AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jada, han er en eks og han har lov til hva han vil, men vi fortsatte å snakkes hver dag etter bruddet og er nesten-sammen, så følelsene går jo ikke over og jeg forventer fortsatt ærlighet og forståelse. Har diskutert mulighetene for å prøve igjen. Han har nylig fått en ny venninne han skal gjøre noe sportsgreier med og jeg klarer stort sett å ta meg sammen og akseptere det. Har sagt han skal si fra om han er tiltrukket av henne så skygger jeg banen. Han sier han absolutt ikke er det, bare vennskaplig, og ikke klar for noe ny. Så kom det frem at de har begynt å sende hverandre snap hver dag i det siste. Det er ingen andre enn meg han snapper med hver dag, men er aktiv på snap daglig med ulike folk. Han er ca 40 år. Kan noen fortelle meg at dette er like normalt som han påstår, at det bare handler om å bli kjent uten at det er "noe" der. Jeg driver også og blir kjent med noen nye om dagen (damer) men melder dem jo ikke daglig?! Jeg føler meg byttet ut siden dette skjedde samme tid som vi skulle prøve å ha mindre kontakt, og det er skikkelig vondt. Hvis dette er helt vanlig måte å få nye venner på i andres verden ville det beroliget meg veldig å høre det. Jeg hadde forstått det om han hadde gjort noe spesielt alle disse dagene som han delte med flere, men det vet jeg han ikke har. Anonymkode: 82aa7...3ac
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Synes det høres helt normalt ut. Jeg er 40+ og snapper daglig med flere venner. Anonymkode: ef2ad...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Trur du heller skal sette sjalusien på skapet å slutte å tenke på negativiteten i alt :)= Anonymkode: 00d66...c9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå