AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Mangler 10 studiepoen på en ingeniørutdanning. Skal ta de nå i høst, men er det mulig å få "betinget" jobb som ingeniør nå som evt opphører om jeg ikke består eksamen? Kan selvfølgelig høre med eventuelle arbeidsgivere, men tenkte å høre her om noen har erfaring med det. Enten som ansatt eller arbeidsgiver. Har ingen arbeidserfaring fra før. Anonymkode: 4bc10...a3d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Spørs hvor du vil jobbe, men på entreprenør siden er ikke dette noe problem. Anonymkode: ddf33...a43
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Vet om flere som har fått jobb i lignende situasjon. Men det kommer an på arbeidsgiver. En sykepleier kunne ikke fått det da de trenger autorisasjon. Jeg hadde søkt jobb og opplyst om problemstillingen på en evt intervju. Anonymkode: 61fff...a7f
nattsvermer Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Jeg fikk jobb før studiene var slutt, og strøk på en eksamen. Jeg fikk dermed ikke vitnemål før etter jul. Arbeidsgiver brød seg ikke om dette da. Dette var en rådgiver. Men dette er over 10 år siden, så mulig mange er strengere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå