Gå til innhold

Dere som har erfaring med dyreparken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal i dyreparken og på kaptein sabeltann show til neste år. Blir det billigere om vi kjøper begge deler samlet? Eller er det samme pris uansett? Ser at kaptein sabeltann showet begynner å bli bestillt allerede nå så lurte på å bestille nå,men hadde tenkt å vente med inngangsbillettene.

Anonymkode: 72698...cd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi skal i dyreparken og på kaptein sabeltann show til neste år. Blir det billigere om vi kjøper begge deler samlet? Eller er det samme pris uansett? Ser at kaptein sabeltann showet begynner å bli bestillt allerede nå så lurte på å bestille nå,men hadde tenkt å vente med inngangsbillettene.

Nei

Anonymkode: aeefb...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei

Anonymkode: aeefb...3ab

Så bra! Tenker at inngangsbilletter kan vi vente med å kjøpe i mange månender etterpå,men tør ikke ta sjansen på at de blir utsolgt for billetter til kveldsshowet i år også før vi har fått bestillt.

AnonymBruker
Skrevet

Har sett de selger "pakker" innimellom og reklamerer med at man sparer penger på det. Men når jeg har regnet på det så er det kanskje 50,- per person eller deromkring.

Anonymkode: 37c57...47c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sett de selger "pakker" innimellom og reklamerer med at man sparer penger på det. Men når jeg har regnet på det så er det kanskje 50,- per person eller deromkring.

Okey men er det så lite å spare så kjøper jeg kun billettene til showet nå.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey men er det så lite å spare så kjøper jeg kun billettene til showet nå.

Samme her. Da taper man mindre om det kommer noe i veien, og billetter til showet er det større sjanse for å få solgt også. Verre med inngangsbilletter hvis det ikke er antallsbegrensning lenger neste år.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Samme her. Da taper man mindre om det kommer noe i veien, og billetter til showet er det større sjanse for å få solgt også. Verre med inngangsbilletter hvis det ikke er antallsbegrensning lenger neste år.

Hvis det derimot fortsatt er antallsbegrensning, så husk å kjøpe billetter i god tid. Vi måtte kjøpe på Finn i år. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...