AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Er greit å komme seg til Bergen sentrum med kollektivt? Evt sykkel? Er det veldig homogent eller en fin blanding av forskjellige folk? Anonymkode: c0a5b...07d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Mener du PÅ Paradis? Kollektivtransporten kommer an på hvor på Paradis du bor, sykkel går fint, er ikke så langt. Anonymkode: e94ea...a8d 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 På Paradis. Det meste er nært bybanen, og buss i tillegg. Veldig homogent, mange med høy sosioøkonomisk status, ikke et sted det er lett å ha dårlig råd og barn. Jeg bor der, er av de med god råd, men hadde valgt annetledes i dag. Heller f.eks øvre Landås, samme skatteklasse, bedre holdninger😉 Og mer heterogen skolekrets. Anonymkode: f20b3...ab4 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Kjenner flere som bor der og trives godt. De bruker bybanen en hel del, samt at det er ganske greit å komme seg på jobb i byn med å bruke sykkel. Går også buss på sentrum både over Landås og via Wergeland, så er god kollektivtilgang. Som nevnt over er det et område der mange tradisjonelt har god råd, men jeg kjenner folk som bor der og er i helt vanlige jobber som lærer og sykepleier, så det er ikke bare folk med mye penger. Etterhvert som utbyggingen har tatt seg opp blir nok befolkningen mer fordelt på ulike inntektsgrupper også. Ellers er det et trygt område med gode skoler, så jeg kunne gjerne bodd er. Landås som nevnt over er også et fint sted å bo, men Landås er like delt mellom de med høy og lav inntekt som andre sider av byen, men det er ikke så synlig med mindre man bor der. Anonymkode: c010f...c6a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 På Paradis, mener du vel. Hilsen bergenser. Anonymkode: 8c6a7...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Er det noen som har påpekt at det heter "på Paradis" ennå? La meg ikke sjekke de andre innleggene så jeg får sagt det også. /s Anonymkode: ee3e5...d3c 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Helt supert! 😀 Bare vær litt forsiktig med hva du plukker fra trærne. Anonymkode: 65294...d7a 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Helt supert! 😀 Bare vær litt forsiktig med hva du plukker fra trærne. Anonymkode: 65294...d7a Jeg spiste et eple der i går, bør jeg bekymre meg? Anonymkode: c0a5b...07d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg spiste et eple der i går, bør jeg bekymre meg? Anonymkode: c0a5b...07d Bare visst det var en slange i treet. Anonymkode: e4013...1d6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 Det er jo bare et veikryss med boliger rundt, som nå har fått en Rema i tillegg til frisør og kles/interiørbutikken? Anonymkode: 1c0ee...abb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er jo bare et veikryss med boliger rundt, som nå har fått en Rema i tillegg til frisør og kles/interiørbutikken? Anonymkode: 1c0ee...abb Paradis er større enn det… Anonymkode: e94ea...a8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå