AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jeg har vel det meste: - Egen eid leilighet - Formue på noen millioner - Forsørgerevne både på det menneskelige og økonomiske plan. Men dame har jeg ikke og det gjør vondt, veldig veldig vondt. Det føles ut som det haster også nå som jeg nylig rundet 30. Jeg er en introvert type. Det virker helt lost for meg. Bare jeg hadde hatt dame kunne hun fått det meste, bodd gratis, kost/losj gratis osv. Hun kunne velget selv, ville hun jobbet hadde det hvert greit. Ville hun jobbet deltid, var det ok. Ville hun ikke jobbet hadde det også hvert helt ok. Men nei det er ikke enkelt og jeg lever videre i en ensomhet som kveler meg. Ikke er det enkelt å date heller under disse tider. Jeg mangler den siste brikken som skal til for at livet mitt går rundt med glede. Anonymkode: 7c00b...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Du markedsfører deg selv med økonomi. Hva kan du tilby av mellommenneskelige kvaliteter? Anonymkode: 6bb9c...6fb 41
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Det høres ikke godt ut for deg ❤️ Det er dessverre noen menn og kvinner som "faller litt utenfor" har jeg sett. Ofte litt usikre menn og kvinner som ikke tør hive seg uti det. Har du datet mye før? Eller alltid vært singel? Du sier du er introvert, klarer du å snakke med kvinner og åpne deg opp på en eventuell date, eller er det vanskelig? Anonymkode: b8d95...693 4
Dianah Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Jeg tenker at det er viktig å være så lykkelig med seg selv og sitt eget liv at en partner er en +1. Om du ønsker en partner over alt, er det lett å bli codependent/velge feil person/etc. Fremfor å fokusere på å finne dame, ville jeg reflektert over hva som kan gjøre livet mindre ensomt mens du leter etter "the one. " Flere hobbyer? Flere venner? Jeg skjønner at det er ensomt å være alene, men som alt annet handler det om fokus; velger du å fokusere på det fine du har, eller alt du mener at du ikke har? Kjæresten har alt du beskriver, men det som tiltrekker meg mest er at han har sitt eget liv, egen vennekrets egne hobbyer, og trives i eget selskap. 15
Gjest Henkjønnet Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Løfter du? Ser du bra ut? Er du morsom? Har du god selvtillit? Har du god hygiene? Hvor ser du etter kvinner? Hvis det er tinder så må du ha gode bilder og en god profil. Har du hatt sex før? Har du erfaring med å snakke med det motsatte kjønn? Du må bare gjøre deg selv mer interessant for damene. Slutte å syte og legge inn arbeidet. Personlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor du ser på et liv uten en dame som noe nederlag når du kan kjøpe alle tjenester en kvinne kan tilby i en relasjon. Og emosjonell intimitet og støtte kan du få fra kompiser som oftere holder høyere nivå enn det damer kan tilby.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Man kjøper ikke andre mennesker, verken damer eller venner. Begynn med å skaffe deg venner, bekjente, kolleger, (trenings-, tur-, frilufts-, konsert-, studie-, nett-, spille-)-kamerater. Omgangskrets. Nettverk. Nære venner. Du må finne ei dame DU vil ha, ikke ei som vil ha en forsørger. Ingen er så lite tiltrekkende som en mann som bare vil ha meg fordi jeg er dame. En som tar til takke med meg. En som er sjeleglad jeg orker snakke med ham. En som drømmer om å flytte sammen med meg (les: ha sex) kun fordi jeg er kvinne. Det skyr jeg og de fleste damer som pesten. Kan du tilby interessante samtaler? En fremtid? Humor? Har du noen interesser? En interessant jobb? Gode venner? Anonymkode: 7f9e5...6fb 21
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har vel det meste: - Egen eid leilighet - Formue på noen millioner - Forsørgerevne både på det menneskelige og økonomiske plan. Men dame har jeg ikke og det gjør vondt, veldig veldig vondt. Det føles ut som det haster også nå som jeg nylig rundet 30. Jeg er en introvert type. Det virker helt lost for meg. Bare jeg hadde hatt dame kunne hun fått det meste, bodd gratis, kost/losj gratis osv. Hun kunne velget selv, ville hun jobbet hadde det hvert greit. Ville hun jobbet deltid, var det ok. Ville hun ikke jobbet hadde det også hvert helt ok. Men nei det er ikke enkelt og jeg lever videre i en ensomhet som kveler meg. Ikke er det enkelt å date heller under disse tider. Jeg mangler den siste brikken som skal til for at livet mitt går rundt med glede. Anonymkode: 7c00b...bb0 Hvilke damer går du etter og hva har du annet å tilby enn penger? Er du spennende å snakke med? Leser du bøker? Er du interessert i teater, historie, politikk? Det skriver du null og niks om. Og ikke minst - hvilke damer går du etter, som sagt? De modellpene? Glem det. Anonymkode: f4302...988 4
Gjest Niek79 Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Høres ut som du har mye på plass. Trener du? Du bør ikke bare trene fordi at du skal tiltrekke deg damer, men også for din egen del. Trening er gratis og krever bare selvdisiplin. Du skriver at du er "introvert". Det bør du jobbe med. Alt kan læres og dersom du skal bli ansett som en mann som kan ta ledelsen i et forhold og etterhvert være lederen i en familie må du utfordre deg selv på dette. Og til slutt så bør du ikke tenke på kvinner som noen uoppnåelige, sakrale vesener. Kvinner i all hovedsak barn som trenger veiledning. Du må gjøre deg klar til å ta den rollen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 Er i samme situasjon som deg. Har økonomien på plass, men damene liker meg ikke. Virker som at damene bare gir de mest ekstroverte sex… Hater samfunnet så fælt. Og begynner å hate kvinner også. Aldri jeg som blir valgt. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex. Anonymkode: e7408...965
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er i samme situasjon som deg. Har økonomien på plass, men damene liker meg ikke. Virker som at damene bare gir de mest ekstroverte sex… Hater samfunnet så fælt. Og begynner å hate kvinner også. Aldri jeg som blir valgt. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex. Anonymkode: e7408...965 For å "få sex" må du slutte å fokusere på sex, og heller fokusere på å finne noen å være i et forhold med. Noen du deler tanker med, snakker med, ler sammen med. Noen du ser på som likeverdig, og som et menneske, ikke et objekt. Som en bonus oppnår du da sex. Anonymkode: db0e7...da4 26
Gjest Henkjønnet Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 (endret) 34 minutter siden, Niek79 said: Høres ut som du har mye på plass. Trener du? Du bør ikke bare trene fordi at du skal tiltrekke deg damer, men også for din egen del. Trening er gratis og krever bare selvdisiplin. Du skriver at du er "introvert". Det bør du jobbe med. Alt kan læres og dersom du skal bli ansett som en mann som kan ta ledelsen i et forhold og etterhvert være lederen i en familie må du utfordre deg selv på dette. Og til slutt så bør du ikke tenke på kvinner som noen uoppnåelige, sakrale vesener. Kvinner i all hovedsak barn som trenger veiledning. Du må gjøre deg klar til å ta den rollen. Skulle ønske flere menn lærte dette fra ung alder. Ellers vil jeg påpeke at innlegget ditt er spot on, med unntak av det å hevde at trening "bare trenger selvdisiplin". Selvdisiplin er mangelvare i 2021 ellers hadde vi ikke hatt så mange mennesker som sliter med overvekt og sliter med å leve gode, sunne liv. Nå er jeg en uten selvdisiplin selv derfor reagerte jeg på denne 😂 Endret 4. august 2021 av Henkjønnet
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Høyde, vekt, hårfarge, armer, hender, selvtillit, sosial status? Hva kan du tilby, økonomi hjelper nesten ingenting. Anonymkode: d67b5...1a1 1
Gjest Henkjønnet Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Er i samme situasjon som deg. Har økonomien på plass, men damene liker meg ikke. Virker som at damene bare gir de mest ekstroverte sex… Hater samfunnet så fælt. Og begynner å hate kvinner også. Aldri jeg som blir valgt. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex. Anonymkode: e7408...965 Se her: damer knuller de som får dem til å føle deg spesielle og begjært. Det kan en mann vise gjennom å gi henne forskjellige ressurser, komplimenter osv. Eller et forhold som enkelte damer sier. Du får aldri sex gratis. Det er en innsats involvert. Norge burde egentlig bare legalisere prostitusjon og tjene penger på at sånne som deg legger igjen penger i statskassa. Det er ikke mangel på horer her i verden
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Niek79 skrev (45 minutter siden): Høres ut som du har mye på plass. Trener du? Du bør ikke bare trene fordi at du skal tiltrekke deg damer, men også for din egen del. Trening er gratis og krever bare selvdisiplin. Du skriver at du er "introvert". Det bør du jobbe med. Alt kan læres og dersom du skal bli ansett som en mann som kan ta ledelsen i et forhold og etterhvert være lederen i en familie må du utfordre deg selv på dette. Og til slutt så bør du ikke tenke på kvinner som noen uoppnåelige, sakrale vesener. Kvinner i all hovedsak barn som trenger veiledning. Du må gjøre deg klar til å ta den rollen. Hæ? 😂 Er vi barn vi som jobber 100 % som f.eks. jurister, eier hus alene og oppdrar (andre) barn? Jeg klarer fint å være leder i mitt eget liv, takk. Trenger en partner som er akkurat det - en partner. Ikke en leder. Håper han ikke tar ditt råd, for det er bullshit fra ende til annen. Anonymkode: b8d95...693 25
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Er i samme situasjon som deg. Har økonomien på plass, men damene liker meg ikke. Virker som at damene bare gir de mest ekstroverte sex… Hater samfunnet så fælt. Og begynner å hate kvinner også. Aldri jeg som blir valgt. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex. Anonymkode: e7408...965 Fordi du forventer å FÅ, i stedet for å fokusere på å GI. Anonymkode: 1d7ad...65b 8
Gjest Glut Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 Klarer du å få en dame til å le? Hvis du klarer det kommer du veldig langt. Drit i resten og fokuser på det. Ikke ta deg selv så høytidelig. Beste rådet jeg kan gi.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): For å "få sex" må du slutte å fokusere på sex, og heller fokusere på å finne noen å være i et forhold med. Noen du deler tanker med, snakker med, ler sammen med. Noen du ser på som likeverdig, og som et menneske, ikke et objekt. Som en bonus oppnår du da sex. Anonymkode: db0e7...da4 👏🏻👏🏻 Anonymkode: c810c...79a 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 30 et ikke så gammelt, altfor tidlig å gi opp! Kjenner ingen som hadde barn som 30 åring, kanskje halvparten hadde partner. Anonymkode: cd391...94a 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Er i samme situasjon som deg. Har økonomien på plass, men damene liker meg ikke. Virker som at damene bare gir de mest ekstroverte sex… Hater samfunnet så fælt. Og begynner å hate kvinner også. Aldri jeg som blir valgt. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex. Anonymkode: e7408...965 Jeg er uføretrygdet, rusmisbruker med alkoholproblemer. Jeg har ikke problemer med å finne dame. Grunnen til at du og TS ikke får damer forklares med denne tankegangen: "Jeg er rik, har bra jobb, hvorfor får jeg ikke sex" Når du tenker slik blir du singel resten av livet. Anonymkode: ae911...d90 14
Gjest Trøst Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du markedsfører deg selv med økonomi. Hva kan du tilby av mellommenneskelige kvaliteter? Anonymkode: 6bb9c...6fb Dette. Og jeg lurer også på hvordan du tilnærmer deg kvinnene. Om du presenterer deg selv som en feilfri mann både når det kommer til utseende, personlighet og atferd, så tenker jeg at problemet faktisk ligger der, og at det kan bunne i manglende selvinnsikt. Det kan også være at du bare ikke har møtt den rette. Jeg er overbevist om at mange av kjæresteparene man ser, møttes under tilfeldige omstendigheter, og at kjærlighet ved første blikk er forbeholdt svært få. Og i noen tilfeller tar man gjerne det man får, men det utvikler seg. Det er også slik at ønsket ditt er "å ha en dame", du spesifiserer ikke hvordan det kan berike livet ditt og hva du ser etter. Ingen krav? For mange krav? Jeg ser at hun ikke trenger å jobbe og litt andre ting. Hva skal rollen hennes i livet ditt da være? Knulling og husvask? Tenker du at de fleste kvinner vil finne seg i det? Nå sier jeg ikke at dette er det du vil ha, jeg bare bruker det som et eksempel. Still krav, du har rett til det selv om du er mann og er den som må jakte. Ikke jakt på alle hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå