Gjest gundamor Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Jeg har sølt kaffe på et hvitt sjal jeg har, og på flere hvite singleer og t-shorter har jeg fått selvbruningskrem. Hvordan får jeg av dette? Kjøpte biotex flekkfjerner i stad, men det gikk jo ikke vekk.
Gjest Brunetten_ Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Prøvd vanish? Det funker jo på alt (nesten).
En som vet Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Nå vet ikke jeg om plagget vil tåle det, men hvis det er hvitt kan du jo kanskje prøve med litt klor?
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Hvor lenge lot du flekkfjerneren virke? Jeg har fått bort både blod og grønske og rødvin med Biotex flekkfjerner, men på de mest gjenstridige flekkene er det nødvendig å virkelig gjennombløte stoffet med Biotex, og så la det virke lenge (vi snakker timer). Ha på mer flekkfjerner når det begynner å tørke. Til slutt skyller du godt med vann, og hvis stoffet tåler det kan du gjerne skrubbe litt med en myk børste også. Så vasker du i maskin slik at du får fjernet restene av flekkfjerner.
Catzy Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Har du prøvd Zalo? Det funker faktisk veldig bra på veldig mye! Hell på Zalo, gni det inn i flekken, og vask plagget med en gang etterpå. Har også hørt om folk som har brukt grønnsåpe med stort hell, men har ikke prøvd dette selv. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå