heiheihaha Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jeg fant mange fine klær på SHEIN og er så redd for å bli skamma eller ikke få tilbake penge eller aldri få tingene. Hørte også noe om at de tok kort informasjonen på the dark web, men tror ikke dette er sant. Er det noen som har noen erfaring fra å kjøpe fra dem?
infectedsopp Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Har ingen erfaring fra butikken du nevner, men jeg vil uansett anbefale deg å sjekke reviews på nettbutikker som du er usikker på. På Trustpilot.com kan du finne anmeldelser av andre som kanskje kan være til god hjelp 4
heiheihaha Skrevet 4. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2021 2 minutter siden, infectedsopp said: Har ingen erfaring fra butikken du nevner, men jeg vil uansett anbefale deg å sjekke reviews på nettbutikker som du er usikker på. På Trustpilot.com kan du finne anmeldelser av andre som kanskje kan være til god hjelp Oki tusen takk for tipset! 1
MarianneE Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Aldri bestilt derfra selv men jeg har ei på 14 her hjemme som gjerne vil ha kjøpt noe derfra. Trustpilot (tror jeg det var) gav vel grei anmeldelse tror jeg at jeg leste 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 De er et legitimt selskap og vil ikke svindle deg, men de er såkalt fast fashion og kvaliteten er dårlig. Forferdelig for miljøet, og de stjeler designet til andre designere. Ville styrt unna av moralske grunner. Hvorfor har du lyst til å handle der? Anonymkode: d327d...2e7 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Har bestilt derfra flere ganger. Du får varene du betaler for, men det er utrolig dårlig kvalitet på mange av klærne. Har mottatt plagg som har vært i et helt annet type stoff enn forventet. Anonymkode: 76cc9...bee 1
Vampyrina Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Datteren min har også lyst til å bestille derfra. Venninnen hennes har handlet flere ting og er fornøyd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå