AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Når du bruker tights, hva bruker til over da? Leste et innlegg her på forumet at det å bruke tights under korte skjørt/kjole var ikke noe folk likte. Slik jeg forstod så det typisk «gamling». Tipset som stod var bruk strømper/strømpebukse. Det fikk en bedre «look». Så da spør jeg hvordan en kan gjøre få en fint antrekk dersom en skal bruke tights. Har du bilder postlegge også slik at vi få se hva du mener. Hilsen Kvinne på34 (som ikke vil bli steingammel før en må) 😃 Anonymkode: 9a5d0...704 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Hos meg går det i bluser, skjorter, topper, singleter og gensere K27 Så om jeg skal i selskap eller ut, så blir det vel helst bluse/skjorte/pen topp Anonymkode: 00720...5bf 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Jeg bruker tunikaer, gensere, t-skjorter, skjorter og lignende over tights, men passer på at lengden på overdelen går akkurat nedenfor rumpa😊 Enig i at strømpebukser er finere til kjoler og skjørt👍 Anonymkode: 931bb...a3b 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Gensere, singlet eller t-skjorte som dekker rumpa.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Hvorfor er det krise at folk ser ei tightsrumpe? Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 24a25...d00 3
Djungelvrål Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Sluttet å gå med tights for 10 år siden. Orker ikke se avlegs ut. Går med treningstights når jeg løper ute. 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Kommer helt an på tightsen, er det snakk om «skinn»-tights i glinsende materiale, Jersey/bomull, er det snakk om ribbestrikk med sleng eller er den tettsittende hele veien ned osv. Dersom du ønsker å dekke rumpa så synes jeg en lengre genser med splitt er det fineste. Eks: ellers funker de fleste overdeler til tights, spør du meg. Kanskje unngå de mest åletrange toppene og veldig formelle overdeler da det kan bli too much, og tights ser aldri formelt ut så det gir ikke mening å skulle kjøre skjorte og tights i min verden. Tights kan man fint gå med hvis man ønsker det, men jeg synes ikke det passer i formelle settinger. Anonymkode: 235a5...8c8 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Ingen bruker tights lenger.. annet enn treningstights. Og da dekker man ikke rumpa 🍑 Anonymkode: b6f18...39f 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Hadde aldri vist meg offentlig i tights, det er skikkelig kjærring. (Med unntak av treningstights til trening.) Anonymkode: 6e297...b07 7
Perelandra Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 Bruker tights som strømpebukse under kjoler og skjørt sammen med støvletter. 5
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Om den ikke er gjennomsiktig, bruker jeg ingenting over. Om den er på nippet til å være litt gjennomsiktig, og iallfall om jeg bøyer meg ned, så velger jeg en topp eller genser som er litt lang. Går alltid for tightser som ikke er gjennomsiktige, men noen tightser kan ha kule detaljer og se bra ut, men være litt for tynne i stoffet, dessverre.
Gjest Paramount Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er det krise at folk ser ei tightsrumpe? Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 24a25...d00 Utforkjøringer, kollisjoner i trafikken feks. Dessuten, det er så hot at det blir feil rett og slett. Til trening er det helt ok. Det er like hot, men da handler det om treningsantrekk. Som uformelt fritidsplagg blir det for mye å vise alt foran og bak i tights, unntatt til hjemmebruk selvsagt. Da er det bedre med en tettsittende genser, kort jakke/tynn trenchcoat, eller annen overdel som følger kroppen over hoftene. Damelår er ikke så verst i tights de heller .
Djungelvrål Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kommer helt an på tightsen, er det snakk om «skinn»-tights i glinsende materiale, Jersey/bomull, er det snakk om ribbestrikk med sleng eller er den tettsittende hele veien ned osv. Dersom du ønsker å dekke rumpa så synes jeg en lengre genser med splitt er det fineste. Eks: ellers funker de fleste overdeler til tights, spør du meg. Kanskje unngå de mest åletrange toppene og veldig formelle overdeler da det kan bli too much, og tights ser aldri formelt ut så det gir ikke mening å skulle kjøre skjorte og tights i min verden. Tights kan man fint gå med hvis man ønsker det, men jeg synes ikke det passer i formelle settinger. Anonymkode: 235a5...8c8 Modellen på bildet går i jeans. 2
Gjest Saph Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 Tights er høst/vinterplagg for meg. Bruker det til lange ullgensere/ullkjoler. Offentligvennlig koseplagg for når joggebukse blir for slaskete.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Alt som dekker rumpa er min mening 🙂 Et par ankelstøvlettet med eller uten hæl. Anonymkode: 76903...a25 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Peonjenta skrev (7 minutter siden): Modellen på bildet går i jeans. Jeg tror nok alle kan se det, og de fleste skjønte også at det var genseren hun ville vise som eksempel
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 Jeg brukte fortsatt tights med skjørt eller kort kjole. Bruker også med lengre topper, singleter og gensere/tunika. Tviler på at jeg ser ut som noe kjerring, og føler meg også langt ifra det, men så klart for 22 åringen er jo jeg på 38, en gammel kjerring. Heldigvis driter jeg i hva andre tenker,det er ikke min business 😄 Anonymkode: 1c4aa...093 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 Tights er til trening og da bruker jeg en treningstopp. Anonymkode: 6c8ce...439 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 Dere som går i tights, hva slags tights går dere i? Går aldri i det selv og syns det ser lite pent ut. Anonymkode: 99916...10b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #20 Skrevet 5. august 2021 Paramount skrev (36 minutter siden): Utforkjøringer, kollisjoner i trafikken feks. Dessuten, det er så hot at det blir feil rett og slett. Til trening er det helt ok. Det er like hot, men da handler det om treningsantrekk. Som uformelt fritidsplagg blir det for mye å vise alt foran og bak i tights, unntatt til hjemmebruk selvsagt. Da er det bedre med en tettsittende genser, kort jakke/tynn trenchcoat, eller annen overdel som følger kroppen over hoftene. Damelår er ikke så verst i tights de heller . Du snakker om tynne trente damer nå, eller vil jeg som skikkelig feit og ruglete se hot ut også? Anonymkode: 82255...4fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå