AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #21 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble terrorisert av min gamle sjef. Hun hakket på mitt utseende, mine prestasjoner. alt jeg gjorde var feil. Jeg tror jeg har ptsd av det, og sliter i ny jobb i relasjon med andre kollegaer. Jeg blir sliten og nervøs av alt det sosiale noen dager, og sier litt rare ting. I dag sliter jeg masse feks fordi jeg overhørte at noen lo av noe jeg sa. Og da kverner jeg lenge. Jeg var ikke så dårlig før min gamle sjef fikk terrorisere meg så lenge. Anonymkode: d20bc...49f AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flashbacks er en av kriteriene man må oppfylle! Anonymkode: 98bb5...48d «Hovedkriteriene for PTSD er gjenopplevelser eller flashbacks» https://oslo-universitetssykehus.no/posttraumatisk-stresslidelse-ptsd Anonymkode: 98bb5...48d
FrittgåendeBurugle Skrevet 6. august 2021 #22 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Flashbacks er en av kriteriene man må oppfylle! Anonymkode: 98bb5...48d Gjenopplevelsekriteriet, som inneholder flashbacks, må oppfylles. Men det kan også komme I andre former som f.eks. mareritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå