AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Trodde jeg skulle få flere litt yngre, men får nesten bare damer i 30-årene som er rimelig gifteklare eller verpesyke? Anonymkode: 62425...c6c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Hvorfor tror du at du skal få så mye yngre? Da jeg som 28 var på tinder sist, matchet jeg med folk på 25-30. hadde 25-35 som alderspenn Venninne mine hadde sånn ca samme Anonymkode: b2f35...98f 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde jeg skulle få flere litt yngre, men får nesten bare damer i 30-årene som er rimelig gifteklare eller verpesyke? Anonymkode: 62425...c6c Å bli overrasket over dette er som at en kvinne skulle bli overrasket over at en mann forventer sex i et forhold. Anonymkode: a4a9e...2ad 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor tror du at du skal få så mye yngre? Da jeg som 28 var på tinder sist, matchet jeg med folk på 25-30. hadde 25-35 som alderspenn Venninne mine hadde sånn ca samme Anonymkode: b2f35...98f Vet ikke, naiv nybegynner sikkert. Jeg har ingenting imot at damene er klare for noe seriøst, men det virker som de har innmari dårlig tid og da blir jeg litt stressa. Også var jeg ikke forberedt på at nesten alle matchene mine skulle være den kaliberen, trodde det var litt lett blanding der inne. Anonymkode: 62425...c6c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Hvordan merker du at de er verpeklare og giftesyke egentlig? Sier de dette? 😂 Anonymkode: 07065...f89 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke, naiv nybegynner sikkert. Jeg har ingenting imot at damene er klare for noe seriøst, men det virker som de har innmari dårlig tid og da blir jeg litt stressa. Også var jeg ikke forberedt på at nesten alle matchene mine skulle være den kaliberen, trodde det var litt lett blanding der inne. Anonymkode: 62425...c6c De fleste er interessert i noen på sin egen alder. +- 5 år sånn ca. Vel, du har jo litt dårlig tid du også? Man vil jo gjerne bli litt kjent før man eventuelt blir sammen. Og man vil vel være sammen med noen, i noen år, før eventuelle barn og kanskje giftemål kommer? Anonymkode: b2f35...98f 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Jeg er i midten av 30-årene og stygg. Matcher med andre stygge folk i midten av 30-årene. Anonymkode: eb5bb...6a7 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan merker du at de er verpeklare og giftesyke egentlig? Sier de dette? 😂 Anonymkode: 07065...f89 Noen skriver det i profilteksten. Et par andre ga klart uttrykk for hva de er ute etter når vi tekstet. Nå er jeg ny der inne, så har ikke mange damene å sammenligne med. Men så langt har utvalget vært damer som gir inntrykk av å være litt desperate (av mangel på et bedre ord). AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De fleste er interessert i noen på sin egen alder. +- 5 år sånn ca. Vel, du har jo litt dårlig tid du også? Man vil jo gjerne bli litt kjent før man eventuelt blir sammen. Og man vil vel være sammen med noen, i noen år, før eventuelle barn og kanskje giftemål kommer? Anonymkode: b2f35...98f Virker som jeg var på bærtur der ja. Joda, jeg ser helt klart for meg å slå meg til ro jeg og, men som nybegynner på Tinder hadde jeg nok litt urealistiske forventninger til utvalget og veien dit Anonymkode: 62425...c6c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Vel, du er voksen og snakker med voksne folk. Det er helt normalt å avklare hva man søker. Selv er jeg 33, er ikke verpesjuk (har barn) og har aldri hatt noen drøm om å gifte meg. Jeg gidder likevel ikke bruke enormt mye energi og tid på mannfolk som bare er ute etter noe useriøst og vil knulle rundt. Anonymkode: 0d5eb...fef 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Bare skriv i profilen at du er ute etter noe uforpliktende, så forsvinner nok de matchene av seg selv. Anonymkode: 5a78f...213 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Kan du ikke bare justere ned aldersspennet da? 25-33 feks Anonymkode: 3789f...a53 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du ikke bare justere ned aldersspennet da? 25-33 feks Anonymkode: 3789f...a53 Det er justert sånn at de yngre også ser profilen, men ikke fått noen likes av dem foreløpig. Takk til alle som kommenterer. Håper det kommer flere menn med sine erfaringer etterhvert Anonymkode: 62425...c6c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er justert sånn at de yngre også ser profilen, men ikke fått noen likes av dem foreløpig. Takk til alle som kommenterer. Håper det kommer flere menn med sine erfaringer etterhvert Anonymkode: 62425...c6c Du har sikkert satt aldersspennet ganske langt ned og opp til et par år under din egen alder. Dette lukter litt rart for kvinner uansett alder. Det høres mer ut som om det er viktigere for deg at de er så unge som mulig og da får du nesten prøve å være konsekvent med alderen og ikke sette den opp for mye. Anonymkode: 73437...056 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har sikkert satt aldersspennet ganske langt ned og opp til et par år under din egen alder. Dette lukter litt rart for kvinner uansett alder. Det høres mer ut som om det er viktigere for deg at de er så unge som mulig og da får du nesten prøve å være konsekvent med alderen og ikke sette den opp for mye. Anonymkode: 73437...056 Tror ikke andre ser hvilke innstillinger man har på Tinder, ellers takk for tips Søker forøvrig nedover ja, men også rundt min egen alder og noen år opp. Jeg har ingen problemer med damer i 30-åra, men får bakoversveis når det handler om barn og giftemål så tidlig Anonymkode: 62425...c6c 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke andre ser hvilke innstillinger man har på Tinder, ellers takk for tips Søker forøvrig nedover ja, men også rundt min egen alder og noen år opp. Jeg har ingen problemer med damer i 30-åra, men får bakoversveis når det handler om barn og giftemål så tidlig Anonymkode: 62425...c6c Jeg vil tro de nevner disse tingene for å prøve å utelukke useriøse menn og det betyr jo selvfølgelig ikke at de har lyst til å sette igang med dette med en gang. Det tar lang tid å bli kjent og sjansen for at det er match er jo liten. Folk bruker lang tid på å finne noe som føles riktig. Anonymkode: 73437...056 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Fordi hva skal vi med en gammel gubbe snart 40 som fortsatt ikke har klart å etablere seg? Anonymkode: cc9d5...b79 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 når man er 25-27 +/- så er alle over 30 eldgamle. Anonymkode: cc9d5...b79 3
Gjest TheCatLady Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 Damene prøver å avklare om du er seriøs eller ikke, men du får kjøre på med den der "jeg har ikke hastverk med å finne meg kjæreste, men vi kan godt være venner. Skal vi møtes?" så forsvinner nok de seriøse damene kjapt. Får servert den relativt ofte selv om jeg ikke har uttrykk for at jeg har hastverk eller har skrevet noe som helst om barn. Vet at mannen ikke er seriøs da i det minste. Det å være urealistisk i forhold til hvem som er interessert i deg tror jeg ikke at du er alene om.
Nowayback Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 De siste som har likt meg har vært 21,22,26,28 og 33 år gamle. Jeg matchet med de på 21, 22 og 26 av disse, som jeg har snap-kontakt med nå. 2
GrønnNellik68 Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen skriver det i profilteksten. Et par andre ga klart uttrykk for hva de er ute etter når vi tekstet. Nå er jeg ny der inne, så har ikke mange damene å sammenligne med. Men så langt har utvalget vært damer som gir inntrykk av å være litt desperate (av mangel på et bedre ord). Virker som jeg var på bærtur der ja. Joda, jeg ser helt klart for meg å slå meg til ro jeg og, men som nybegynner på Tinder hadde jeg nok litt urealistiske forventninger til utvalget og veien dit Anonymkode: 62425...c6c Vent til du passerer 45 så blir utvalget enda smalere 😂😂velkommen i klubben☘️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå