AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Her spiser de enten tørre brødskiver eller knekkebrød, eller noe skikkelig usunt fra kiosk/bensinstasjon. Aldri noe hjemmelaget sunt som for eks salat eller omelett. Jeg spiser som regel rester av middagen, kan ikke fordra brødmat Anonymkode: 38a9d...bfe 1
Gjest 10.54 Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 (endret) Alt mulig. Vi har bunnpris, McDonalds og 7/11 rett ved siden av, også har vi kjøleskap og komfyr på pauserommet. Mange kjøper seg varmmat, veldig mange går for knekkebrød, han ene koker seg alltid bare 5 egg, også har vi hun gærne dama som bare drikker shaker fra herballife. Endret 4. august 2021 av 10.54
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 (endret) Samme på jobben min🤷♀️ Jeg spiser i grunnen ikke på jobb lengre, jeg og niste er ikke så gode venner🙈 Blir mest frukt og yoghurt for min del da. Endret 4. august 2021 av Elder Millennial Manglet ett ord
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 De som spiser i spiserom har med seg brødskiver og de som spiser i kantina spiser hva som nå enn måtte stå på menyen der. Jeg sokner til de siste. Kan ikke fordra salat og liker vanligvis ikke oppvarmet middag heller. (Ikke at jeg har så mye av det siden jeg spiser i kantina.) Anonymkode: 15f43...119 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Brød og pålegg. Veldig traust. Anonymkode: 595ff...a12 1
youcancallmejune Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Vi har en salatbar like ved, så mange kjøper med seg noe derfra. Ellers ser det ut som det går mye i middagsrester, knekkebrød og yoghurt.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Mange har matpakke, endel kjøper noe usunt i kantina (jobber på skole, sunn mat lønner seg visst ikke). De fleste har brødskiver, men noen har salat eller middagsrester. En forpester hele etasjen med Fjordland til frokost. Det stinker når jeg kommer på jobb Anonymkode: 4aeb5...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 De fleste spiser brød med pålegg, en lager havregrøt i mikroen. De som har glemt mat, kjøper ofte baguett på et bakeri ved siden av. Anonymkode: be540...443 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Brødskiver/knekkebrød, middagsrester, salat eller småretter fra dagligvare som skal varmes i micro. Stor sett. Lite «drittmat» og fastfood. Anonymkode: b1407...546
Gjest laPistola Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Stort sett mat. Egentlig kunne jeg svart « spennende og variert » utifra meg selv, travle dager går jeg kun på kaffe og snus, eller kjøper en proteinbar, stille dager kjøper jeg salat eller noe i ferskdisken på meny som jeg nyter ute på sommeren eller på pauserommet på vinteren , på vinteren har jeg noen dager med middagsrester som jeg spiser på pauserommet.. vanligvis spiser jeg lavkarbo, men før jul med mye rush og lange dager kan lunsjen være pepperkaker og konfekt .. kollegaer er stort sett det samme, variert, men noen går innimellom på bakeri og kjøper påsmurt og boller. Vi har en med stort lunsjbudsjett som bestiller take away levert.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Brødmat, knekkebrød, havregrøt, salat, baguett fra bakeriet, sushi, pizza, middagsrester, frokostblanding, kjøkeskapsgrøt etc. Anonymkode: c3fef...8ac
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 De spiser rugsprø med makrell i tomat. Naturligvis ikke alle sammen alltid, men overraskende mange og ofte. Det er praktisk, man kan ha et lager i skrivebordsskuffen slik at man ikke å tenke på å ha med noe til lunsj hver dag. De som ikke spiser det, spiser brødskiver og salat eller middagsrester og fjordland varmet i mikrobølgeovnen. Anonymkode: 6d8aa...c16
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 Vi har kantine på jobben med ganske mye god mat. Så jeg varierer. Vi som jobber der får vanvittig gode rabatter.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Vil anslå at de aller fleste spiser knekkebrød med ost, hver dag. Noen få av oss har med matpakke med brødskiver. En (!) person pleier å kjøpe varmmat fra nærmeste butikk. Vi er en kjedelig gjeng, uten kantine. 😅 Anonymkode: 0b502...df8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Her er det stor variasjon, knekkebrød, brød, salater, middagsrester, youghurt med bær og musli, supper og grøt. Har kantine som har en varmrett hver dag, noen går alltid for den, ellers er det baguetter, focaccia e.l. fra kantinen på en del. Jobber innen helse så på vakttid går det en hel del Fjordland og ting i samme kategori, samt at knekkebrød med markell i tomat er go-to reservelunsjen fordi det er lett å ha i en boks på jobb og holder seg en evighet. Anonymkode: 1e95f...eb8
pulverheksa Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Vi har kantine, den selger kun fiskeretter og vegetarmat. Dermed har mange med seg matpakke.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 De fleste går på butikken like ved og kjøper lunsj og drikke, hver dag. Jeg har knekkebrød stående i skapet mitt, har matboks med kjøleelement og tar med pålegg hver morgen. Drikker vann. Gidder ikke bruke 14-15000 av årslønna på å kjøpe lunch. Anonymkode: 95254...a95
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Mat fra kantina. Veldig god og billig mat. Anonymkode: b1f7b...09e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Her spiser de enten tørre brødskiver eller knekkebrød, eller noe skikkelig usunt fra kiosk/bensinstasjon. Aldri noe hjemmelaget sunt som for eks salat eller omelett. Jeg spiser som regel rester av middagen, kan ikke fordra brødmat Anonymkode: 38a9d...bfe Er ikke brødmat eller knekkebrød sunt? Lunsj til middag høres ikke nldvendigvis så sunt ut det heller🤔 Anonymkode: 8bcdc...05e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Vi har kantine, så det 50/50 med varmmat fra kantina spisere og knekkebrød spisere. Jeg gidder ikke bruke mer penger på lunsj enn nødvendig så jeg er i knekkebrød klanen Anonymkode: d7db6...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå