Gå til innhold

Jeg dømmer menn hardere enn kvinner i tilsvarende saker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler denne må gå under anonym bruker.

Jeg jobber som dommer (sier ikke hvor eller andre detaljer.) og jeg klarer ikke å la være å dømme menn hardere enn kvinner i tilsvarende saker og med like opplysninger. Når jeg ser en mann foran meg kan han vekke minner om fuckbois eller utro menn jeg har vært med tidligere. Og det hatet jeg føler da farger synet mitt litt tror jeg. 

Hva er deres erfaringer i retten mtp. dette?

Anonymkode: f4aa7...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det på tide å si opp jobben og finne seg en annen karriere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg jobber som dommer (sier ikke hvor eller andre detaljer.) og jeg klarer ikke å la være å dømme menn hardere enn kvinner i tilsvarende saker og med like opplysninger. Når jeg ser en mann foran meg kan han vekke minner om fuckbois eller utro menn jeg har vært med tidligere. Og det hatet jeg føler da farger synet mitt litt tror jeg. 

Jeg tror ikke på deg, tror du er en mann som later som om du er en kvinnelig dommer som dømmer menn hardere. Kjenner flere dommere, og vedder minst en hundrings på at de aldri skriver på kvinneguiden.

Anonymkode: bc173...950

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

trolling-57a9902f3df78cf459cd5776.jpg

Anonymkode: 40cd0...d0a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Trollemor :) 

Anonymkode: 8a28a...619

• Liker 1
Skrevet

Vel forskningen er enig med deg i at menn blir dømt oftere og hardere enn kvinner i samme type saker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erru Judge Hal Wackner fra The Good Fight? 😂😂

Anonymkode: f9fc3...d88

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan garantere deg og alle andre her inne at du ikke jobber som dommer. Du jobber som troller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror du er en mann, og jeg er ganske sikker på at du ikke er dommer. Hadde du vært det, ville du visst at det er forsvinnende få saker med helt like faktum, og enda færre for den enkelte dommer opp gjennom et yrkesliv. 

Anonymkode: bc805...185

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Brusebukken87 said:

Da er det på tide å si opp jobben og finne seg en annen karriere.

helt enig. du burde sparkes så kraftig at du aldri kommer til å få en eneste jobb i Norge igjen

Anonymkode: 539f6...5e9

Skrevet
4 hours ago, DEN NAKNE GARTNER said:

Jeg kan garantere deg og alle andre her inne at du ikke jobber som dommer. Du jobber som troller. 

det stemmer nok ganske bra det!

Gjest NoDiablo
Skrevet

Den var dårlig. Hvem tror du at du lurer?

AnonymBruker
Skrevet

Lol

Anonymkode: f5dd1...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...