Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært i et forhold og er 44 år. Jeg føler at de trekker seg unna fordi jeg leier leilighet og jobber i aftenposten. Jeg har vært på 6 forskjellige dater på 5 år uten napp. Eksdama nekter å ta meg tilbake selvom vi har barn sammen.

Jeg har six pack, leaser BMW, flink til å snakke om følelsene mine og har større muskler enn de fleste.

Hva er det for noe galt med damer siden det alltid bare blir en date?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil damer kanskje?

Anonymkode: 59ee6...5d4

• Liker 2
Skrevet

Kan det være personligheten din? 🤔

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet ditt er ikke det viktigste. Hva du eier eller leier er ikke det viktigste.

Hvem er du? Er du snill? Er du omsorgsfull? Sporty? Hva slags dame vil du ha? 

Anonymkode: 75ed5...18e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje holdningen din om at BMW, muskler og sixpack er det damer faller for ikke er så attraktiv...

Et godt råd er å være litt mindre opptatt av deg selv og heller mer interessert i damene du treffer.

Anonymkode: 4ade6...4af

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Bruker etter bruker.. 

Anonymkode: 6d075...c2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6 stykker +eksen er ikke interessert i deg, men det er alle dem det er noe feil med....?😏

Det eneste de har til felles er jo deg.......

Anonymkode: 377c9...249

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Leasing, muskler, og faktum at du har rotet bort nesten en halv mill når eksen var gravid kan ju ha litt å si??

Anonymkode: ab6d0...1d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

6 stykker +eksen er ikke interessert i deg, men det er alle dem det er noe feil med....?😏

Det eneste de har til felles er jo deg.......

Anonymkode: 377c9...249

Da jeg var sammen med eksdama var i Disneyland og Pattaya. Da vi var i Pattaya var det masse damer som prøvde seg på meg mens vi gikk langs gaten. Jeg er mer populær blant de asiatiske enn de norske.

Tror ikke norske damer liker meg så jeg får finne meg en asiatisk eller russisk dame. Det er fler fisk i vannet enn ustabile norske damer

AnonymBruker
Skrevet

Du higer etter eksen og mener hun burde tatt deg tilbake. Og så lurer du på hvorfor du ikke matcher med ny dame. 

Anonymkode: 1b09a...e03

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Danspartan skrev (18 minutter siden):

Da jeg var sammen med eksdama var i Disneyland og Pattaya. Da vi var i Pattaya var det masse damer som prøvde seg på meg mens vi gikk langs gaten. Jeg er mer populær blant de asiatiske enn de norske.

Tror ikke norske damer liker meg så jeg får finne meg en asiatisk eller russisk dame. Det er fler fisk i vannet enn ustabile norske damer

Vær så god. Ingen som stopper deg

Anonymkode: 7b722...033

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi meg en date så kan jeg fortelle hva som er galt med deg.

Anonymkode: f29f3...15c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gi meg en date så kan jeg fortelle hva som er galt med deg.

Anonymkode: f29f3...15c

Jeg ville tatt deg med på en oppdagelsestur i byen. Jeg ville hatt på meg en sekk med duk, mat og rødvin så vi kunne hatt piknikk. Jeg kunne fortalt deg om alle følelsene jeg hadde da eksdama forlot meg

Hvor gammel er du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Danspartan skrev (36 minutter siden):

Jeg har bare vært i et forhold og er 44 år. Jeg føler at de trekker seg unna fordi jeg leier leilighet og jobber i aftenposten. Jeg har vært på 6 forskjellige dater på 5 år uten napp. Eksdama nekter å ta meg tilbake selvom vi har barn sammen.

Jeg har six pack, leaser BMW, flink til å snakke om følelsene mine og har større muskler enn de fleste.

Hva er det for noe galt med damer siden det alltid bare blir en date?

Har du tenkt på at det kanskje ikke er damene det er noe galt med?

Anonymkode: 01778...c7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Danspartan skrev (1 minutt siden):

Jeg ville tatt deg med på en oppdagelsestur i byen. Jeg ville hatt på meg en sekk med duk, mat og rødvin så vi kunne hatt piknikk. Jeg kunne fortalt deg om alle følelsene jeg hadde da eksdama forlot meg

Hvor gammel er du?

Haha, håper du troller? Fortelle om følelsene da eksdama forlot deg? INGEN vil høre om eksen din på date. Tror ikke du er over eksen og da er det IKKE rart du ikke får napp, da du attpåtil snakker om henne og dine følelser 

Anonymkode: 7486c...2c9

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, håper du troller? Fortelle om følelsene da eksdama forlot deg? INGEN vil høre om eksen din på date. Tror ikke du er over eksen og da er det IKKE rart du ikke får napp, da du attpåtil snakker om henne og dine følelser 

Anonymkode: 7486c...2c9

Herregud damer er umulige. Dere sier jo at dere vil snakke om følelser, men så er det også galt? Ikke rart menn blir frustrert av damer

• Liker 2
Skrevet (endret)

At du spør om hva som er feil med andre (dama) er det første røde flagget. Antar datene dine fant mange fler. 

Du har kanskje fortalt dem at du sitter på KG og sutrer også? 

Endret av Nooni
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Danspartan skrev (6 minutter siden):

Jeg ville tatt deg med på en oppdagelsestur i byen... Jeg kunne fortalt deg om alle følelsene jeg hadde da eksdama forlot meg

Skjønner hvorfor det blir med én date

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Danspartan skrev (3 minutter siden):

Herregud damer er umulige. Dere sier jo at dere vil snakke om følelser, men så er det også galt? Ikke rart menn blir frustrert av damer

Ingen vil høre om bruddet på 1.date. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker jo bare om penger og ting som ikke betyr noe. Du har ikke nevnt noe om høyde, håndstørrelse og vekt. Kanskje det er her det ligger?

Anonymkode: 4e968...504

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...