AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Vi bor i Bergen og her er nå mye smitte. Vår sønn på ett år og min mann er nå syk. Mest sannsynlig en forkjølelse, men man vet aldri. De er tett i nesen, sår hals og min mann hoster mye. Jeg er frisk, men jeg er også fullvaksinert. Min mann regelrett nekter å teste seg, han mener han er forkjølet, punktum. Bør jeg teste ettåring vår? Har virkelig ikke lyst å utsette han for det. Anonymkode: 54a4f...d78
Strange Doll Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde testet 1 åringen. Min har testet seg og det gikk veldig fint. 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Hva hjelper det å teste seg? Det er jo ikke som om han kan få behandling uansett. Anonymkode: 290a9...5a9 10
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde testet 1-åringen for å være på den sikre siden. De flinke med små barn de som tester, og om 1-åringen skulle ha det er det greit å ha det dokumentert om han skulle slite i etterkant. Anonymkode: 65e29...acc 6
Tuba Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hjelper det å teste seg? Det er jo ikke som om han kan få behandling uansett. Anonymkode: 290a9...5a9 Man bør teste seg for å ikke smitte andre 30
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hjelper det å teste seg? Det er jo ikke som om han kan få behandling uansett. Anonymkode: 290a9...5a9 Smittesporing vettu. Og det er bedre å vite at det bare er vanlig forkjølelse enn å gå og uroe seg...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Klart du skal teste. Om ditt barn er smittet så havner iallfall mannen din i smittekarantene, og unngår å smitte andre. Det er alltid best å vite slik det er nå. Anonymkode: ba782...95a 15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Det hjelper ikke å være fullvaksinert, du kan fremdeles smitte videre. Fullvaksinert betyr bare at du er beskyttet mot alvorlig sykdom. Fullvaksinerte bør også teste seg. Det gjelder ikke bare mannen din. Anonymkode: f1a76...d05 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hjelper ikke å være fullvaksinert, du kan fremdeles smitte videre. Fullvaksinert betyr bare at du er beskyttet mot alvorlig sykdom. Fullvaksinerte bør også teste seg. Det gjelder ikke bare mannen din. Anonymkode: f1a76...d05 🤦♀️ Jeg går ikke og tester meg uten symptomer. Anonymkode: 54a4f...d78 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva hjelper det å teste seg? Det er jo ikke som om han kan få behandling uansett. Anonymkode: 290a9...5a9 Nei, men kanskje han tar det litt alvorlig, da. Nå løper han ned butikker og lekeland. Anonymkode: 54a4f...d78
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Skrevet 4. august 2021 Forstår mannen din godt. Forkjølelsessesongen er rett rundt hjørnet. Jeg kommer heller ikke til å teste meg, hvis jeg får noe dritt i år. Å teste ungen syns jeg hadde vært dårlig gjort. I hvert fall hvis det er snakk om q-tips langt oppi nesa. Om dere har fått noe, må dere vel uansett vente til symptomene gir seg? Så er det i det hele tatt noe vits? Anonymkode: dd21d...3bb 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Test barnet, din mann er en gjøk. Anonymkode: c3cfd...bbd 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 Vente hjemme, skulle det stå. Anonymkode: dd21d...3bb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår mannen din godt. Forkjølelsessesongen er rett rundt hjørnet. Jeg kommer heller ikke til å teste meg, hvis jeg får noe dritt i år. Å teste ungen syns jeg hadde vært dårlig gjort. I hvert fall hvis det er snakk om q-tips langt oppi nesa. Om dere har fått noe, må dere vel uansett vente til symptomene gir seg? Så er det i det hele tatt noe vits? Anonymkode: dd21d...3bb De tester jo bare ytre nese nå, du merker det omtrent ikke. Skjønner du ikke selv hvor dum du er om du ikke tester deg hvis du blir syk? Hvor har du vært det siste halvannet året? Anonymkode: c3cfd...bbd 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, men kanskje han tar det litt alvorlig, da. Nå løper han ned butikker og lekeland. Anonymkode: 54a4f...d78 Det er ren idioti å gå rundt på butikker og andre plasser med symptom for tiden. Ingen vil bli smittet av forkjølelse heller. Det fører til at mange flere blir usikker på om det kan være covid. Har man forkjølelsessymptomer SKAL man holde seg hjemme! Anonymkode: ba782...95a 23
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #16 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De tester jo bare ytre nese nå, du merker det omtrent ikke. Skjønner du ikke selv hvor dum du er om du ikke tester deg hvis du blir syk? Hvor har du vært det siste halvannet året? Anonymkode: c3cfd...bbd Jeg vil ikke ha den ekle testen. Selv elon musk gikk ut og sa hvor upålitelig den uansett var. Syns heller det er dumt å teste seg jeg. Har gjort som jeg pleier jeg, med litt mer restriksjoner enn før. Ellers hatt det ganske bra takk Anonymkode: dd21d...3bb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #17 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke ha den ekle testen. Selv elon musk gikk ut og sa hvor upålitelig den uansett var. Syns heller det er dumt å teste seg jeg. Har gjort som jeg pleier jeg, med litt mer restriksjoner enn før. Ellers hatt det ganske bra takk Anonymkode: dd21d...3bb Elon Musk klagde på en type hurtigtest, ikke den vanlige testen. Hurtigtest er mye mer unøyaktig. Du er en temmelig stor pyse om du ikke klarer den testen 😂 For å ikke snakke om egoistisk mot dine medmennesker. Anonymkode: 236e6...1b3 18
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil ikke ha den ekle testen. Selv elon musk gikk ut og sa hvor upålitelig den uansett var. Syns heller det er dumt å teste seg jeg. Har gjort som jeg pleier jeg, med litt mer restriksjoner enn før. Ellers hatt det ganske bra takk Anonymkode: dd21d...3bb Som sagt så stikker de ikke pinnen langt bak lenger, de går bare rett innenfor neseboret. Og Elon Musk er jo ingen autoritet på koronatester, hallo. Det er som å ikke vil spise bananer fordi Britney Spears mener det er radon i dem Anonymkode: c3cfd...bbd 22
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elon Musk klagde på en type hurtigtest, ikke den vanlige testen. Hurtigtest er mye mer unøyaktig. Du er en temmelig stor pyse om du ikke klarer den testen 😂 For å ikke snakke om egoistisk mot dine medmennesker. Anonymkode: 236e6...1b3 Heller egoist enn det ubehaget. Jeg går uansett ikke rundt folk, hvis jeg får symptomer. Er jo ikke dum. Anonymkode: dd21d...3bb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som sagt så stikker de ikke pinnen langt bak lenger, de går bare rett innenfor neseboret. Og Elon Musk er jo ingen autoritet på koronatester, hallo. Det er som å ikke vil spise bananer fordi Britney Spears mener det er radon i dem Anonymkode: c3cfd...bbd Hahaha. Det med spears har jeg aldri hørt før, men det var morsomt. Nei, musk er ingen autoritet. Men når til og med han sier det, tenker jeg at det kanskje er noe i det. Bra de har slutta å stikke den baki der i det minste. Anonymkode: dd21d...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå