AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Vurderer dette: https://www.hivolda.no/studietilbod/ernaering-og-fysisk-aktivitet/haust-var Jeg er utdannet sykepleier, og har jo da hatt om ernæring på studiet, men er usikker på om dette da går mer i dybden? Eller om det blir å lære opp igjen det samme som jeg har hatt før? Noen som har gått dette, eller kan se på det og si hva dere synes? Anonymkode: d0092...235
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Er ikke sykepleier selv, men jeg ville tatt dette emnet hvis det er et tema som interesserer deg/du tror kan være nyttig i jobbsammenheng. 15 studiepoeng er et ganske stort emne, og jeg kan ikke se for meg at det kun vil være ting du har lært fra før. Jeg vil også tro at vinklingen vil være annerledes, selv om det kan være noe overlapp på det mest basale. Anonymkode: 2a4ba...407
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Hør med høyskolen, sjekk pensum og sammenlign med det du kan fra før , hør hva de som har tatt utdanningen tidligere jobber med nå. Anonymkode: 15006...722
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vurderer dette: https://www.hivolda.no/studietilbod/ernaering-og-fysisk-aktivitet/haust-var Jeg er utdannet sykepleier, og har jo da hatt om ernæring på studiet, men er usikker på om dette da går mer i dybden? Eller om det blir å lære opp igjen det samme som jeg har hatt før? Noen som har gått dette, eller kan se på det og si hva dere synes? Anonymkode: d0092...235 Ikke bare se på overskriftene, be om litteraturliste slik at du kan vurdere om dette er noe annet /evt mer utfyllende enn du har hatt før Anonymkode: 8aa27...47d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Du har vel hatt ca 45 studiepoeng med helsefag i utdannelsen din. Tviler på at 15 stp av dem har vært ernæring. Du må nesten se på læringsmålene og fagplanen. Anonymkode: db635...9b0 1
Majer Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Du kan gjøre det for gøy, men ellers er jus, it, helseøkonomi og helseledelse mer relevant i de aller fleste jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå