Gå til innhold

Sende norgespakke post i butikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har de jo lagt ned de fleste postkontorene i Norge dessverre, og jeg lurer på hvordan jeg skal få sendt en norgespakke. Før brukte jeg å betale for sendinga på nettet og skrive ut adresselappen på posten (har ikke printer) Er dette noe som gjøres i post i butikk også? 

Kunne selvsagt gått og spurt, men er høygravid og orker ikke bomtur siden butikke  er et stykke unna😅

Anonymkode: 6f564...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer kanskje fra PiB til PiB om de har printer. Gå på Posten side nettsider og start en chat med kundeservice, de kan nok svare hvordan det løses på din lokale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosi skrev (Akkurat nå):

Det varierer kanskje fra PiB til PiB om de har printer. Gå på Posten side nettsider og start en chat med kundeservice, de kan nok svare hvordan det løses på din lokale. 

Alle har printer nå! 

Anonymkode: 8b276...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosi skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal Postens kundeservice vite om den lokale butikken hennes har printer? 

Det beste er selvfølgelig å ringe sin lokale butikk og spørre. Skjønner godt du ikke gidder bomtur, TS. Ring og hør! :Nikke: 

Anonymkode: 7932b...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle har printer nå! 

Anonymkode: 8b276...1c5

Jeg har nettopp vært borte i å ikke få hentet en pakke på 1,5uke grunnet tekniske problemer på min PiB. En chat til kundeservice sparte meg noen bortkasta turer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Ja. 

Du kan også skrive adresselapp og betale porto på nettet. Så skriver de ut på butikken. 

Sist gjorde jeg det i butikken på mobilen min, så skannet de kvitteringen på skjermen og alt var klart. Takk til hyggelig trønder på Extra Hommelvik som hjalp meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...