AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Venninne forventer at jeg blir med henne på trening i kveld. Hun trener ekstremt masse, og er veldig flink. Jeg er ikke så flink, men jeg begynte å trene sammen med henne og hun har lært meg masse. Jeg er så glad for det. Men i kveld kan jeg få drop in vaksine, men hun har en tøff tid nå, og spurt meg om trening. Noen tips til å si til henne at jeg dessverre må droppe treninga i kveld? Anonymkode: c736a...278
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Ta vaksinen! Burde være en nobrainer Anonymkode: d0c8b...49b 21
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Du sier at du har mulighet for å få vaksine, og at det er noe du må prioritere. Anonymkode: e639a...f07 14
Dråpe Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Du kan si at du skal ta vaksinen i kveld, men at dere gjerne kan møtes etter at hun har trent. Eller så kan du si at det ikke passer i kveld, og foreslå at dere trener sammen i morgen i steden? Det er riktig av deg å prioritere vaksinen - trene med venninnen din kan du gjøre hver dag ellers. 9
MorTil2 Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Spørs jo hvordan dette med drop-in fungerer hos dere. Her er det slik at man melder seg på til evnt restdoser, og blir oppringt på slutten av dagen om noe er ledig. Det er altså på ingen måte sikkert at man får vaksine. Om det er slik, er det vel bare å si at du blir med hvis du ikke får time på drop-in? Om det hos dere er slik at drop-in betyr at man er garantert å få vaksine, så sier du det slik det er. Det blir et veldig vrient vennskapsforhold hvis til og med dette kan være grobunn for misnøye dere imellom. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Du kan da ikke være så tiltaksløs? Du tar selvfølgelig vaksinen. Trene kan du gjøre andre dager. Anonymkode: 4e7c9...788 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Hvor gamle er dere? Det kan ikke være krise å gi beskjed om at du må stå over i kveld pga tilbud om vaksine. Det kan heller ikke være krise å få en slik beskjed? Hva er du redd skal skje om du enkelt sier at du ikke kan pga vaksine? Anonymkode: cfb36...ba9 2
Mezzosoprena Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 At du trenger hjelp for å finne ut hva du skal si for å droppe trening og ta vaksinen? Du sier: "Dessverre kan jeg ikke være med å trene i kveld, for jeg skal ta vaksinen"... 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå