AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jeg har i det siste begynt å synes at kjønnsorgan er rart og ekkelt. Syns vaginaer spesielt er helt merkelige, og syns det er helt merkelig å ha en selv. Det ser jo nesten ut som et åpent sår... blir helt kvalm at det egentlig. Kunne det ikke bare ha vært helt flatt der og vanlig hud uten masse rødrosa folder, utflod, mensen og spekk liksom 🤮 liker heller ikke å tenke på at mine venninner eller kollegaer eller hva enn har det samme 🤮 ville ikke hatt en penis heller, en dinglende kjøttbit med en hudpose bak.... Jeg begynner sikkert å bli gal, men jeg klarer ikke tanken på sex lenger heller, syns det et vulgært og blir uvell av tanken. Hva er galt med meg egentlig? Anonymkode: 27e03...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Samma her... jente 27 😕 sex er ok men kjønnsorgan rr ekkelt og jeg blir kvalm, ingen ting tennene ved det. Vil ikke ta på det eller se det Anonymkode: e88b0...5a0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samma her... jente 27 😕 sex er ok men kjønnsorgan rr ekkelt og jeg blir kvalm, ingen ting tennene ved det. Vil ikke ta på det eller se det Anonymkode: e88b0...5a0 Jeg er også 27. Men jeg var ikke sånn før.. lå rundt før, nå orker jeg ikke tanken. Anonymkode: 27e03...a8b
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 (endret) Er dette tanker som plutselig har oppstått? Har du vært utsatt for noe traumatisk eller trakasserende som kan ha bidratt til at synet ditt på kropp og sex er blitt dårlig? Disse tankene rundt kjønnsorgan ville jeg ikke kalt normale, men det er iallfall ikke normalt å gå rundt og tenke på slikt heller. Det minner meg litt om hvordan vi tenkte som barn. Guttetiss er æsj og guttelus er enda verre. Jeg er en heterofil kvinne, men jeg syns det kvinnelige underliv er vakkert, uansett hvordan det ser ut. Og vårt kjønnsorgan er jo bare helt rått. Hodet på klitoris består av 8000 nerveender, en lykkeknapp uten like. Vi kan befruktes og bære frem barn. Bare tanken på at vi kan skape liv i oss, er for meg ganske nydelig å tenke på. Det kvinnelige kjønnsorgan er symbolet på liv og fødsel, samtidig som det er seksuelt og rått. Jeg kan se på en vulva og se den som det den er, men jeg kan se på bilde eller video av en våt og kåt fitte hvor klitoris har hovnet opp av kåtskap, og det er jo visuelt nydelig å se på. Gjerne glattbarbert, men behåret er den også deilig, og da lukter det ekstra godt når saftene setter seg i håret. Og penisen? Herregud, hvor starter jeg? En slapp penis er søt, og en erigert penis er vulgær og tiltalende. Om jeg ser en avslappet penis vil ikke det vekke noen følelser i meg, kanskje jeg blir litt kosen, den er jo myk å kjenne på. En erigert penis derimot, den kan gi meg sommerfugler i underlivet og magen. Det tenner meg å se ereksjonen. Enda bedre å kjenne den inntil meg. Det er magisk å kjenne en slapp penis i hånden, og så føle at den vokser og pulserer. Og pungen er jo herlig, myk og deilig, og den produserer hele tiden sædceller, som kan befrukte kvinnen og skape et liv. Det er moro å studere den, de små bevegelsene var overraskende for meg, og jeg ble enda overrasket når mannen sa han ikke kjente det. Jeg skal ikke diskriminere peniser, og liker jeg mannen så liker jeg penisen hans også, uansett størrelse - men store peniser er imponerende, og jeg merker at de vekker enda mer begjær i meg å se en stor og tjukk pikk. Men det slår ikke begjæret jeg vil føle for en mann jeg elsker, og det å elske kommer uavhengig av størrelse på kjønnsorgan. Håper noen holdt håret ditt mens du kasta opp av dette innlegget. Endret 4. august 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (2 minutter siden): Er dette tanker som plutselig har oppstått? Har du vært utsatt for noe traumatisk eller trakasserende som kan ha bidratt til at synet ditt på kropp og sex er blitt dårlig? Disse tankene rundt kjønnsorgan ville jeg ikke kalt normale, men det er iallfall ikke normalt å gå rundt og tenke på slikt heller. Det minner meg litt om hvordan vi tenkte som barn. Guttetiss er æsj og guttelus er enda verre. Jeg er en heterofil kvinne, men jeg syns det kvinnelige underliv er vakkert, uansett hvordan det ser ut. Og vårt kjønnsorgan er jo bare helt rått. Hodet på klitoris består av 8000 nerveender, en lykkeknapp uten like. Vi kan befruktes og bære frem barn. Bare tanken på at vi kan skape liv i oss, er for meg ganske nydelig å tenke på. Det kvinnelige kjønnsorgan er symbolet på liv og fødsel, samtidig som det er seksuelt og rått. Jeg kan se på en vulva og se den som det den er, men jeg kan se på bilde eller video av en våt og kåt fitte hvor klitoris har hovnet opp av kåtskap, og det er jo visuelt nydelig å se på. Gjerne glattbarbert, men behåret er den også deilig, og da lukter det ekstra godt når saftene setter seg i håret. Og penisen? Herregud, hvor starter jeg? En slapp penis er søt, og en erigert penis er vulgær og tiltalende. Om jeg ser en avslappet penis vil ikke det vekke noen følelser i meg, kanskje jeg blir litt kosen, den er jo myk å kjenne på. En erigert penis derimot, den kan gi meg sommerfugler i underlivet og magen. Det tenner meg å se ereksjonen. Enda bedre å kjenne den inntil meg. Det er magisk å kjenne en slapp penis i hånden, og så føle at den vokser og pulserer. Og pungen er jo herlig, myk og deilig, og den produserer hele tiden sædceller, som kan befrukte kvinnen og skape et liv. Det er moro å studere den, de små bevegelsene var overraskende for meg, og jeg ble enda overrasket når mannen sa han ikke kjente det. Jeg skal ikke diskriminere peniser, og liker jeg mannen så liker jeg penisen hans også, uansett størrelse - men store peniser er imponerende, og jeg merker at de vekker enda mer begjær i meg å se en stor og tjukk pikk. Men det slår ikke begjæret jeg vil føle for en mann jeg elsker, og det å elske kommer uavhengig av størrelse på kjønnsorgan. Håper noen holdt håret ditt mens du kasta opp av dette innlegget. 🤢 Anonymkode: 6d7e9...005 2
Gjest HarryDotter Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (5 minutter siden): Er dette tanker som plutselig har oppstått? Har du vært utsatt for noe traumatisk eller trakasserende som kan ha bidratt til at synet ditt på kropp og sex er blitt dårlig? Disse tankene rundt kjønnsorgan ville jeg ikke kalt normale, men det er iallfall ikke normalt å gå rundt og tenke på slikt heller. Det minner meg litt om hvordan vi tenkte som barn. Guttetiss er æsj og guttelus er enda verre. Jeg er en heterofil kvinne, men jeg syns det kvinnelige underliv er vakkert, uansett hvordan det ser ut. Og vårt kjønnsorgan er jo bare helt rått. Hodet på klitoris består av 8000 nerveender, en lykkeknapp uten like. Vi kan befruktes og bære frem barn. Bare tanken på at vi kan skape liv i oss, er for meg ganske nydelig å tenke på. Det kvinnelige kjønnsorgan er symbolet på liv og fødsel, samtidig som det er seksuelt og rått. Jeg kan se på en vulva og se den som det den er, men jeg kan se på bilde eller video av en våt og kåt fitte hvor klitoris har hovnet opp av kåtskap, og det er jo visuelt nydelig å se på. Gjerne glattbarbert, men behåret er den også deilig, og da lukter det ekstra godt når saftene setter seg i håret. Og penisen? Herregud, hvor starter jeg? En slapp penis er søt, og en erigert penis er vulgær og tiltalende. Om jeg ser en avslappet penis vil ikke det vekke noen følelser i meg, kanskje jeg blir litt kosen, den er jo myk å kjenne på. En erigert penis derimot, den kan gi meg sommerfugler i underlivet og magen. Det tenner meg å se ereksjonen. Enda bedre å kjenne den inntil meg. Det er magisk å kjenne en slapp penis i hånden, og så føle at den vokser og pulserer. Og pungen er jo herlig, myk og deilig, og den produserer hele tiden sædceller, som kan befrukte kvinnen og skape et liv. Det er moro å studere den, de små bevegelsene var overraskende for meg, og jeg ble enda overrasket når mannen sa han ikke kjente det. Jeg skal ikke diskriminere peniser, og liker jeg mannen så liker jeg penisen hans også, uansett størrelse - men store peniser er imponerende, og jeg merker at de vekker enda mer begjær i meg å se en stor og tjukk pikk. Men det slår ikke begjæret jeg vil føle for en mann jeg elsker, og det å elske kommer uavhengig av størrelse på kjønnsorgan. Håper noen holdt håret ditt mens du kasta opp av dette innlegget. 👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (6 minutter siden): Er dette tanker som plutselig har oppstått? Har du vært utsatt for noe traumatisk eller trakasserende som kan ha bidratt til at synet ditt på kropp og sex er blitt dårlig? Disse tankene rundt kjønnsorgan ville jeg ikke kalt normale, men det er iallfall ikke normalt å gå rundt og tenke på slikt heller. Det minner meg litt om hvordan vi tenkte som barn. Guttetiss er æsj og guttelus er enda verre. Jeg er en heterofil kvinne, men jeg syns det kvinnelige underliv er vakkert, uansett hvordan det ser ut. Og vårt kjønnsorgan er jo bare helt rått. Hodet på klitoris består av 8000 nerveender, en lykkeknapp uten like. Vi kan befruktes og bære frem barn. Bare tanken på at vi kan skape liv i oss, er for meg ganske nydelig å tenke på. Det kvinnelige kjønnsorgan er symbolet på liv og fødsel, samtidig som det er seksuelt og rått. Jeg kan se på en vulva og se den som det den er, men jeg kan se på bilde eller video av en våt og kåt fitte hvor klitoris har hovnet opp av kåtskap, og det er jo visuelt nydelig å se på. Gjerne glattbarbert, men behåret er den også deilig, og da lukter det ekstra godt når saftene setter seg i håret. Og penisen? Herregud, hvor starter jeg? En slapp penis er søt, og en erigert penis er vulgær og tiltalende. Om jeg ser en avslappet penis vil ikke det vekke noen følelser i meg, kanskje jeg blir litt kosen, den er jo myk å kjenne på. En erigert penis derimot, den kan gi meg sommerfugler i underlivet og magen. Det tenner meg å se ereksjonen. Enda bedre å kjenne den inntil meg. Det er magisk å kjenne en slapp penis i hånden, og så føle at den vokser og pulserer. Og pungen er jo herlig, myk og deilig, og den produserer hele tiden sædceller, som kan befrukte kvinnen og skape et liv. Det er moro å studere den, de små bevegelsene var overraskende for meg, og jeg ble enda overrasket når mannen sa han ikke kjente det. Jeg skal ikke diskriminere peniser, og liker jeg mannen så liker jeg penisen hans også, uansett størrelse - men store peniser er imponerende, og jeg merker at de vekker enda mer begjær i meg å se en stor og tjukk pikk. Men det slår ikke begjæret jeg vil føle for en mann jeg elsker, og det å elske kommer uavhengig av størrelse på kjønnsorgan. Håper noen holdt håret ditt mens du kasta opp av dette innlegget. Dette var unødvendig. Anonymkode: 27e03...a8b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 ^ men for å svare p det du skrev så har jeg utagert seksuelt i fylla på måter jeg aldri ville ha gjort edru. Det føles på en måte som om jeg har begått overgrep på meg selv, og er kvalm av meg selv om min kropp og bildene jeg får i hodet av meg selv som har sex, eller opptrer seksuelt. Dette var hardt å skrive. - ts Anonymkode: 27e03...a8b
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 HarryDotter skrev (25 minutter siden): 👏👏👏 ❤️ AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dette var unødvendig. Anonymkode: 27e03...a8b AnonymBruker skrev (20 minutter siden): ^ men for å svare p det du skrev så har jeg utagert seksuelt i fylla på måter jeg aldri ville ha gjort edru. Det føles på en måte som om jeg har begått overgrep på meg selv, og er kvalm av meg selv om min kropp og bildene jeg får i hodet av meg selv som har sex, eller opptrer seksuelt. Dette var hardt å skrive. - ts Anonymkode: 27e03...a8b Det du beskriver er seksuelt skadelig atferd og selvdestruktivt, men det har du nok allerede forstått. Jeg tenker at det er viktig at du ikke dyrker dette for mye. Tenker du at det du har gjort seksuelt i fylla er noe som er hard limits i virkeligheten, eller er det fantasier du har, som du agerer på når du er ruset og uhemmet? Å føle skam ovenfor seksualiteten sin er ikke bra, og om du har kinks og fetisjer du fantaserer om, men som du ikke tør å utforske, kan dette være en reaksjon på det. Nå er jeg verken sexolog eller psykolog eller gynekolog eller noe som helst, men jeg tror dette er noe du burde snake med noen om. Iallfall om det er et stort problem for deg. Virker som om du tar avstand til selve problemstillingen ved å skylde på at du oppfatter kjønnsorgan som ekle, og derfor ikke vil ha sex igjen? Har du vurdert terapi? Du har kommet langt bare ved å åpne deg her.