AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Uten noe kommentarer eller noe bare denne emojien: 😍 det skal liksom åpne samtalen har prøvd med et par å bare hei, så et kompliment tilbake, men føler samtalen er død før den har begynt siden det er så lite initativ her… krever tre bokstaver for å skrive hei liksom Forstår dere hva jeg mener, eller er det jeg som bare føler det slik? andre som opplevd likt? Svarer dere eller reader dere? Anonymkode: 10ef8...413 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 TS her: Snakker om tinderchat, glemte å skrive det😅 Anonymkode: 10ef8...413 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Ville heller foretrukket og fått et: Hei 😊 Anonymkode: ffe40...467 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Når mennesker ikke gidder å føre en vanlig samtale -men slenger ut emojier og tror at andre part biter på det... Det der er kun for å teste grenser Anonymkode: 0334d...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville heller foretrukket og fått et: Hei 😊 Anonymkode: ffe40...467 Tenker akk det samme selv!! Krever liksom ikke så mye å skrive hei, bare tre bokstaver thats it liksom Anonymkode: 10ef8...413 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Aldri opplevd siden jeg ikke er på tinder, men ville reagert helt likt. Hva skal man liksom svare på bare en emoji uten noen som helst kontekst? Anonymkode: 7da0c...04f 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Jeg svarer ikke på en "😍" hva skal jeg svare på det? Skriver man "hei" høres det jo helt rart ut, og det er jo kleint å sende samme emoji tilbake... skal det bare bli sånn emoji krig da eller ? Anonymkode: b47bf...255 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Tja, det på det som en føler jeg. Noe man se derfor å vise interesse, men lar det være opp til den andre å starte samtalen. Litt feigt, men forståelig når man sjeldent går svar på meldingene man sender. Da gidder man ikke legge tid i det. Faktisk syns jeg nesten en emoji er bedre enn bare Hei. Anonymkode: 50023...67d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Jeg gidder ikke svare når vedkommende bare sender en emoji. Ofte gidder jeg ikke svare på et «hei» heller, syns det er for dårlig hvis intensjonen er et ønske om å bli kjent. Når man får sånne meldinger, er man nok bare en i mengden som personen tar kontakt med🤷♀️ Anonymkode: 7bd96...5e9 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Får mange sånne og så ingenting som tilsier at personen ønsker mer kontakt, vet ikke hva de vil oppnå med det. Et hei syns jeg derimot er ok, litt kravstort å forvente mer av en fremmed på nett. De er vel litt forsiktige for å se om interessen er gjensidig Anonymkode: e3790...66f 2
Jacuzzi Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Svarer sånn: 🙂 Og hvis de skriver: hei svarer jeg: hei! 🙂 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg svarer ikke på en "😍" hva skal jeg svare på det? Skriver man "hei" høres det jo helt rart ut, og det er jo kleint å sende samme emoji tilbake... skal det bare bli sånn emoji krig da eller ? Anonymkode: b47bf...255 Prøv med 😈. Da har du det gående 😂 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Pappadrømmen skrev (24 minutter siden): En emoji sier mer enn tusen ord! Nei Anonymkode: 0334d...ec7 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke svare når vedkommende bare sender en emoji. Ofte gidder jeg ikke svare på et «hei» heller, syns det er for dårlig hvis intensjonen er et ønske om å bli kjent. Når man får sånne meldinger, er man nok bare en i mengden som personen tar kontakt med🤷♀️ Anonymkode: 7bd96...5e9 Det er Tinder. Selvsagt er du det. Er du interessert nok, svarer du på et hei. At du da må gidde å starte samtalen er synd trist leit 👍🏻 Jeg for min del er drit lei av å sende gjennomtenkte meldinger til nok en kvinne som ikke gidder å svare. Anonymkode: ae643...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 8 hours ago, Jacuzzi said: Svarer sånn: 🙂 Og hvis de skriver: hei svarer jeg: hei! 🙂 Jeg hadde unmatched så tiltaksløse og passive damer som deg. Er du så lite engasjert i samtaler med fremmede sier det noe om deg, dine forventninger, og dine verdier. Anonymkode: ae643...b1f 1
Gjest Albbas Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er Tinder. Selvsagt er du det. Er du interessert nok, svarer du på et hei. At du da må gidde å starte samtalen er synd trist leit 👍🏻 Jeg for min del er drit lei av å sende gjennomtenkte meldinger til nok en kvinne som ikke gidder å svare. Anonymkode: ae643...b1f "Er du interessert nok"... Skjønner at det har skjedd en del på nettdating siden jeg traff mannen min for 15 år siden. 😂 Den gang var hvertfall alle inneforstått med at ingen er "interessert nok" før man faktisk har snakket en stund. Det innebar at man faktisk måtte starte en samtale skikkelig. "Hei" var heller ikke bra nok, da visste du at samtalen kom til å dø kjapt. Eller "asl?". 😅 Dømt til å feile! Er det selfiegenerasjonen som tror man blir "interessert nok" utfra bare bilder og en profil?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 14 minutter siden, Albbas said: "Er du interessert nok"... Skjønner at det har skjedd en del på nettdating siden jeg traff mannen min for 15 år siden. 😂 Den gang var hvertfall alle inneforstått med at ingen er "interessert nok" før man faktisk har snakket en stund. Det innebar at man faktisk måtte starte en samtale skikkelig. "Hei" var heller ikke bra nok, da visste du at samtalen kom til å dø kjapt. Eller "asl?". 😅 Dømt til å feile! Er det selfiegenerasjonen som tror man blir "interessert nok" utfra bare bilder og en profil? Nei, det er høyt utdannede mennesker som er dritt lei av tiltaksløshet 👌🏻et hei er et hei. Det er det man sier når man møter noen i det virkelige liv. Man blåser ikke ut med "hallaskjeranydeligebilderogsupersøthund eierenogsåhihi". Er man sosialt oppegående nok holder et hei i massevis. Anonymkode: ae643...b1f 1
Gjest Albbas Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er høyt utdannede mennesker som er dritt lei av tiltaksløshet 👌🏻et hei er et hei. Det er det man sier når man møter noen i det virkelige liv. Man blåser ikke ut med "hallaskjeranydeligebilderogsupersøthund eierenogsåhihi". Er man sosialt oppegående nok holder et hei i massevis. Anonymkode: ae643...b1f Så det er høyt utdannede som starter en samtale med et hei, men om man da svarer med et hei er man tiltaksløs? 🤭
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uten noe kommentarer eller noe bare denne emojien: 😍 det skal liksom åpne samtalen har prøvd med et par å bare hei, så et kompliment tilbake, men føler samtalen er død før den har begynt siden det er så lite initativ her… krever tre bokstaver for å skrive hei liksom Forstår dere hva jeg mener, eller er det jeg som bare føler det slik? andre som opplevd likt? Svarer dere eller reader dere? Anonymkode: 10ef8...413 Prøv med ord du... Jeg gidder ikke anstrenge meg for de som kommuniserer med bare emojis. Anonymkode: eb3ea...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå