Gå til innhold

Har jeg blitt hengt ut på nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg forstår ikke hvorfor dax18 står på den når jeg logger inn. Jeg ble utsatt for et overgrep og er jævlig nok mann så ikke hatt et kyss engang på snart et tiår, jeg har en skikkelig dårlig hendelse som medførte mye dritt. Nettet mitt ble hacket osv og tror mange ler av meg. 

er det normalt at gutter blir uskyldig hengt ut av ukjente? Jeg føler (og veit) folk tror jeg sliter psykisk, men ingen vet hva som jeg ble utsatt for. Jeg spør heller dumt men er det normalt at gutter henges ut? Dette er noen år siden å jeg har aldri kommet meg over de hendelsene som skjedde da og det tærer på en å leve i uvitenhet. Har man noe mulighet til å få avklart sånne ting?

er det normalt at håpløse gutter henges ut fordi de ikke fikser en situasjon?

https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/201711/NNFA56111717/avspiller

Anonymkode: 89b80...804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke noe av. 

Hvem henger seg ut? 

Hva har det med nyhetene og gjøre? 

Anonymkode: 4a3fc...956

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: 1bbd0...ce0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Kan du forklare litt tydeligere?

Anonymkode: 59088...ecc

• Liker 7
Skrevet

Tror du noen har hacket deg, og gjort slik at akkurat dette innslaget fra Dagsrevyen starter når du logger på NRK?

Og du tenker de gjør dette for å mobbe deg, fordi du har blitt utsatt for overgrep? 

Har jeg forstått det riktig?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette? Ser ingen steder at du har blitt hengt ut? Nettet ditt kan ikke "hackes" heller. Men folk kan finne ut av dine passord osv

Anonymkode: 38656...baa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette skjønte jeg ikke noe av. 

Hvem henger seg ut? 

Hva har det med nyhetene og gjøre? 

Anonymkode: 4a3fc...956

Beklager. For å prøve å oppsummere lettere, jeg hadde en dårlig periode hvor jeg ble utsatt for endel ting og gjorde endel dumme ting. Prøver å holde det annonymt. 

nettet mitt ble hacket (google svarte meg osv) hektisk. 

men i ettertid så har jeg opplevd at personer har latterliggjort meg 

når jeg går inn på nyhetene så er den låst til den episoden der av dax, og det sammfaller med alt annet. Derfor lurer jeg på om jeg kan finne ut om jeg har blitt hengt ut, og om jeg kan finne ut av det på en måte da man lurer på hvorfor evnt man har blitt det. Jeg er typisk mann som ikke er populær hos jenter og sikkert stemplet som incel å det som er.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke dette? Ser ingen steder at du har blitt hengt ut? Nettet ditt kan ikke "hackes" heller. Men folk kan finne ut av dine passord osv

Folk kan phishe nettverket og følge med på trafikken.

derfor lurer jeg på om man har blitt det, og lurer evnt på om det er vanlig at jenter gjør det.. 

AnonymBruker
Skrevet
10.54 skrev (3 minutter siden):

Tror du noen har hacket deg, og gjort slik at akkurat dette innslaget fra Dagsrevyen starter når du logger på NRK?

Og du tenker de gjør dette for å mobbe deg, fordi du har blitt utsatt for overgrep? 

Har jeg forstått det riktig?

Du er inne på riktig spor i hvert fall. Jeg vet at noen gutter i dop miljø har hatt kunnskap de ikke skulle ha osv.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk kan phishe nettverket og følge med på trafikken.

derfor lurer jeg på om man har blitt det, og lurer evnt på om det er vanlig at jenter gjør det.. 

Nei, det er ikke vanlig at jenter gjør dette. Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om det.

Og jeg tviler på at noen gidder å bruke tid på å henge ut noen uten grunn.

Sikker på at du ikke er en smule paranoid, og det bare er en teknisk feil på innloggingen din?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager. For å prøve å oppsummere lettere, jeg hadde en dårlig periode hvor jeg ble utsatt for endel ting og gjorde endel dumme ting. Prøver å holde det annonymt. 

nettet mitt ble hacket (google svarte meg osv) hektisk. 

men i ettertid så har jeg opplevd at personer har latterliggjort meg 

når jeg går inn på nyhetene så er den låst til den episoden der av dax, og det sammfaller med alt annet. Derfor lurer jeg på om jeg kan finne ut om jeg har blitt hengt ut, og om jeg kan finne ut av det på en måte da man lurer på hvorfor evnt man har blitt det. Jeg er typisk mann som ikke er populær hos jenter og sikkert stemplet som incel å det som er.. 

Paraonoid eller?

Ingen som gidder å henge seg opp i livet ditt og gidder dette. Du bør heller logga nettet, kg og oppsøke en psykolog

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Paraonoid eller?

Ingen som gidder å henge seg opp i livet ditt og gidder dette. Du bør heller logga nettet, kg og oppsøke en psykolog

Når man har blitt utsatt for overgrep og bruker rus for å slippe følelsene og ender opp på å se på voksensider i 6 dager i strekk så er det noen som begynner å lure. Eller hva tror du? 

kanskje artig opplevelse når nettsiden ber deg søke hjelp. Og dette når kriminelle miljøer. 

AnonymBruker
Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (6 minutter siden):

Nei, det er ikke vanlig at jenter gjør dette. Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om det.

Og jeg tviler på at noen gidder å bruke tid på å henge ut noen uten grunn.

Sikker på at du ikke er en smule paranoid, og det bare er en teknisk feil på innloggingen din?

Jeg skulle ønske det, jeg vet ikke hva de har gjort men jau det klarte å gjøre meg paranoid da de drev å moret seg med ens problemer og selv den dagen i dag gjør det. 

derfor jeg spør, jeg vet lix ikke hva man skal gjøre med det når de man kalte og trodde var venner viste seg å ikke være det.

AnonymBruker
Skrevet

Mer sannsynlig at du må rense nettleseren din.

Anonymkode: 7f1bd...f7b

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man har blitt utsatt for overgrep og bruker rus for å slippe følelsene og ender opp på å se på voksensider i 6 dager i strekk så er det noen som begynner å lure. Eller hva tror du? 

kanskje artig opplevelse når nettsiden ber deg søke hjelp. Og dette når kriminelle miljøer. 

Har du tatt noe nå?

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått hjelp etter overgrepene?

Skrevet (endret)

Det eneste jeg forstår av hva du skriver, er det du ikke skrive. 

Alt jeg ser når du skrive er HJELP.

Du ringer fastlegen din i morgen så kan han guide deg videre.

Endret av Enterprises
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10.54 skrev (6 minutter siden):

Har du tatt noe nå?

Skulle ønske det men nei… begynner å bli lenge siden.. kuttet helt ut det miljøet også som følge av de moret seg men vet ikke omfanget av det osv…

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du fått hjelp etter overgrepene?

både ja og nei. Jeg har hvert og fått litt hjelp men har ikke kommet meg videre selv om årene går.

Enterprises skrev (1 minutt siden):

Det eneste jeg forstår av hva du skriver er det du ikke skrive. 

Alt jeg ser når du skrive er HJELP.

Du ringer fastlegen din i morgen så kan han guide deg videre.

jeg har ikke fastlege lenger da en jevnaldrende jente ikke er hva jeg har lyst til å prate om dette med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mer sannsynlig at du må rense nettleseren din.

Men det kommer opp på både tlf, tv og pc. Det er det jeg ikke skjønner da jeg ikke akkurat er god på pc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...