være med en sårbar og åpen mann kontra de kalde og harde jeg har møtt de siste årene, det var helt fantastisk og grunnen til at jeg har lyst å treffe en som er yngre igjen ☺️ Dog han siste som ba meg ut er en jeg liker som er 8 år eldre, dessverre. Håper dere finner ut av dette med barn, skjønner det blir litt håpløst om han har lyst på sine egne også. Kos deg og lykke til 🥰

Anonymkode: c1c2e...88c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det orker jeg ikke. Jeg har vært sammen med flere som har vært et par år yngre nå, og de er så umodne. Nå vil jeg ha en mann som tar ansvar og som faktisk er voksen. Jeg nærmer meg 40, så er ikke akkurat sånn at jeg har datet ungdommer heller 😅

Jeg har ett barn og vil heller ikke ha flere, så det er også kjekt med voksne menn. De trenger forhåpentligvis ikke å tenke på det. 

Anonymkode: 5d180...fd5

Jeg var sammen med en på 50 sist, han var den mest umodne og selvsentrerte mannen jeg noensinne har møtt. Så alderen gir ingen garanti for noe tror jeg ;)

TS

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er sammen med en yngre mann. Ingen av oss har barn og vi ønsker, så vi er i samme livsfase sånn sett. 

Anonymkode: 93893...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...