Gå til innhold

Tights fra Bara

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har prøvd disse Bara tightsene:

Tenkte jeg skulle bestille et par, men jeg syns forskjellen på de ulike typene er dårlig forklart. Vurderer Namaste, da jeg ikke ønsker for mye kompresjon. Er alle modellene like lange i bena? Jeg er bare 1.60cm.. Hvilken er din favoritt, og hvorfor? Og hvilken liker du ikke?

Anonymkode: 29bf0...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Dytter :)

AnonymBruker
Skrevet
SaltLakris skrev (1 time siden):

Jeg har 7/8-tightsen, den er litt kortere i beina enn de andre. Jeg er enormt fornøyd! Jeg vet ikke hvordan den er i forhold til de andre Bara-tightsene, men jeg opplever at den sitter bedre enn Reebok. 
https://no.barasportswear.com/collections/tights/products/black-7-8-tights 

Aha! Takk for tips! Jeg leste litt i kundevurderingene på nettsiden ang de andre tightsene, og fikk med meg at de andre tightsene er veldig lange, og at noen derfor foretrakk nettopp denne 7/8-modellen. Men jeg fant den ikke der, og ser jo nå av linken din at den må forhåndsbestilles. Jeg er bare 1.60, så denne er nok perfekt for meg😃 Men nå har jeg foreløpig bestilt den som er på tilbud, Black power tights, så jeg får prøve den først, tenker jeg. Må nok brettes veldig opp😂

Er disse tightsene generelt trange nede ved ankelen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kjempe fornøyd med min. Husker ikke hva den heter. Men den har lomme med glidelås. Opplever ikke at den er trang i anklene. 

Anonymkode: 417cb...edf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aha! Takk for tips! Jeg leste litt i kundevurderingene på nettsiden ang de andre tightsene, og fikk med meg at de andre tightsene er veldig lange, og at noen derfor foretrakk nettopp denne 7/8-modellen. Men jeg fant den ikke der, og ser jo nå av linken din at den må forhåndsbestilles. Jeg er bare 1.60, så denne er nok perfekt for meg😃 Men nå har jeg foreløpig bestilt den som er på tilbud, Black power tights, så jeg får prøve den først, tenker jeg. Må nok brettes veldig opp😂

Er disse tightsene generelt trange nede ved ankelen? 

Jeg har ikke tenkt over at min er spesielt trang ved ankelen 🤷‍♀️
Forhåndsbestilling er sikkert fordi de er utsolgt for øyeblikket. Jeg kan ihvertfall aldri tenke meg at jeg har forhåndsbestilt noe som helst 😂

Den er sikkert super den du har bestilt! Og er det helt feil, så kan du jo alltids returnere. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nettopp black capri tights. Eneste som er positivt med den er at den ikke ruller ned over magen. Ellers foretrekker jeg stoffet i mine Nike tights. Synes også den er litt tynn og stram.... 

Anonymkode: ee006...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte joggedressen der i medium, må sende tilbake for å få large. Stram strikk både i bukse og genser. Veldig små i str.

Bruker til vanlig medium i bukse og small/medium i overdel. 

Anonymkode: ba303...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere av de klassiske mønstrete. Veldig gode. Litt små i størrelsen. Én av de få tightsene som ikke ruller ned!

Vær obs på at retur koster en god del (brant meg der selv). Og de sletter dårlige anmeldelser.

Anonymkode: c1065...588

• Liker 1
Skrevet

Sletter de dårlige anmeldelser??? DET er elendig.

Men:

De med mønster og hvitt midjebelte er jeg superfornøyd med. Trange i størrelsen, så man må opp et nummer. Men gir finere bakende og sitter skikkelig godt uten å rulle. 

De ensfargede er mer normale i størrelse, så der bommet jeg. Tynnere i stoffet og, men ellers greie.

Jeg er 1.74 og bretter bittelitt på lengden. 

• Liker 1
Skrevet

Ts her😊 Jeg fikk tightsen min i posten, Black power tights, som skulle være normal i str. Jeg kjøpte min vanligvis størrelse som jeg bruker i vanlige bomullstights fra KappAhl, Cubus og lignende, men Bara tightsen var veldig trang! Jeg fikk den på meg, men det ble veldig mye press rundt både ben og mage.. 

Den skal byttes, og jeg har sendt mail til Bara for å få råd, men hører med dere også: Er 7/8-tightsen enda strammere enn power-tightsen? Burde jeg velge den tightsen som har minst kompresjon, og samtidig gå opp en str? Selv om de andre tightsene enn 7/8 blir altfor lang?

Takker for råd her😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-6 den 9.43):

Jeg har flere av de klassiske mønstrete. Veldig gode. Litt små i størrelsen. Én av de få tightsene som ikke ruller ned!

Vær obs på at retur koster en god del (brant meg der selv). Og de sletter dårlige anmeldelser.

Anonymkode: c1065...588

Men de har jo gratis bytte og retur 🤔

Er selv kjempe fornøyd med bara, super kvalitet og super kundeservice!

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her😊 Jeg fikk tightsen min i posten, Black power tights, som skulle være normal i str. Jeg kjøpte min vanligvis størrelse som jeg bruker i vanlige bomullstights fra KappAhl, Cubus og lignende, men Bara tightsen var veldig trang! Jeg fikk den på meg, men det ble veldig mye press rundt både ben og mage.. 

Den skal byttes, og jeg har sendt mail til Bara for å få råd, men hører med dere også: Er 7/8-tightsen enda strammere enn power-tightsen? Burde jeg velge den tightsen som har minst kompresjon, og samtidig gå opp en str? Selv om de andre tightsene enn 7/8 blir altfor lang?

Takker for råd her😊

Har ikke erfaring med 7/8 tightsene, men velger du den med minst kompresjon vil jeg ikke tro du trenger å gå opp en størrelse. Jeg er L/XL og passer begge størrelsene hos bara, merket at ensfarget er litt større i størrelsen enn mønstret så derfor gikk jeg ned en størrelse og de er litt trange å få på I mønstret men fremdeles utrolig gode på og merker det ikke under bruk :) jeg har pocket, shape, Capri og shorts. 

Anonymkode: da0b2...8ee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

de er litt trange å få på I mønstret men fremdeles utrolig gode på og merker det ikke under bruk :)

Ja det var dette jeg merket jeg også, de ser veldig trange ut, i så stor grad at jeg tenkte at jeg aldri kom til å få den over knærne en gang, men den var veldig elastiske, og de kom utrolig nok helt på. Var nesten redd de skulle revne i sømmene, så trange var de😅 Den er nok for trang.. blir de videre ved bruk, forresten?

Skrevet

Jeg er fornøyd med Bara. Er i gravid uke 35,  og kan fremdeles bruke de jeg har (str. M) 😄. Veldig god fleks i livet (jeg er ikke spesielt tynn). Bruker Namaste :) 

Anonymkode: d028f...fc1

Annonse
Skrevet

Jeg har MANGE 😁 Gå opp en størrelse om du synes de er trange. Jeg er str S/M 162cm. Liker Shape serien og Pocket best! Liker at de har litt kompresjon, altså at de holder ting litt på plass og former litt. 7/8 er ikke like stram som Power vil jeg si. Liker egentlig ikke 7/8 noe bedre enn de andre modellene. Bretter dem bare litt om de er for lang og tenker ikke mer over det. 

Anonymkode: 3be4a...94a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 22.33):

Jeg har MANGE 😁 Gå opp en størrelse om du synes de er trange. Jeg er str S/M 162cm. Liker Shape serien og Pocket best! Liker at de har litt kompresjon, altså at de holder ting litt på plass og former litt. 7/8 er ikke like stram som Power vil jeg si. Liker egentlig ikke 7/8 noe bedre enn de andre modellene. Bretter dem bare litt om de er for lang og tenker ikke mer over det. 

Anonymkode: 3be4a...94a

Takk for at du deler erfaringer😊 Jeg har mailet med kundeservice, og de sa at Pocket og Shape-modellene har kompresjonsnivå 2/4, og at 7/8 og Power har 3/4. Og Namaste 1/4. De skrev også at Namaste var lengre enn Power, erfarer dere det?

Jeg vurderte nå Pocket, men ser de er utsolgt.. og Shape finner jeg ikke i ensfarget svart, som jeg vil ha. Spørs om det må bli Namaste og/eller 7/8 da? 😄

Skrevet

Det varierer.

Den med hvitt bånd (kompresjon?) må man gjerne opp en størrelse i, mens jeg har vanlig størrelse i de ensfargede. 

Anonymkode: a4380...705

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for at du deler erfaringer😊 Jeg har mailet med kundeservice, og de sa at Pocket og Shape-modellene har kompresjonsnivå 2/4, og at 7/8 og Power har 3/4. Og Namaste 1/4. De skrev også at Namaste var lengre enn Power, erfarer dere det?

Jeg vurderte nå Pocket, men ser de er utsolgt.. og Shape finner jeg ikke i ensfarget svart, som jeg vil ha. Spørs om det må bli Namaste og/eller 7/8 da? 😄

Jeg har både pocket og shape, og føler pocket og shape i ensfarget er lik i størrelsen men shape med print er litt mindre i størrelse, så skal du ha ensfarget ville jeg prøvd din normale størrelse men ender du med print og du synes de andre du prøvde var trange kan du nok prøve å gå opp en størrelse der :)

Skrevet
Bloated skrev (17 timer siden):

Jeg har både pocket og shape, og føler pocket og shape i ensfarget er lik i størrelsen men shape med print er litt mindre i størrelse, så skal du ha ensfarget ville jeg prøvd din normale størrelse men ender du med print og du synes de andre du prøvde var trange kan du nok prøve å gå opp en størrelse der :)

Takk for gode råd😊 Nå har jeg bestilt to stykker, en 7/8 og en svart shape, og gikk opp en str i forhold til den str jeg kjøpte power tightsen i, så nå er jeg spent🤗 Pocket var utsolgt, og Namaste var utsolgt i den størrelsen jeg skulle ha. Håper dette blir bra🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...