Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal på intervju på mandag, og er svært nervøs. Jeg har ingen utdanning med unntak av vgs (studerer ved et universitet). Jeg har jobbet i fire år, men innenfor noe helt annet. Jeg har dermed ingen erfaring innenfor det feltet, og er derfor supernervøs. Jeg vil virkelig ha den jobben da tidene er mye mer gunstig med tanke på studiet, og jobben er mye mer spennende, men jeg aner ikke hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk. Noen tips?  Er en butikkjobb som spesialiserer seg på ting som ikke alle har peiling på.

Anonymkode: 3c029...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på at du har blitt invitert til intervju fordi de liker noe ved deg. Du har noe de vil ha. Og det er strengt tatt ikke noe annet enn å møte hvilken som helst nye folk du vil bli kjent med. 

Siden det er en spesialbytikk bør du vise til dine kunnskaper på feltet. Og at du er en god selger og god på service. 

Lykke til! 

Anonymkode: e06ef...3c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenk på at du har blitt invitert til intervju fordi de liker noe ved deg. Du har noe de vil ha. Og det er strengt tatt ikke noe annet enn å møte hvilken som helst nye folk du vil bli kjent med. 

Siden det er en spesialbytikk bør du vise til dine kunnskaper på feltet. Og at du er en god selger og god på service. 

Lykke til! 

Tusen takk❤ jeg har peiling på ca 50 prosent av det butikken selger, men det resterende har jeg ikke peiling på. Har satt meg litt inn i det, men syns det er noe vanskelig å lære.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tusen takk❤ jeg har peiling på ca 50 prosent av det butikken selger, men det resterende har jeg ikke peiling på. Har satt meg litt inn i det, men syns det er noe vanskelig å lære.

Da smeller du til med at du syns temaet er veldig interessant og har veldig lyst til å lære de 50% du ikke kan, og det håper du å få sjansen til her. Dessuten er du glad i å lære bort det du allerede kan. 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...