AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Hei, Jeg er en kvinne helt i slutten av 20-årene som har slitt med sosial angst (og depresjoner) i en årrekke. Jeg tok endelig motet til meg og søkte hjelp hos psykolog, men har hatt 0 utbytte av dette. Bare utgifter, hehe. Bor i en stor by og er i full jobb, men føler meg så ensom og ødelagt som menneske. Kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg skal bli bedre da det virker som om at angsten er større enn alt annet i livet. Jeg lurer rett og slett på om det er andre med sosial angst som kanskje vil bli "nettvenner" og dele erfaringer og bekymringer og at vi kanskje kan finne støtte i hverandre? Håper at noen svarer (da får jeg selvsagt avsløre brukernavnet mitt) MVH meg Anonymkode: ab8e4...048
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 Sliter med det samme, skrev selv en liten tråd om dette for en times tid siden. Jeg sliter dog med sosialangst fordi jeg er lesbisk, hater meg selv for det og tror derfor at alle hater meg og. Føler også at psykolog hjelper pent lite, og det blir fort ganske ensomt ja. Anonymkode: 29f65...814
Anonymburker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-4 den 17.22): Hei, Jeg er en kvinne helt i slutten av 20-årene som har slitt med sosial angst (og depresjoner) i en årrekke. Jeg tok endelig motet til meg og søkte hjelp hos psykolog, men har hatt 0 utbytte av dette. Bare utgifter, hehe. Bor i en stor by og er i full jobb, men føler meg så ensom og ødelagt som menneske. Kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg skal bli bedre da det virker som om at angsten er større enn alt annet i livet. Jeg lurer rett og slett på om det er andre med sosial angst som kanskje vil bli "nettvenner" og dele erfaringer og bekymringer og at vi kanskje kan finne støtte i hverandre? Håper at noen svarer (da får jeg selvsagt avsløre brukernavnet mitt) MVH meg Anonymkode: ab8e4...048 Jeg har akkurat samme erfaringen. Blir gjerne nettvenn, bare å sende pm. Mann i 30-åra.
Sjokoladepenge Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Anonymburker skrev (11 timer siden): Jeg har akkurat samme erfaringen. Blir gjerne nettvenn, bare å sende pm. Mann i 30-åra. Hei! Trist å høre at du har gjort deg samme erfaring som meg. Jeg var ganske håpefull da jeg skulle igang med psykologtimene og ble derfor veldig skuffet da det ikke kom noe positivt ut av det. Jeg sender deg gjerne en melding - eller du meg ettersom jeg ikke har brukernavnet ditt 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sliter med det samme, skrev selv en liten tråd om dette for en times tid siden. Jeg sliter dog med sosialangst fordi jeg er lesbisk, hater meg selv for det og tror derfor at alle hater meg og. Føler også at psykolog hjelper pent lite, og det blir fort ganske ensomt ja. Anonymkode: 29f65...814 Huff, leit at du også har det vondt. Jeg tror ikke det er mange som bryr seg nevneverdig om andres legninger, men det hjelper jo lite når problemet sitter i ens eget hode 🙁 Jeg lurer litt på å skaffe meg noen bøker og forsøke å fikse hodet mitt selv, hehe Anonymkode: ab8e4...048
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 👋 Jeg sliter med det samme. Føler meg ensom uansett hvor mange jeg har rundt meg og har vanskelig for å få nære relasjoner. Jeg er litt merkelig, hvis jeg er med andre mennesker med den samme angsten som meg kan jeg godt skjære ut av min egen boble for å hjelpe de i den situasjonen de sliter. Så kanskje du kunne funnet noen andre i samme by som også sliter med litt av det samme, da kan dere relatere samtidig som man får utfordret seg selv litt 🤷♀️
Sjokoladepenge Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (3 timer siden): 👋 Jeg sliter med det samme. Føler meg ensom uansett hvor mange jeg har rundt meg og har vanskelig for å få nære relasjoner. Jeg er litt merkelig, hvis jeg er med andre mennesker med den samme angsten som meg kan jeg godt skjære ut av min egen boble for å hjelpe de i den situasjonen de sliter. Så kanskje du kunne funnet noen andre i samme by som også sliter med litt av det samme, da kan dere relatere samtidig som man får utfordret seg selv litt 🤷♀️ Ja, det med nære relasjoner er vanskelig. Jeg savner veldig å ha ordentlige venninner (eller venner), men får det ikke til lenger. Jeg klarer ikke være naturlig når jeg er med nye mennesker og forholdet til de gamle venninnene mine har jeg helt forsømt 😔 Jeg kan også plutselig være utadvendt og pratsom, men det er en fasade som jeg ikke klarer å opprettholde særlig lenge. Huff, jeg skulle ønske jeg bare ga faen og kunne være naturlig. 1
Anonymburker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Sjokoladepenge skrev (7 timer siden): Hei! Trist å høre at du har gjort deg samme erfaring som meg. Jeg var ganske håpefull da jeg skulle igang med psykologtimene og ble derfor veldig skuffet da det ikke kom noe positivt ut av det. Jeg sender deg gjerne en melding - eller du meg ettersom jeg ikke har brukernavnet ditt 🙂 Bare send meg PM. Dette er min bruker, men den er halvveis kamuflert som AB-bruker😄
Sjokoladepenge Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Anonymburker skrev (3 timer siden): Bare send meg PM. Dette er min bruker, men den er halvveis kamuflert som AB-bruker😄 Haha! Det la jeg faktisk ikke merke til 😅 Men da sender jeg deg en melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå