AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Så jeg lurte på hvilken innboforsikring man burde ha som leietager? Anonymkode: c4be4...08e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 En som dekker innboet du har i boligen. Anonymkode: f8a34...434 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Like greit å ha det der du har de andre forsikringene dine. Pass på å sette en fornuftig verdi, husk at om du skulle miste absolutt alt i for eks. brann, så vil det gå enorme summer bare på å kjøpe opp like mye klær som du hadde. Anonymkode: 096e8...566
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Like greit å ha det der du har de andre forsikringene dine. Pass på å sette en fornuftig verdi, husk at om du skulle miste absolutt alt i for eks. brann, så vil det gå enorme summer bare på å kjøpe opp like mye klær som du hadde. Anonymkode: 096e8...566 Jeg har ingen forsikringer, dette er helt nytt for meg så jeg vet ingenting om forsikringer og sånt. Anonymkode: c4be4...08e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har ingen forsikringer, dette er helt nytt for meg så jeg vet ingenting om forsikringer og sånt. Anonymkode: c4be4...08e Det er bare å snakke med banken om du er usikker. Jeg kan opprette alle forsikringer jeg ønsker i nettbanken, det er gjort på et øyeblikk. Anonymkode: 63c62...1c0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Det er lurt å tegne innboforsikring av flere grunner enn å få erstattet innbo f.eks. ved brann - de fleste innboforsikringer inkluderer også en ansvarsforsikring. Skjønner ikke at folk tar sjansen på å klare seg uten - tenk om du f.eks. er uforsiktig på sykkel en dag (slik vi alle innimellom kan være, uten at det er grovt moralsk klanderverdig) og sykler på en fotgjenger som slår ut tennene sine eller lignende. Den regningen er det da du som skadevolder som må ta. Anonymkode: eb46b...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå