IkeaGirl Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Hei! Som mange her inne går det trådt på Tinder for tiden, og jeg har lyst å forsøke andre måter å treffe noen på. Er veldig glad i å gå fjellturer og lurer derfor på å melde meg på en DNT-tur. Er det noen som har erfaringer med å dra på slike turer? Både "vanlige" og "singel- turer". Det hadde selvfølgelig vært veldig koselig å møte en potensiell flørt, men også nye vennskap hadde vært supert. Men jeg kjenner at jeg er litt skeptisk, så hadde vært supert om noen hadde erfaringer å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg har vært på noen dagsturer. Det er et overveldende flertall av kvinner. Anonymkode: 6ba43...c27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg har vært på overnattingstur og det var bra. Godt planlagt og hyggelig gjeng. Vi var også sterk overvekt av kvinner. Anonymkode: 0bebb...9b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Hei! Jeg var på singel-tur for noen år siden. Det var kjempefint! Ingen klein stillhet, siden det var mange å spille på og vi hadde program det meste av tiden. Dessuten gikk det veldig fort å bli kjent med hverandre når vi var utenfor faste rammer, og på mange måter i samme situasjon. Fikk følelsen av at vi hadde kjent hverandre lenge. Det ble ikke kjæreste på meg (eller de andre, tror jeg?), men en liten flørt, Og flere av de andre møtte jeg noen ganger i ettertid. På singel-turer tror jeg det er vanlig med ca. 50/50. Det var det på den jeg var med på. Bare å kjøre på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyOne Skrevet 6. august 2021 #5 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg og en veninne har noen ganger pratet om å ta en slik singeltur med DNT. Ikke gjort det foreløpig. Hyggelig og positivt med erfaringene til noen av dere her! Enig at det er viktig med flere arenaer enn tinder. Blah! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realiste Skrevet 7. august 2021 #6 Del Skrevet 7. august 2021 Har selv vurdert det, og liker tanken. Vi får se 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Del Skrevet 7. august 2021 Interessant å høre om. Vurderer det selv. Håper det kommer inn flere tilbakemeldinger her Anonymkode: 963a8...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tafta Skrevet 7. august 2021 #8 Del Skrevet 7. august 2021 Mann her. Aldri vore på DNT singeltur, men fleire vanlege DNT-turar og alltid god stemning blant folket så absolutt god sjanse for å finne seg ein kjekk partner. Er ofte flest damer med på desse turane, iallefall så lenge dei er rangert som middels tunge turar. For krevande og ekstra krevande er ofte fleire menn med. Så spørs kor sprek partner ein vil ha då Skal gå aleine i fjellet hytte-te-hytte om ei veke med ekstra krevande te krevande dagsetapper og lurer på om eg skal ta med meg ei grøn lue (er singel) Små forhåpningar om å treffe ei dame der oppe, men hadde jo vore kjekt bonus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Del Skrevet 7. august 2021 Gnå skrev (På 2021-8-5 den 8.58): På singel-turer tror jeg det er vanlig med ca. 50/50. Det var det på den jeg var med på. Jepp, separate påmeldingar for å sørge for 50/50 på singelturar. Anonymkode: 4a857...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irkan90 Skrevet 7. august 2021 #10 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) 29 minutter siden, tafta said: Mann her. Aldri vore på DNT singeltur, men fleire vanlege DNT-turar og alltid god stemning blant folket så absolutt god sjanse for å finne seg ein kjekk partner. Er ofte flest damer med på desse turane, iallefall så lenge dei er rangert som middels tunge turar. For krevande og ekstra krevande er ofte fleire menn med. Så spørs kor sprek partner ein vil ha då Skal gå aleine i fjellet hytte-te-hytte om ei veke med ekstra krevande te krevande dagsetapper og lurer på om eg skal ta med meg ei grøn lue (er singel) Små forhåpningar om å treffe ei dame der oppe, men hadde jo vore kjekt bonus. Hæ? Er grønn lue kode for at du er singel? Slik som nisseluer var kode for at du var patriot under andre verdenskrig? En kompis dro på singeltur. Hadde bare gode erfaringer, men fant ingen partner Men jeg tenker: er det ikke litt kjipt å bli kjent med noen fra Øst-Finnmark på en av disse turene, dersom du bor ved Lindesnes? Eller er det bare jeg som ikke orker tanken på langdistanse? Endret 7. august 2021 av irkan90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tafta Skrevet 7. august 2021 #11 Del Skrevet 7. august 2021 irkan90 skrev (33 minutter siden): Hæ? Er grønn lue kode for at du er singel? Slik som nisseluer var kode for at du var patriot under andre verdenskrig? En kompis dro på singeltur. Hadde bare gode erfaringer, men fant ingen partner Men jeg tenker: er det ikke litt kjipt å bli kjent med noen fra Øst-Finnmark på en av disse turene, dersom du bor ved Lindesnes? Eller er det bare jeg som ikke orker tanken på langdistanse? Hehe, ja dei laga ein gimmick av det for nokre år sidan. https://www.dnt.no/artikler/nyheter/343-dnt-innfrer-ny-merking-i-fjellet/ Og ja du vil helst finne nokon lokale. Litt kjedelegt å møte ei kjekk dame oppe på Hardangervidda og så viser det seg at ho bur på motsatt side av vidda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Del Skrevet 7. august 2021 Men hvis man finner kjemien med noen på turen, hvor kan man knulle? Anonymkode: 7ae32...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 7. august 2021 #13 Del Skrevet 7. august 2021 Var på en tur for en del år tilbake. Var en fantastisk gjeng og vi var 50/50. Mange forskjellige personligheter fra de mer introverte til de veldige utadvendte, men vi gikk veldig bra sammen. Guidene var gode på å skape stemning. Alle var ganske laidback og var der for turen og for å bli kjent med nye mennesker. Ble en del flørting og noe dating i ettertid blant noen. Men kun et par flyttet sammen. Vi hadde noen reunions i året etter. Er ennå god venninne med ei ble kjent med der nesten ti år etter. Anbefales. Var en morsom opplevelse. Bonus om man treffer noen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 7. august 2021 #14 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men hvis man finner kjemien med noen på turen, hvor kan man knulle? Anonymkode: 7ae32...4d0 Vrient siden alle sover på rom med andre. Så det sparer man evt til etter turen så slipper man klein stemning i gruppa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Del Skrevet 7. august 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis man finner kjemien med noen på turen, hvor kan man knulle? Anonymkode: 7ae32...4d0 Ute, bak en stein. Bør være bra vær, da. Anonymkode: 0596e...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Del Skrevet 7. august 2021 Tur er bra. Anonymkode: 52e8f...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå