Glamann Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Er en ting som frustrerer meg og det er å ha en far som skal stikke nesen i alt som er og kverulerer på alt jeg vil gjøre. Det er alltid sånn at uansett hva jeg måtte mene så skal det kveruleres og han er alltid enig med det som evt andre måtte mene. Jeg har ikke rett i noen ting. Mase og mase til han får viljen sin. Har hatt et par prosjekter gående som jeg er lei av pga at det eneste som kommer utav kjeften der er kverulering og at han blander seg borti ting han ikke har peiling på. Kommer med noen negative kommentarer i blant. Er blitt fullstendig demotivert til å drive med noenting så lenge han er i live. Alt jeg gjør så klarer jeg å miste motivasjonen og lysten til å drive med noe pga et eller annet han gjør eller sier. Sånn var han under oppveksten også, Tror ikke jeg vil kalle han narcisist, men en eller annen diagnose er det vel. TIpper et eller annet med kverulering. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Dette høres virkelig ikke greit ut. Er det noen mulighet til at du kan ha mest mulig av stand til far, og minst mulig kontakt? Sånn at du får fred til å drive med det du ønsker, uten at han ødelegger motivasjonen din. Anonymkode: 362be...527
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Kan du gi eksempler på hva han sier? Anonymkode: 981f5...4e4 1
Glamann Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2022 Ser denne var gammel. Er gyldig fortsatt. For eksempel så fikk jeg ikke til å hjelpe han med å endre skriftstørrelsen på en bankutskrift. Da fikk jeg beskjed om at broderen hadde hjulpet han med det. Jeg ble beskyldt for å ikke ville hjelpe med det sånn at han ikke skulle kunne lese utskriften.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 15 minutter siden, Glamann said: Ser denne var gammel. Er gyldig fortsatt. For eksempel så fikk jeg ikke til å hjelpe han med å endre skriftstørrelsen på en bankutskrift. Da fikk jeg beskjed om at broderen hadde hjulpet han med det. Jeg ble beskyldt for å ikke ville hjelpe med det sånn at han ikke skulle kunne lese utskriften. Bruk det mot ham neste gang. 'Jamen, du vet jo jeg er udugelig med sånne IT-greier. Spør heller broren din.' Anonymkode: 2e1e7...3f6
Glamann Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2022 (endret) Han mener vist at siden jeg bruker pc som verktøy i jobb så skal jeg få til alt. Gidder eller orker ikke lære noe selv. Vet egentlig ikke hva som var galt. kan ikke huske jeg satt med det heller, men han mener jeg satt med det en gang. Det er jo alltid noe negativt bisetning hvis det er noe han skal kverulere på. "eller du får det ikke til" Eller gidder du ikke" Endret 20. mars 2022 av Glamann
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 det er jævla irriterende men kun du som må være tydelig og be han holde kjeft. Jeg har ogås en far som er prikk lik og for meg endte det tilslutt med kuttet kontakt. Anonymkode: 0d7cd...2aa
Glamann Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2022 Siste nå er at jeg fant et fat å skulle lage bløtkake på. Det han gjorde var å finne et litt mindre fat som han mente passa bedre og som klarte seg. Er litt større en kakebunnen. Hva kalles sånn oppførsel?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Glamann skrev (3 timer siden): Siste nå er at jeg fant et fat å skulle lage bløtkake på. Det han gjorde var å finne et litt mindre fat som han mente passa bedre og som klarte seg. Er litt større en kakebunnen. Hva kalles sånn oppførsel? Det kalles jævlig irriterende. Jeg har ikke noen forslag til hva som evt feiler han, men han høres ikke ut som en særlig snill far. Kan du kutte/redusere kontakten med han? Eller ta en skikkelig prat med han? Fortelle hvordan det føles for deg når han er slik, og prøve å spørre om hva som er grunnen til at han er slik? Er det kun mot deg, eller er det mot "alle"? Anonymkode: 39df4...2e6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 7 hours ago, Glamann said: Siste nå er at jeg fant et fat å skulle lage bløtkake på. Det han gjorde var å finne et litt mindre fat som han mente passa bedre og som klarte seg. Er litt større en kakebunnen. Hva kalles sånn oppførsel? Hvordan oppstår en slik situasjon, at han i det hele tatt blir involvert i din kakebaking, og hvorfor fortsette du ikke bare med det fat du opprinnelig hadde tenkt deg å bruke? Anonymkode: 2e1e7...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 Han der hadde jeg overlatt til seg selv. Hver gang han kommenterer/kverulerer si: din mening betyr ikke noe for meg. Anonymkode: de4c8...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå