AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Lever meg for mye inn i min søskens liv. Nylig har min bror, uten utdanning eller jobb, fått en datter. Det er flere ting som skurrer i den situasjonen. Deres dårlige valg går så inn på meg, og jeg klarer ikke å tenke at jeg skal holde meg til mitt eget liv. Hjelp..? Anonymkode: 5ae13...573
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 (endret) Det første som må til for å få en endring er å være bevist på hva du gjør, det er jo i boks. Så må du ville gjøre en endring og tvinge hjernen til å fokusere på noe annet.. igjen og igjen. Dørgende kjedelig, vanskelig, men den eneste måten jeg vet om for å endre tankegang og handlingsmønster. Endret 4. august 2021 av Elder Millennial
GammelKaktus Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Man kan da gjøre verre valg enn dette? Herlighet, han har jo alle muligheter til å få seg jobb eller utdanning, få ting som er så lønnsomt som å studere når man har barn. Skjønner det sikkert er andre ting som skurrer enn bare det og men hvis det er slik at du ikke klarer å forholde deg til folk uten å dømme deres valg og livssituasjon så må du kanskje jobbe litt mer med deg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 For mange år siden fikk jeg et barm, ingen utdanning, ingen jobb, ikke fast sted å bo. Det ordnet seg, tok høyere utdannelse, fast sted å bo&barnet skikket seg vel og ble en fin voksen. SLUTT MED FORDOMMER, et barn er aldri et dårlig valg, livsituasjonen kan være dårlig JA-men veien blir faktisk til mens man går, du kan heller bidra med det du kan. Anonymkode: f99db...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå