Elsoo Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 (endret) Dette er tråden for å dele erfaringer om hvilke produkter for hud, hår og sminke som virkelig fungerer eller hvilke som var et bortkastet kjøp. Jeg har opp igjennom årene brukt mange forskjellige produkter og har den siste tiden fått mer interesse i spesielt hud og sminke produkter. Håper flere deler samme interesse og vil skrive med så vi kan dele tips og triks med hverandre! Mine siste kjøp som jeg er fornøyd med er the inkey list ceramide night treatment som gir mye fuktighet og virker anti aging. Hele serien er rimelig og minner litt om the ordinary om dere kjenner til den. Siste make up produkt som jeg virkelig liker er cheek stars mini fra benefit som er 2 blusher og et solpudder. Jeg er veldig fornøyd med blushene, den ene gir en varm glød mens den andre er mer rosa og frisk. Eneste er at jeg skulle ønske solpudderet var litt lysere men om jeg bruker lite produkt går det bra. Ett bomkjøp for meg er concealeren fra mac. Jeg kjøpte fargen i samme tone som foundation jeg bruker men syns den blir overflødig og ser lite forskjell med den på. Under øynene gjør den at huden ser mer blå(?) ut så har sluttet å bruke den. Endret 4. august 2021 av Elsoo 1
Sally-Go-Round Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Mascara er enten eller. Enten toppscore eller null poeng. Denne mascara’en fra Idun feks funket ikke i det hele tatt for meg 👎 2
Elsoo Skrevet 5. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2021 Sally-Go-Round skrev (8 timer siden): Mascara er enten eller. Enten toppscore eller null poeng. Denne mascara’en fra Idun feks funket ikke i det hele tatt for meg 👎 Sånn er det for meg også! Jeg kjøper stort sett denne, for den vet jeg funker.
Blingblingtahei Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Sally-Go-Round skrev (23 timer siden): Mascara er enten eller. Enten toppscore eller null poeng. Denne mascara’en fra Idun feks funket ikke i det hele tatt for meg 👎 Mm helt enig, den funker fint med mine sensitive øyne som ikke tåler mascara, men den sitter ikke fint på! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå