AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 En kamerat av meg tok på smokken til babyen, altså selve smokkdelen etter å ha tatt en snus, med samme hånd og tok den i munnen på baby. Er jeg Hysterisk? Er dette farlig for baby? 6 uker. Anonymkode: 69985...1f3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Det går helt fint. Anonymkode: 4aca1...6e7 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 På den delen babyen suger? Jeg hadde nok ikke likt det selv, kan jo være rester på fingrene etter snus. Spesielt etter løssnus. I tillegg er jo det mye bakterier og/eller virus på hender. Jeg personlig hadde nok ikke laget noe storstyr av det, men jeg hadde heller ikke likt det. Anonymkode: b9d11...ab4 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 I dag tok min datter på 11 måneder en snus i munnen. Bestefar hadde lagt den fra seg i gangen. Livet skjer, slutt å være hysterisk. Anonymkode: e66e7...a8f 3
Enterprises Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Begge mine har både knaska snus og tobakk fordi vi så bort i 2sec mens terrasse døra stod åpen 😂 Shit happens 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Syns ikke svarene her er så relevante? Ts spør jo ikke om det er dødelig, hun spør om hun er hysterisk som reagerte. Jeg syns ikke du er hysterisk, Ts. Nikotin kan jo være farlig for en nyfødt og det kan ha kommet rester av nikotin på smokken. Helt naturlig å synes dette er ubehagelig. I tillegg må man være nøye med håndhygiene rundt babyer, og det var jo åpenbart ikke denne fyren. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I dag tok min datter på 11 måneder en snus i munnen. Bestefar hadde lagt den fra seg i gangen. Livet skjer, slutt å være hysterisk. Anonymkode: e66e7...a8f Ungen din er 11 måneder, ikke nyfødt. Enterprises skrev (10 minutter siden): Begge mine har både knaska snus og tobakk fordi vi så bort i 2sec mens terrasse døra stod åpen 😂 Shit happens Går utfra at ikke dine unger var nyfødte heller, siden de klarte å ta seg ut på verandaen på egenhånd. Anonymkode: b1507...e02
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ungen din er 11 måneder, ikke nyfødt. Går utfra at ikke dine unger var nyfødte heller, siden de klarte å ta seg ut på verandaen på egenhånd. Anonymkode: b1507...e02 Ja, ærlig talt dere. Følg med i timen. Alle vet at snus er for alle som er eldre enn nyfødt. Tråden handler ikke om snusvanene til barna deres, men om det er hysterisk å reagere på potensielt inntak av snus hos nyfødte 🙄 Anonymkode: a737d...57f 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Det er ikke hysterisk. Hadde reagert om noen (andre) tok på suttedelen til smokken til babyen min på seks uker uansett hva de hadde tatt på før. Og til dere som ler og sier at deres har knasket tobakk. Jeg vet om barn som har gjort det og endt på pumping på akutten. Så ikke så morsomt. Anonymkode: 8335d...183 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, ærlig talt dere. Følg med i timen. Alle vet at snus er for alle som er eldre enn nyfødt. Tråden handler ikke om snusvanene til barna deres, men om det er hysterisk å reagere på potensielt inntak av snus hos nyfødte 🙄 Anonymkode: a737d...57f INNTAK av snus?? Fordi han tok på smokken etter å ha tatt en snus? Herregud. Ja jeg syns du er ekstremt hysterisk. Anonymkode: f9f45...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): INNTAK av snus?? Fordi han tok på smokken etter å ha tatt en snus? Herregud. Ja jeg syns du er ekstremt hysterisk. Anonymkode: f9f45...fa7 😂 Du forsto ikke at kommentaren i sin helhet ikke var seriøs? Det var et svar til noen som mente at babyer som knaska på snus var en ikke-sak og at de ikke skulle uttale seg, når det her tross alt var snakk om en alvorlig sak nyfødt som muligens hadde fått i seg små partikler av snus-komponenter. Anonymkode: a737d...57f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå