Gå til innhold

Få nye venner når man er voksen i slutten av 20-årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker gjerne råd og realitetsorientering rundt det å få venner når man er voksen (er 27 år). Dere som har erfaring, hvor lett/vanskelig er det? Hvor møtes man? 

Saken er den at de vennene jeg har bor i andre byer på en annen kant av landet og jeg savner veldig å ha noen å finne på ting sammen med her i byen. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg får det til. 

Anonymkode: 4b838...abd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg og lurer litt på det samme. Har nok venner, men er ikke alltid at jeg føler vi er på bølgelengde/jeg ønsker venner med mer lik livssituasjon som meg. Jeg antar at man finner venner på jobb? 

Husker at jeg prøvde ut en app for noen år siden hvor man kunne swipe for å bli venn. Husker ikke helt navnet på appen, men det var en app for jenter. 

Anonymkode: b4f2c...724

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet til ny plass pga jobb da jeg var ca. 25 år og ble venn med kollegaer og deretter venner av kollegaer.

Anonymkode: 7ea51...696

Skrevet (endret)

Facebook-grupper er egentlig perfekt for dette, men tydeligvis bare folk på 40+ som er interessert i å bli kjent med noen via Facebook-grupper, treffes osv. Håpløst å bli kjent med folk om man ikke har passert 40.

Endret av norw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...