Gjest Pecado Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Hvor mange har egen side på slike plasser som blink.no spraydate.no o.l? Og hvorfor har dere det? For å finnevenner, partner, holde kontakt med familie?
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Jeg er på blink og jeg er der for å være der, jeg blir irritert når jeg får noe i gjesteboka av folk jeg ikke kjenner Sånn er det bare! Så er der vel mest for å prate piss med venner og tjohei.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Er medlem på blink. Meldte meg inn av nysgjerrighet, men er der aldri.
Gjest 1111 Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 Jeg er på Blink. Var nå egentlig bare et infall jeg hadde for et år siden at jeg skulle lage meg en profil - en grei måte å snakke med folk man allerede kjenner. Var også gjennom Blink jeg møtte kjæresten min, selv om det høres veldig teit ut å si det. Ingen av oss hadde profil der for å møte potensielle kjærester, men vi kom i snakk og hadde felles kjente og bestemte oss for å møtes en dag fordi vi bor i samme by. Møttes og ble venner, og seinere mer enn det.
Ellisiv Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Jeg er på blink. Er der for å holde kontakten/snakke med venner og bekjente.
-Fisken- Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 JEg er på Blink. Ble medlem etter tips fra Rhiakath. Er der fordi jeg har en del venner som også er det.
Samantha Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Eg er på Blink. Er absolutt ikkje ein sjekkeplass for min del. Mange vennar og bekjente er der. Grei måte å "finne igjen" og holde kontakten med folk ein ikkje har så mykje kontakt med til vanlig.
Gjest seroxata Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 er nok på blink.. blir sjeldnere og sjeldnere jeg sjekker innom, men holder kontakt med endel der inne, noe som er greit
exita Skrevet 20. september 2005 #9 Skrevet 20. september 2005 Er også medlem på blink. Er en grei måte å holde kontakten med venner. Liker meg godt på msn oxo.
Superlammet Skrevet 20. september 2005 #10 Skrevet 20. september 2005 Er veldig aktiv på blink, har flere venner der (både som jeg har møtt der, gjennom jobb og ellers), er aktiv i en god del grupper hvor det diskuteres bl.a. Utelukker ikke at jeg kan møte en kjæreste der med tiden, men fokuserer ikke på det. Er iallefall ikke negativt innstilt til det.
hecuba Skrevet 20. september 2005 #11 Skrevet 20. september 2005 Er på bink og noen ganger darkdate. Presset inn av samme venninne begge steder.. Synes det er gøy, jeg. Men snakker helst med folk jeg kjenner fra før. Ellers setter jeg pris på et par av gruppene på blink.
Gjest (Ursula) Skrevet 20. september 2005 #12 Skrevet 20. september 2005 Jeg er på Blink- fordi jeg har lyst
Saga Skrevet 20. september 2005 #13 Skrevet 20. september 2005 Jeg er og på blink. Mest for å snakke med kjente, men jeg har da truffet noen interessante sjeler der som jeg ble kjent med etterhvert. Fint tidsfordriv det.
Gjest Gitte Skrevet 20. september 2005 #14 Skrevet 20. september 2005 jeg er også på blink, men kan ikke huske sist jeg var innom der
Gjest Virvel Skrevet 20. september 2005 #15 Skrevet 20. september 2005 Jeg er også på blink, registrerte meg i sommer av ren kjedsomhet. Har tidligere hatt profil på spraydate, men gikk fort lei ettersom det stort sett bare var gærninger og/eller fjortiser der. Ble derfor veldig positivt overrasket over alle de hyggelige og tilsynelatende helt normale mennskene på blink, men jeg er ikke noe særlig der inne likevel. Har ingen ambisjoner om å finne den store kjærligheten eller nye bestevenner der inne, så det er mest tidsfordriv, og også litt for å holde kontakt med gamle kjente.
just_c Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 jeg har også profil på blink.. har vert der i mange år.. av og til er jeg mye der inne.,,og av og til er jeg ikke der på lange tider. er der mest for å holde kontakt med gamle venner og møte nye spennede folk.. er da ikke der for å sjekke opp da jeg har funnet mannen i mitt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå