AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Er det noen som har valgt å føde alene ? Jeg er alene og føler ikke for å ha med søster, mor eller venninne. Mange reagerer på det.. jeg vokste opp på 80 tallet og min mor og alle hennes venner gjorde det.. Anonymkode: e296a...9b7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Jeg skal føde alene. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med mamma eller søstera mi der. Jeg er en veldig privat person og jeg blir veldig lett irritert 😅 Og tror nok de hadde stressa mer enn meg. Anonymkode: 98003...1a3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Jeg vil gjerne føde alene, men trodde ikke det var lov, egentlig? Anonymkode: 07332...0df
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil gjerne føde alene, men trodde ikke det var lov, egentlig? Anonymkode: 07332...0df Hvorfor skulle ikke det vært lov? Anonymkode: 98d9f...68a 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil gjerne føde alene, men trodde ikke det var lov, egentlig? Anonymkode: 07332...0df Hvorfor skal det ikke være lov? 😅 Man bestemmer jo selv om man vil ha med noen. Anonymkode: 98003...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Jeg har ikke født alene, og kunne aldri tenkt meg det før jeg fødte. I ettertid kan jeg allikevel si at det hadde gått helt fint å føde alene for min del! Jeg var bare opptatt av å fokusere på det jeg skulle gjøre og samarbeide med jordmor, så mannen var helt overflødig under fødselen. Anonymkode: 3e857...674 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Jeg fødte barn nummer 2 alene, gjorde meg ikke noe. Var ikke stor forskjell på om far var med eller ikke, men nå har jeg hatt raske fødsler begge gangene, begge var ute på under 2 timer fra første kjenning av at noe var på gang Anonymkode: 7849d...8b6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Sykehusene har nedbemannet voldsomt siden 80-tallet, jeg hadde ikke stolt på at det var likt. Jeg er en ganske privat person selv, men jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Begge gangene jeg fødte ble jeg forlatt flere ganger. Siste gangen lå jeg i badekaret og endte opp med å hyle så høyt at jordmor kom springende da riene satte inn for fullt. Jeg hadde ikke hatt sjans til å tilkalle henne med vilje. Og babyen kom noen minutter etterpå. Det var altså flaks at jeg var av typen som hylte som om jeg ble torturert på bestialsk vis. Anonymkode: abd70...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå