*Heidi* Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Har vært og lånt disse på bibloteket i dag og lurer på om noen har lest dem og hva de evt syns? Er hot love bare for single og date klare eller også bra for meg som er gift?
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Jeg kjøpte Hot Love for noen år siden, og leste bitte lite grann i den og fant den kjedelig.... husker ikke hvorfor, men det sier kanskje sitt det også
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Jeg synes PS! Jeg elsker deg er en veldig fin bok... Passe lettelest. Tårene rant innimellom, men den er samtidig humoristisk. Bra bok, særlig med tanke på at hun (forfatteren) er så ung og debutant!
*Heidi* Skrevet 19. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2005 Jeg synes PS! Jeg elsker deg er en veldig fin bok... Passe lettelest. Tårene rant innimellom, men den er samtidig humoristisk. Bra bok, særlig med tanke på at hun (forfatteren) er så ung og debutant! ← Ja, jeg har bare fått lest litt og gråti masse allerede.. den virker veldig fin
Wonderwoman Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Å, den har jeg hørt om! Skal visst være så rørende, jeg også vil lese! *løper til biblioteket* :lese:
Gjest Chica Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Leste PS I love you på ferie i sommer og nektet omtrent å dra hjem fra stranda for jeg klarte ikke å legge fra meg boka. Ble noen tårer ja! Har kjøpt en bok til fra samme forfatteren som jeg gleder meg til å begynne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå