AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Hadde egentlig tenk å legge inn en spørreundersøkelse men ser ikke at det er et alternativ. Dere som er i et forhold, er det hun eller han som ønsker sex oftest? Jeg spør fordi jeg er kvinne og har mer lyst enn ham. Sånn har det vært i alle mine langvarige forhold. De er mer en villige de første månedene av forholdet men så dabber det av. Det er mer eller mindre alltid jeg som tar initiativ og før gnålkukene kommer med sine «men du forventer sikkert at han gjør hele jobben» så nei, jeg er veldig aktiv når vi har sex. Jeg vet at mannen min elsker meg, jeg vet at han synes jeg er attraktiv. Jeg skulle bare ønske han ønsket sex oftere. Anonymkode: 83530...8fd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Samme her. Kvinne, har alltid hatt mer lyst enn mannen….. Anonymkode: 9374e...d5b 1
Bamseklemmer Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde egentlig tenk å legge inn en spørreundersøkelse men ser ikke at det er et alternativ. Dere som er i et forhold, er det hun eller han som ønsker sex oftest? Jeg spør fordi jeg er kvinne og har mer lyst enn ham. Sånn har det vært i alle mine langvarige forhold. De er mer en villige de første månedene av forholdet men så dabber det av. Det er mer eller mindre alltid jeg som tar initiativ og før gnålkukene kommer med sine «men du forventer sikkert at han gjør hele jobben» så nei, jeg er veldig aktiv når vi har sex. Jeg vet at mannen min elsker meg, jeg vet at han synes jeg er attraktiv. Jeg skulle bare ønske han ønsket sex oftere. Anonymkode: 83530...8fd Gjorde du noe turn off siden sexlysten hans dabbet av? Eller hva gjør du for å gjenopprette sexlysten hans?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Jeg (mannen). Jeg har gjerne sex daglig, opptil flere ganger om muligheten er der. Hun har litt lavere, men som kompromiss rundt fem ganger i uken. Det fungerer greit. Anonymkode: ab471...bca
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Ser ut til at det er kvinner, da min svigerinne ikke får nok av mannen sin og jeg må ha sex med henne 2 til 3 ganger i uka. Anonymkode: a54f0...ece 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Definitivt meg. Jeg er kvinne, kjæresten min er mann. Vi har sex 1-2 ganger i uken, jeg kunne hatt 1-2 ganger om dagen Anonymkode: 7758d...70c
Gjest ABM Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Der er jeg sikker🙈..Meg!...alle dager i uken..og gjerne flere ggr hver dag...mann 50+
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Likt hos begge, vi har mye sex. Anonymkode: cc941...21d
Sykepleierinnen Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Definitivt han, både i ungdommen og nå etter 20 års ekteskap.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Me 😀 Samboer tar sjelden til aldri initiativ, for henne holder det med 1 gang i uken. Satt på spissen, det må planlegges allerede fra morgenen av. Rolig start på dagen, frokost på sengen, overøses med komplimenter hele dagen. Finne på noe i løpet av dagen, en gåtur etterfulgt med en tur på en cafe, og hvorfor ikke gi henne en overraskelse. Stryke henne med hårene og sørge for at hele dagen er rosenrød uten et eneste feiltrinn. Først da kan man senere på kvelden ymte inn på om vi ikke skal "kose" litt. For ordet sex eller enda verre knull, det ønsker hun ikke høre noe om. Hun er veldig glad i kos da, kan kose og stryke helt til hun sovner 😂 Dekker seksualbehovet mitt andre steder for å si det slik.. Anonymkode: a783e...136 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Gjorde du noe turn off siden sexlysten hans dabbet av? Eller hva gjør du for å gjenopprette sexlysten hans? Hva mener du med «gjorde jeg noe turn-off»? Jeg har ikke endret eller gjort noe som helst som burde påvirke sexlysten hans i negativ retning. Jeg gjør plenty for sexlivet vårt, det er ikke et sexliv om ikke jeg holder liv i det. Men det er for så vidt irrelevant hvordan vi løser det, spørsmålet mitt var hvordan sexlysten er fordelt i andres forhold. Anonymkode: 83530...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 Jeg, dame. Hadde jeg fått styrt hyppigheten, ville det vært 1-2 ganger pr dag. Han er fornøyd med 1-2 ganger pr uke. Anonymkode: aa37d...a71
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Siden vi er på kg der 90% av kvinnene har bedre sexlyst enn mannen så er jeg ikke overrasket. I RL er det nok omvendt, at 90% av menn har større sexlyst enn kvinner. Eller kanskje forklaringen er at 90% av de som er her er kvinner. Og de fleste liker å fremstå som super elskere med multiorgasmer og helt råe i senga. Kjøper ikke noe av det. Anonymkode: 8747e...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 I virkeligheten har kvinner generelt lavere sexlyst enn mannen, dette er godt dokumentert, men de som svarer i en tråd som dette er gjerne kvinner som har høyere sexlyst enn mannen? Jeg har også det. Anonymkode: 1253a...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Meg (kvinne 28) Det har det vært siden vi ble sammen. Han er fornøyd med et ligg en gang i mellom og hvis jeg ikke tar initiativ så blir det plutselig ingenting på typ to uker. Han har ikke den "kåtheten" som driver han og sier at han Skjeldent tenker på sex, fantaserer om det og glemmer det bort. Har spurt om han tenker på sex hver dag (som jeg trodde alle gjorde) så er det ikke noe han gjør. Han har veldig tunellfokus så det er én ting i hodet av gangen (jobb, trening, mat, osv) Han Mister raskt lysten når han er sliten, men sier som regel ja når jeg vil da! Og da har vi veldig bra sex, men han insjer veldig skjeldent . Har gått mange runder med meg selv om det er meg det er noe galt med fordi samfunnet forventer at mannen er kåtest, men jeg er en veldig seksuell person og han har ikke den samme interessen for det. Tror ikke han er utro for vi har et ekstremt sunt forhold ellers og han viser mye følelser for meg hver dag. Er veldig åpen om hva han gjør og skal og helt avslappet hvis jeg låner telefonen for å ringe eller noe. Merker ingen røde flagg ellers. (Og har en utro ex) Anonymkode: 6bf48...5af 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Jeg vil si det har variert i perioder. Jeg blir lettere påvirket av ytre faktorer som stress, lite søvn og hormoner, mens han er mye mer stabil. Hvis jeg har det bra, er uthvilt og livet ellers smiler så er jeg vel nærmest umettelig 😅
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Den pleide å være lik hos begge. Så har jeg blitt kronisk syk, og den har da forsvunnet helt hos meg. Kvinne, 40+. Anonymkode: 2e585...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå