metteflette Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Min vennine skal drikkes ut til helgen. Opplegget er opp til fjells med masse valgfrie aktiviteter og overnatting i lavvo på liggeunderlag og i sovepose. Problemet til to av oss er at vi er gravide. Ikke noe problem i seg selv, men hun andre er sykemeldt og fått beskjed om å ta det med ro, og jeg er i 8 mnd og sover dårlig nok fra før av og har lavt blodtrykk ( meg og Mette Marit...) Så det å være med på dette opplegget er jo ikke det kuleste... Så vi har takket nei. Nå har vi begge fått mail og sms fraa bruden om at hun gleder seg og håper virkelig at vi blir med. Føler oss jo ganske dårlige da... Men vi har planer om å overraske henne med en kveld med god mat og mimring bare oss tre etterpå, men vi kan jo ikke si noe nå og røpe opplegget... Hadde dere bruder blitt veldig skuffet eller hadde dere forstått hvorfor vi ikke blir med? ( ja, jeg skriver fordi jeg trenger oppbakking her.... ..)
Gjest Xavia Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Jeg hadde ikke hatt noe problemer med å forstå det. Det gjør sikkert ikke venninden deres heller!
metteflette Skrevet 19. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2005 Takk!!!! Jeg tenkte og på å lage en forundringspakke og sende med en annen av venninene. Legge litt gamle bilder oppi og skrive ned noen morsomme historier fra vår glanstid sammen. Det er vel ikke det dummeste kanskje....???
Gjest Principessa Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Høres ut som en veldig god idé!
Gjest Markblomsten Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 Høres ut som en bra ide med forundringspakke. Jeg hadde nok hatt full forståelse for at gravide venninnner hadde takket nei til et slikt utdrikningslag. Dersom jeg hadde blitt skuffet over noen, måtte det ha vært den/de som har planlagt uten at alle får vært med. Men hadde sikkert forstått det også jeg. Er jo ikke så lett å gjøre alle til lags heller da. Uansett så er det jo alltid noen som ikke kan. Slikt må man vel bare regne med. Du har som du skjønner min fulle støtte!
Grooo Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Klart jeg hadde forstått! Selvfølgelig
Mistyen Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Hadde ikke hatt noe problem med å forstå det, nei.
vixen Skrevet 19. september 2005 #9 Skrevet 19. september 2005 Sånt har man vel forståelse for? Jeg hadde i alle fall forstått hvorfor dere ikke kunne delta. Selvfølgelig hadde jeg savnet mine gode venninner, men hadde tilgitt dem om de gjorde det godt igjen med en sammenkomst
tommeline Skrevet 19. september 2005 #10 Skrevet 19. september 2005 Hadde hatt full forstålese for at dere ikke ble med. Selv om det hadde vært et opplegg i byen hadde jeg hatt forståelse for at gravide venninner ikke ville ha vært med på alt og kanskje gått tidlig om kvelden. Syns det er veldig hyggelig av dere å overraske henne en ekstra gang!
Gjest Milah Skrevet 19. september 2005 #11 Skrevet 19. september 2005 Ja, det hadde jeg hatt full forståelse for!
Catzy Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Hadde også skjønt at høygravide venninner ikke var supergira på lavvo! Og forundringspakke høres jo fint ut, da er dere med i ånden. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Jeg var selv gravid i mitt utdrikkningslag og det var derfor store begrensinger for hva vi kunne gjøre. Så jeg hadde skjønt ei venninne kjempe godt! At du vil sende med en forundringspakke og i tillegg ha en kveld for dere tre senere vitner om at du er ei super venninne, så dette skjønner hun helt sikkert godt!
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Åtte mnd på vei og ikke vil bli med og sove i lavvo.....? Åjess, jeg hadde skjønt det
Lassie Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 Hadde ikke hatt noen problemer med å skjønne det! Bare det at du vil lage en forundringspakke og vil få til en kveld dere tre senere vitner jo om at du ikke har droppa utdrikningslaget fordi du ikke vil være med, men fordi det spesielle opplegget blir for voldsomt.
Pasha Skrevet 20. september 2005 #16 Skrevet 20. september 2005 jeg hadde skjøtn det meget godt! og det at du sender med en pakke + planlegger en kveld for dere tre viser jo at du er en super vennine
metteflette Skrevet 21. september 2005 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2005 Jeg får være med allikevel!!!! JIPPI!!! Var så dårlig oppmøte på overnatting at planene er endret, og da kunne begge oss gravide bli med!! Nå ble jeg glad Ville bare informere siden dere var så greie å støtte meg
Vimsevips Skrevet 22. september 2005 #18 Skrevet 22. september 2005 Jeg får være med allikevel!!!! JIPPI!!! Var så dårlig oppmøte på overnatting at planene er endret, og da kunne begge oss gravide bli med!! Nå ble jeg glad Ville bare informere siden dere var så greie å støtte meg ← Så flott! Kos deg masse i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå