AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Vi skal i dyreparken og på kaptein sabeltann show til neste år. Blir det billigere om vi kjøper begge deler samlet? Eller er det samme pris uansett? Ser at kaptein sabeltann showet begynner å bli bestillt allerede nå så lurte på å bestille nå,men hadde tenkt å vente med inngangsbillettene. Anonymkode: 72698...cd9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi skal i dyreparken og på kaptein sabeltann show til neste år. Blir det billigere om vi kjøper begge deler samlet? Eller er det samme pris uansett? Ser at kaptein sabeltann showet begynner å bli bestillt allerede nå så lurte på å bestille nå,men hadde tenkt å vente med inngangsbillettene. Anonymkode: 72698...cd9 Nei Anonymkode: aeefb...3ab
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: aeefb...3ab Så bra! Tenker at inngangsbilletter kan vi vente med å kjøpe i mange månender etterpå,men tør ikke ta sjansen på at de blir utsolgt for billetter til kveldsshowet i år også før vi har fått bestillt. Anonymkode: 72698...cd9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Har sett de selger "pakker" innimellom og reklamerer med at man sparer penger på det. Men når jeg har regnet på det så er det kanskje 50,- per person eller deromkring. Anonymkode: 37c57...47c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett de selger "pakker" innimellom og reklamerer med at man sparer penger på det. Men når jeg har regnet på det så er det kanskje 50,- per person eller deromkring. Anonymkode: 37c57...47c Okey men er det så lite å spare så kjøper jeg kun billettene til showet nå. Anonymkode: 72698...cd9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Okey men er det så lite å spare så kjøper jeg kun billettene til showet nå. Anonymkode: 72698...cd9 Samme her. Da taper man mindre om det kommer noe i veien, og billetter til showet er det større sjanse for å få solgt også. Verre med inngangsbilletter hvis det ikke er antallsbegrensning lenger neste år. Anonymkode: 37c57...47c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samme her. Da taper man mindre om det kommer noe i veien, og billetter til showet er det større sjanse for å få solgt også. Verre med inngangsbilletter hvis det ikke er antallsbegrensning lenger neste år. Anonymkode: 37c57...47c Hvis det derimot fortsatt er antallsbegrensning, så husk å kjøpe billetter i god tid. Vi måtte kjøpe på Finn i år. Anonymkode: 37c57...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå