Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #1 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hver gang jeg slår på maskina kommer det opp en melding om at programmet har utført en ulovlig operasjon osv.Står Msbb oppe i hjørnet.(hva betyr det?)Denne meldingen kommer også opp noen ganger når jeg er inne på en side,og må begynne helt på nytt. Det er også umulig å komme inn på noen linker.Blir bare en helt hvit side,med en liten firkant oppe i hjørnet med noen symboler inni. Og noen ganger låser den seg helt... Noen som har noen tips? Har prøvd å legge inn windows på nytt,men det hjalp ikke. Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hvilken verson av Windows har du Anita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #3 Del Skrevet 6. oktober 2002 windows 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. oktober 2002 #4 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det betyr at du har gjort noe ulovlig og at du må regne med å få Microsoft på døra i løpet av det neste døgnet... :blunke: Jeg hadde også trøbbel med det der tidligere. Hos meg var det RAM brikken som var helt på trynet. Har du hatt det problemet hele tiden, eller er det noe som plutselig har oppstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det har vart en stund ja!Det er det første som kommer opp når jeg slår på maskina også.Veeeldig irriterende! Måtte du levere inn maskina for å få det fikset,alfa?Sikkert ganske dyrt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2002 #6 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja, jeg måtte levere inn maskinen, men siden garantien ennå gjaldt, fikk jeg fikset det gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #7 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvis maskinen er såpass gammel at garantien ikke gjelder lenger, er det ingen sak å bytte den selv. Bare pass på å sette den inn riktig vei! På kontaktsiden av brikken (den enden som skal ned i kontaken) har du noen hakk. Merk deg hvordan den gamle satt og sett den nye inn på samme måte. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2002 #8 Del Skrevet 8. oktober 2002 Pass på å støvsuge først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #9 Del Skrevet 9. oktober 2002 Husk på at statiskelektrisitet tar livet av RAM-brikker. Det du gjør er at du passer på å ta i kabinettet (metallet alt sitter fast i inni PC-en) før du tar i RAM-brikken. Det er en god vane å alltid ha en kroppsdel på kabinettet når man skrur på PC-er. Dette for å unngå å ødelegge komponenter. Håper at går bra med RAM-byttingen din jeg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #10 Del Skrevet 9. oktober 2002 Tusen takk for gode råd! :D Vet dere sånn ca.hva en sånn brikke koster?Er den ikke skrekkelig dyr..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 9. oktober 2002 #11 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Her er en liten oversikt over noen ram-brikker http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=4&t=1502&l=2 Det finnes mange så du må finne ut hvilken type maskinen din tar. Det står gjerne i instruksjonsmanualen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå