Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lever meg for mye inn i min søskens liv. Nylig har min bror, uten utdanning eller jobb, fått en datter. Det er flere ting som skurrer i den situasjonen. Deres dårlige valg går så inn på meg, og jeg klarer ikke å tenke at jeg skal holde meg til mitt eget liv. Hjelp..?

Anonymkode: 5ae13...573

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Det første som må til for å få en endring er å være bevist på hva du gjør, det er jo i boks. 

Så må du ville gjøre en endring og tvinge hjernen til å fokusere på noe annet.. igjen og igjen. 

Dørgende kjedelig, vanskelig, men den eneste måten jeg vet om for å endre tankegang og handlingsmønster. 

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Man kan da gjøre verre valg enn dette? Herlighet, han har jo alle muligheter til å få seg jobb eller utdanning, få ting som er så lønnsomt som å studere når man har barn.

Skjønner det sikkert er andre ting som skurrer enn bare det og men hvis det er slik at du ikke klarer å forholde deg til folk uten å dømme deres valg og livssituasjon så må du kanskje jobbe litt mer med deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden fikk jeg et barm, ingen utdanning, ingen jobb, ikke fast sted å bo.

Det ordnet seg, tok høyere utdannelse, fast sted å bo&barnet skikket seg vel og ble en fin voksen.

SLUTT MED FORDOMMER, et barn er aldri et dårlig valg, livsituasjonen kan være dårlig JA-men veien blir faktisk til mens man går, du kan heller bidra med det du kan.

Anonymkode: f99db...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...