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Trøst skrev (9 minutter siden): ❤️ Det du beskriver er seksuelt skadelig atferd og selvdestruktivt, men det har du nok allerede forstått. Jeg tenker at det er viktig at du ikke dyrker dette for mye. Tenker du at det du har gjort seksuelt i fylla er noe som er hard limits i virkeligheten, eller er det fantasier du har, som du agerer på når du er ruset og uhemmet? Å føle skam ovenfor seksualiteten sin er ikke bra, og om du har kinks og fetisjer du fantaserer om, men som du ikke tør å utforske, kan dette være en reaksjon på det. Nå er jeg verken sexolog eller psykolog eller gynekolog eller noe som helst, men jeg tror dette er noe du burde snake med noen om. Iallfall om det er et stort problem for deg. Virker som om du tar avstand til selve problemstillingen ved å skylde på at du oppfatter kjønnsorgan som ekle, og derfor ikke vil ha sex igjen? Har du vurdert terapi? Du har kommet langt bare ved å åpne deg her. Nei, det er ting jeg absolutt ikke har fetisher om. Det er en væremåte som ikke er meg i det heletatt. Jeg rører ikke menn eller flørter med dem eller blir med noen til sengs lenger uansett hvor drita jeg er. Jeg et helt traumatisert. Får sånne flashbacks av ting jeg har sagt og gjort seksuelt som får meg til å panikkangst. Så jeg føler jeg må kompensere den forferdelige stilen med å bli helt avholds fra sex. Anonymkode: 27e03...a8b 1
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er ting jeg absolutt ikke har fetisher om. Det er en væremåte som ikke er meg i det heletatt. Jeg rører ikke menn eller flørter med dem eller blir med noen til sengs lenger uansett hvor drita jeg er. Jeg et helt traumatisert. Får sånne flashbacks av ting jeg har sagt og gjort seksuelt som får meg til å panikkangst. Så jeg føler jeg må kompensere den forferdelige stilen med å bli helt avholds fra sex. Anonymkode: 27e03...a8b Dette er noe du burde snakke med en psykolog eller sexolog om. Lykke til. ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Trøst skrev (2 timer siden): Dette er noe du burde snakke med en psykolog eller sexolog om. Lykke til. ❤️ Vet ikke jeg. Har ikke noe savn etter noe sånt, så det er nok best å la det ligge fremfor å trigge det mer frem. Jeg har ikke behov for sex eller kjæreste. Anonymkode: 27e03...a8b
Gjest Trøst Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke jeg. Har ikke noe savn etter noe sånt, så det er nok best å la det ligge fremfor å trigge det mer frem. Jeg har ikke behov for sex eller kjæreste. Anonymkode: 27e03...a8b Hvorfor lurer du da på hva som er galt med deg?
Fioljenta Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 Altså, sex er jo noe merkelige greier. Sånn rent fysisk sett. For noen dager siden, prøvde mannen min og jeg noe nytt og jeg utbrøt: «Dette var litt sært.» Han lo og sa: «Er ikke alt ved sex litt sært?» 🤪 Men det er også intimt, nært og fullt av muligheter. Er denne forakten for kjønnsorganer noe som er et problem for deg i hverdagen? I så fall tenker jeg at du kanskje bør ta tak i den og evt. få hjelp (f.eks. kognitiv terapi). Hvis det bare er tanker du streifer innom iblant og fint kan la ligge, så kanskje de vil blekne etterhvert. Å gå rundt og tro at noe er «galt» med seg selv, er absolutt ingen god følelse. Du er bra, TS, det er jeg helt sikker på. Men det kan kanskje være en ide å ta tak i denne forakten før den får alt for mye plass i livet ditt. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Jeg synes ikke det er ekkelt, for da hadde jeg ikke hatt sex. Men jeg synes peniser er lite tiltalende og litt stygge. Vulvaer er litt bedre. Satt å så på naked attraction (for et kleint program) og synes det var helt grusomt. Har aldri sett en penis og tenk "For en vakker penis, nå ble jeg kåt". Anonymkode: 34c60...731 1
Isambard Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Jeg tror de fleste ville synes kjønnsorganer var ekle hvis det ikke var for sexdriften.
jabx Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har i det siste begynt å synes at kjønnsorgan er rart og ekkelt. Syns vaginaer spesielt er helt merkelige, og syns det er helt merkelig å ha en selv. Det ser jo nesten ut som et åpent sår... blir helt kvalm at det egentlig. Kunne det ikke bare ha vært helt flatt der og vanlig hud uten masse rødrosa folder, utflod, mensen og spekk liksom 🤮 liker heller ikke å tenke på at mine venninner eller kollegaer eller hva enn har det samme 🤮 ville ikke hatt en penis heller, en dinglende kjøttbit med en hudpose bak.... Jeg begynner sikkert å bli gal, men jeg klarer ikke tanken på sex lenger heller, syns det et vulgært og blir uvell av tanken. Hva er galt med meg egentlig? Anonymkode: 27e03...a8b Jeg tenker at det har skjedd noe med deg som du trenger hjelp til å bearbeide.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Jeg er som deg! k29 Anonymkode: f7e22...933
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #19 Skrevet 17. august 2021 Trøst skrev (På 2021-8-4 den 23.20): Er dette tanker som plutselig har oppstått? Har du vært utsatt for noe traumatisk eller trakasserende som kan ha bidratt til at synet ditt på kropp og sex er blitt dårlig? Disse tankene rundt kjønnsorgan ville jeg ikke kalt normale, men det er iallfall ikke normalt å gå rundt og tenke på slikt heller. Det minner meg litt om hvordan vi tenkte som barn. Guttetiss er æsj og guttelus er enda verre. Jeg er en heterofil kvinne, men jeg syns det kvinnelige underliv er vakkert, uansett hvordan det ser ut. Og vårt kjønnsorgan er jo bare helt rått. Hodet på klitoris består av 8000 nerveender, en lykkeknapp uten like. Vi kan befruktes og bære frem barn. Bare tanken på at vi kan skape liv i oss, er for meg ganske nydelig å tenke på. Det kvinnelige kjønnsorgan er symbolet på liv og fødsel, samtidig som det er seksuelt og rått. Jeg kan se på en vulva og se den som det den er, men jeg kan se på bilde eller video av en våt og kåt fitte hvor klitoris har hovnet opp av kåtskap, og det er jo visuelt nydelig å se på. Gjerne glattbarbert, men behåret er den også deilig, og da lukter det ekstra godt når saftene setter seg i håret. Og penisen? Herregud, hvor starter jeg? En slapp penis er søt, og en erigert penis er vulgær og tiltalende. Om jeg ser en avslappet penis vil ikke det vekke noen følelser i meg, kanskje jeg blir litt kosen, den er jo myk å kjenne på. En erigert penis derimot, den kan gi meg sommerfugler i underlivet og magen. Det tenner meg å se ereksjonen. Enda bedre å kjenne den inntil meg. Det er magisk å kjenne en slapp penis i hånden, og så føle at den vokser og pulserer. Og pungen er jo herlig, myk og deilig, og den produserer hele tiden sædceller, som kan befrukte kvinnen og skape et liv. Det er moro å studere den, de små bevegelsene var overraskende for meg, og jeg ble enda overrasket når mannen sa han ikke kjente det. Jeg skal ikke diskriminere peniser, og liker jeg mannen så liker jeg penisen hans også, uansett størrelse - men store peniser er imponerende, og jeg merker at de vekker enda mer begjær i meg å se en stor og tjukk pikk. Men det slår ikke begjæret jeg vil føle for en mann jeg elsker, og det å elske kommer uavhengig av størrelse på kjønnsorgan. Håper noen holdt håret ditt mens du kasta opp av dette innlegget. For et flott innlegg som vekket mer varme enn kvalme ❤️ Jeg er mann og føler det på samme måten både når det gjelder kvinner og menn. Fantastisk mange fine kjønnsorgan og utrolig nok liker jeg å se en fin, stor og erigert penis på samme måten som jeg liker å se underlivet til en dame, og da spesielt henne jeg er sammen med. Nyter synet når jeg (en sjelden gang) får slikke henne. Men for all del, det finnes sikkert "stygge" og ustelte underliv som ikke vekker noen følelser hos meg. Jeg har (heldigvis) bare ikke sett de enda. Anonymkode: 897b3...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå