AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Etter et lystig lag ute på byen tok vi taxi hjem. Jeg foreslo at han kunne betale, siden jeg hadde betalt drinker for oss ute. Han klikket, kalte meg hore og nektet å gå ut av taxien. Jeg dro hjem alene, og har ikke hørt fra han siden. Vi er i slutten av 20-årene. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 2bd4d...225
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Flirt han oppi trynet Anonymkode: 0093f...92b 15
oeas Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Det høres ut som at det er noe bakenforliggende her, som ikke kommer fram i historien. 🤷♂️ 17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 4. august 2021 Ville kalt ham for eks. Anonymkode: 8ad4c...161 87
Gjest Henkjønnet Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Vi trenger mer info. Men må innrømme det er rimelig spesielt av han å reagere som han gjorde......
Meadow Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde ikke gjort noe, ikke tatt kontakt. Og ansett meg selv som singel. 46
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Ville sagt farvel for alltid. Anonymkode: c03fe...a77 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Det var ingenting som skjedde ute, bortsett fra at han var veldig beruset. Snakket om hva vi skulle lage til nattmat på turen hjem, og alt var helt fint til jeg nevnte at han kunne betale. Anonymkode: 2bd4d...225
Million Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 (endret) Sånn oppførsel viser jeg ingen nåde. Det er over og ut. Man kaller rett og slett ikke kjæresten sin for slike stygge ting, uansett! Kan tolerere et "dustehue" eller noe under en hissig krangel, men "hore"? Nei. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kuttet han ut. Ikke tatt kontakt. Latt det dø ut, evt gitt beskjed om han kom krypende og angret at det var over. Endret 4. august 2021 av Million 25
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Blokker han, og ikke la han prøve å unnskylde seg. Det der finnes ikke greit, og det er ingen vits i å forsøke mer med han. Han viste hvem han er når han drikker, og kanskje hva han egentlig tenker. Anonymkode: 1c470...478 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blokker han, og ikke la han prøve å unnskylde seg. Det der finnes ikke greit, og det er ingen vits i å forsøke mer med han. Han viste hvem han er når han drikker, og kanskje hva han egentlig tenker. Anonymkode: 1c470...478 Jeg tenker det samme som deg. En krangel for ca 1 år siden kalte han meg ludder og at jeg var for dum til å være med han. Vi skværet opp etterpå, men disse ordene sitter ved meg enda. Ts. Anonymkode: 2bd4d...225 16
Lorieen Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Da ville jeg sagt takk og farvel, og aldri kontaktet ham igjen! 16
Million Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker det samme som deg. En krangel for ca 1 år siden kalte han meg ludder og at jeg var for dum til å være med han. Vi skværet opp etterpå, men disse ordene sitter ved meg enda. Ts. Anonymkode: 2bd4d...225 Så du sier altså at det ikke er første gangen han kaller deg slike nedrige, stygge ting!?? Unnskyld at jeg sier det, men ha litt selvrespekt, kvinnfolk, og kvitt deg med drittsekken! 37
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det samme som deg. En krangel for ca 1 år siden kalte han meg ludder og at jeg var for dum til å være med han. Vi skværet opp etterpå, men disse ordene sitter ved meg enda. Ts. Anonymkode: 2bd4d...225 Jepp, da er det bare å blokkere og ikke la han få en avslutning engang. Han bør skjønne det selv. Lykke til videre, og vær sterk! Du skal aldri godta å bli kalt noe slikt av noen ❤ Anonymkode: 1c470...478 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp, da er det bare å blokkere og ikke la han få en avslutning engang. Han bør skjønne det selv. Lykke til videre, og vær sterk! Du skal aldri godta å bli kalt noe slikt av noen ❤ Anonymkode: 1c470...478 Takk for gode ord ❤️ Vet han kommer til å kontakte meg, prøver å stålsette meg for det. Har jo også diverse ting som evt må hentes hos han. Vi ha vært sammen i 3 år og jeg skjønner ingenting av dette. Vi møtte på en ex av meg ute, kan være det som gjorde utslaget. Ikke vet jeg 😞 Etter episoden for 1 år siden gråt han veldig og var svært lei seg, men nå hører jeg ingenting.. Anonymkode: 2bd4d...225
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ville kalt ham for eks. Anonymkode: 8ad4c...161 Hadde ikke kalt han eks en gang. For å være eks må man være noe først. Han her er et null, og det endrer seg tydeligvis ikke.. Anonymkode: c3bb6...71e 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 Million skrev (24 minutter siden): Sånn oppførsel viser jeg ingen nåde. Det er over og ut. Man kaller rett og slett ikke kjæresten sin for slike stygge ting, uansett! Kan tolerere et "dustehue" eller noe under en hissig krangel, men "hore"? Nei. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kuttet han ut. Ikke tatt kontakt. Latt det dø ut, evt gitt beskjed om han kom krypende og angret at det var over. Trist tråd. Hadde selv krangel i dag. Bor et stykke unna hverandre, og koronaen har gjort det vanskelig å kunne møtes. Han er sint for at jeg ikke vil være naken på kamera for ham, fordi jeg syns det er ekkelt. Han sa at andre gjør det. Jeg sa jeg driter i hva andre gjør, for jeg er ikke komfortabel med det. Han har vært sur og sint lenge, og i dag kalte han meg faktisk dum pga noe annet. Sa at han ville smelt hodet mitt i veggen om jeg var der nå. Han har aldri sagt sånt før, eller vært voldelig, men jeg ble skremt av det. Om han mente det eller bare sa det i sinne, vet jeg ikke, men akkurat nå kjenner jeg faktisk jeg er glad for at han bor et stykke unna, og får roet seg ned. Lurer på om restriksjonene og situasjonen under koronaen har gjort ham koko, eller om han alltid har vært sånn. Kjenner jeg egentlig bare vil trekke meg vekk. Hva tenker du? Anonymkode: e5fc5...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist tråd. Hadde selv krangel i dag. Bor et stykke unna hverandre, og koronaen har gjort det vanskelig å kunne møtes. Han er sint for at jeg ikke vil være naken på kamera for ham, fordi jeg syns det er ekkelt. Han sa at andre gjør det. Jeg sa jeg driter i hva andre gjør, for jeg er ikke komfortabel med det. Han har vært sur og sint lenge, og i dag kalte han meg faktisk dum pga noe annet. Sa at han ville smelt hodet mitt i veggen om jeg var der nå. Han har aldri sagt sånt før, eller vært voldelig, men jeg ble skremt av det. Om han mente det eller bare sa det i sinne, vet jeg ikke, men akkurat nå kjenner jeg faktisk jeg er glad for at han bor et stykke unna, og får roet seg ned. Lurer på om restriksjonene og situasjonen under koronaen har gjort ham koko, eller om han alltid har vært sånn. Kjenner jeg egentlig bare vil trekke meg vekk. Hva tenker du? Anonymkode: e5fc5...3f8 Han respekterer deg ikke. Det er din kropp og du bestemmer hva du vil gjøre med den. At «alle andre gjør det» er bare en hersketeknikk. Om han mente det han sa eller ikke, det spiller ingen rolle. At han i det hele tatt truer med vold er nok til å sky han som pesten. Trekk deg vekk og gjør det slutt. Anonymkode: 5ea73...3c2 26
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trist tråd. Hadde selv krangel i dag. Bor et stykke unna hverandre, og koronaen har gjort det vanskelig å kunne møtes. Han er sint for at jeg ikke vil være naken på kamera for ham, fordi jeg syns det er ekkelt. Han sa at andre gjør det. Jeg sa jeg driter i hva andre gjør, for jeg er ikke komfortabel med det. Han har vært sur og sint lenge, og i dag kalte han meg faktisk dum pga noe annet. Sa at han ville smelt hodet mitt i veggen om jeg var der nå. Han har aldri sagt sånt før, eller vært voldelig, men jeg ble skremt av det. Om han mente det eller bare sa det i sinne, vet jeg ikke, men akkurat nå kjenner jeg faktisk jeg er glad for at han bor et stykke unna, og får roet seg ned. Lurer på om restriksjonene og situasjonen under koronaen har gjort ham koko, eller om han alltid har vært sånn. Kjenner jeg egentlig bare vil trekke meg vekk. Hva tenker du? Anonymkode: e5fc5...3f8 Du må aldri finne på å være naken på kamera. Ihvertfall ikke for en så ustabil mann, du vet aldri om han tar opptak og presser deg med det senere hvis du vil gjøre det slutt. Han her høres jo faktisk farlig ut. Anonymkode: f4e31...351 27
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han respekterer deg ikke. Det er din kropp og du bestemmer hva du vil gjøre med den. At «alle andre gjør det» er bare en hersketeknikk. Om han mente det han sa eller ikke, det spiller ingen rolle. At han i det hele tatt truer med vold er nok til å sky han som pesten. Trekk deg vekk og gjør det slutt. Anonymkode: 5ea73...3c2 Ja, det er ganske tydelig at han ikke gjør. Skal i hvert fall ikke reise til ham nå, det er helt sikkert. Er enig i det. Jeg driter i hva andre gjør. Det er faktisk irrelevant. Anonymkode: e5fc5...3f8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå